ختم جنجال در مورد سکینه محمدی با پاتک احمدی‌نژاد

با گذشت حدود دو هفته از پاتک رئیس‌جمهور به جنجال غرب علیه کشورمان در موضوع سکینه محمدی آشتیانی که با در اختیار قرار دادن لیست 53 نفره‌ای از زنان در لیست انتظار اعدام امریکا انجام شد، امریکا و غرب ترجیح داده‌اند با کاستن از تبلیغات پر حجم قبلی خود در مورد این زن جنایتکار، ترفند احمدی‌نژاد را مشمول مرور زمان و خنثی کنند.

پس از آنکه دکتر احمدی‌نژاد در واکنش به سؤال مجری شبکه PBS امریکا، لیست 53 نفره‌ای از زنان در آستانه اعدام امریکا را منتشر کرد، مجری برگه‌ای را که رئیس‌جمهور کشورمان به او داد، بلافاصله زیر برگه‌های خود قرار داد.

همچنین در حالی که موضوع اعدام سکینه محمدی از روزها قبل از سفر دکتر احمدی‌نژاد به سوژه اول تبلیغاتی حقوق بشری علیه کشورمان تبدیل شده و حتی وزیر امور خارجه امریکا نیز در این زمینه اظهار نگرانی کرده بود و نشریه استراتژیک فارین پالیسی در سؤالات پیشنهادی خود آن را عنوان کرده بود، در مصاحبه‌های بعدی رئیس‌جمهور پس از PBS به ندرت به این مسئله پرداخته شد، به‌طوری که در صبحانه کاری احمدی‌نژاد با سردبیران و مدیران رسانه‌های امریکایی که سؤال‌های متعدد و متنوعی طرح شد، کسی در این مورد پرسشی نپرسید.

در عین حال، به‌نظر می‌رسد در مقابل سیاست دولت و رسانه‌های امریکا مبنی بر بایکوت لیست 53 نفره، دستگاه دیپلماسی کشور باید ظرفیت این نحوه مواجهه تهاجمی و فعال را زنده نگه دارد و با فواصل زمانی مشخص سوابق و مشخصات این زنان را با سیاست تبلیغی "شوک" منتشر کند.

رئیس‌جمهور 29 شهریور در گفت‌وگو با PBS اظهار داشت: اشاره به موضوع دیگری که قطعا در سوالاتتان وجود دارد تبعیض و برخورد دوگانه دولت آمریکا را بیش از پیش آشکار می کند و آن موضوع خانم محمدی است که به مشارکت در قتل شوهرش متهم شده است. در حالی که هنوز حکم نهایی او صادر نشده و پرونده اش در مراحل رسیدگی است رسانه های غربی جار و جنجال و تبلیغات منفی فراوانی به بهانه ای واهی علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته اند در حالی که هم اکنون خانم دیگری با همین شرایط در یک از ایالت های آمریکا به اتهام قتل شوهرش 7 سال است که در زندان به سر می برد و 3 روز دیگر اعدام خواهد شد. اگر چه پزشک وی گفته است که این خانم اختلال روانی دارد اما قاضی آن را نپذیرفته است . اما با این وجود در رسانه های غربی هیچ خبری از این خانم و حقوق بشر مطرح نمی شود.

رییس جمهور در پاسخ به اینکه آیا مخالف سنگسار هستید یا نه ؟ تصریح کرد: نمی دانم مشکل شما احمدی نژاد است یا خانم سکینه محمدی؟ اما اصولا درباره ایشان حکم سنگسار مطرح نبوده است و این موضوع از اساس یک خبر ساختگی است. خبر جعلی سنگسار را فردی در آلمان مطرح کرده است و بارها از سوی دستگاه قضایی ایران تکذیب گردید منتهی رسانه های تبلیغاتی آمریکا مدام به این موضوع دامن می زنند، در حالی که اگر واقعا به دنبال حقوق بشر هستند نباید تفاوتی بین انسان ها وجود داشته باشد. امروز 53 خانم دیگر آمریکایی در انتظار اعدام هستند که فهرست اسامی آنها را برایتان ارائه می دهم تا شاید کمپین حقوق بشر برای دفاع از آنان نیز در آمریکا به راه بیافتد.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: در بعضی از کشورها فرد را با شمشیر اعدام می کنند که اتفاقا این کشورها با دولت آمریکا ارتباط نزدیکی دارند و خانم کلینتون هم هیچ گاه علیه آنها موضع گیری نمی کنند.

تشکیل 5 کمیته برای اجرای دقیق هدفمندی


تشکیل 5 کمیته برای اجرای دقیق هدفمندی


کمیته‌های ذخیره‌سازی و توزیع، بازرسی و نظارت، هدفمندسازی آرد و نان، تجارت خارجی و اطلاع‌رسانی، پنج کمیته ایجاد شده در ارتباط با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها است که مسوولیت‌ این کمیته‌ها به ترتیب برعهده معاونت توسعه بازرگانی داخلی، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، شرکت بازرگانی دولتی ایران، سازمان توسعه تجارت ایران و اداره کل روابط عمومی وزارت بازرگانی است.

مهدی غضنفری که در همایش استانداران کشور سخن می‌گفت در ادامه به تشریح برنامه‌ها و نوع فعالیت‌های کمیته‌های پنجگانه اشاره کرد و گفت: کمیته ذخیره‌سازی و توزیع، وظیفه ذخیره‌سازی کالا و توزیع آن در زمان مورد نیاز را برعهده خواهد داشت.

وی افزود: رسیدگی به تخلفات و رصد قیمت‌ها نیز برعهده کمیته بازرسی و نظارت است.

غضنفری ادامه داد: با توجه به اینکه براساس قانون، هدفمندسازی قیمت آرد و نان جدا از هدفمند شدن قیمت حامل‌های انرژی خواهد بود، کمیته‌ای با این عنوان تشکیل شده است.

وی همچنین وظیفه کمیته تجارت خارجی را رسیدگی به موضوع تعرفه‌ها، حمایت‌های صادراتی و مسائل مربوط به واردات برشمرد.

غضنفری در ادامه به نقش کمیته پنجم و ستاد هماهنگی پرداخت و افزود: این کمیته‌ وظیفه اطلاع‌رسانی مستمر به مردم را برعهده خواهد داشت چرا که وزارت بازرگانی بر این باور است که در اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها، عرضه و تقاضا برهم نخواهد خورد و تنها موضوعی که ممکن است باعث اختلال در بازار شود، نوع اطلاعاتی است که در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی ستاد هماهنگی را نیز ناظر و هماهنگ‌کننده پنج کمیته معرفی کرد که وزیر بازرگانی و در غیاب او قائم مقام وی ریاست این ستاد را برعهده خواهد داشت.

به گفته وزیر بازرگانی در این راستا چندین بسته حمایتی از سوی این وزارتخانه به دولت پیشنهاد شده است.

وزیر بازرگانی با اشاره به نقش استانداران در قانون هدفمندسازی یارانه‌ها تصریح کرد: کالاهای ذخیره‌ شده در اختیار استان ها قرار خواهد گرفت و استانداری‌ها باید با هماهنگی و توجیه اصناف در صورت نیاز نسبت به عرضه کالا در زمان اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها اقدام کنند تا با کاهش عرضه و افزایش قیمت‌ها روبرو نشویم.


سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیست

سفر تاریخی و جریان ساز رئیس جمهور اسلامی ایران به بیروت، رژیم صهیونیستی و آمریکا و محافل ضدانقلاب ورشکسته را به تلاطم و دست و پا انداخته است

سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی مقارن با استقبال گرم و کم سابقه ملت لبنان از دکتر احمدی نژاد، از قول یک عضو کنیسه اسرائیل خواستار ترور رئیس جمهور ایران شد. 

این سایت در نوشته ای که عجز از آن می بارد، به خیال خود برای کاهش اهمیت سفر می نویسد: در حالی که توجه رسانه های همگانی دنیا متوجه جریان نجات معدنچیان شیلی است، احمدی نژاد وارد بیروت شد و در مسیر فرودگاه توسط هزاران کودک دبستانی مورد استقبال قرار گرفت. یک عضو پارلمان اسرائیل می گوید احمدی نژاد باید از صفحه گیتی نابود شود. 

این سایت که از استقبال وسیع مردم لبنان خشمگین به نظر می رسید مدعی شد: «حکومت ایران نفوذ خود در لبنان را با پول خریده»! اما توضیح نداد که چرا وقتی سران و دولتمردان آمریکا و انگلیس و فرانسه و ... -با وجود هزینه های هنگفت- وارد لبنان می شوند با بی اعتنایی بلکه نفرت عمومی مردم لبنان و هر کشور دیگری مواجه می شوند؟ 

با این حال صدای آمریکا ضمن حاشیه سازی و بمباران تبلیغاتی علیه سفر تاریخی دکتر احمدی نژاد اذعان کرد: این سفر، قدرت نمایی ایران در عرصه جهانی است.
سایت صدای آمریکا نوشت: «سفر احمدی نژاد به لبنان نگرانی واشنگتن را برانگیخته است. واشنگتن سعی دارد همراه متحدان عربی اش، ایران را بر سر برنامه جهانی منزوی کند. آمریکا به سیاستمداران غربگرای لبنان در دولت شکننده ائتلافی درباره تاثیر سفر احمدی نژاد هشدار داده بود و آنها هم گفتند که از این سفر ناراحتند و این در حالی است که استقبال گرم و پرشور از احمدی نژاد، از سوی دو حزب، حزب الله و امل تضمین شده است. حزب الله یک جنبش سیاسی- اجتماعی شیعه و قدرتمندترین گروه نظامی در لبنان و دشمن بلامنازع اسرائیل است.» 

صدای آمریکا از قول خبرگزاری رویتر تاکید می کند: احمدی نژاد با این سفر به جهان نشان می دهد که ایران قدرتی منطقه ای و بازیگری عمده در عرصه جهانی است که باید با او با احترام رفتار شود. 

در همین حال سایت رسمی گروهک منافقین، ضمن گزارشی که توام با فحاشی به جمهوری اسلامی ایران بود، نوشت: لبنان، عمق استراتژیک رژیم است. 

در این میان و مقارن با استقبال گسترده ملت لبنان و اعتراف رسانه ها به قدرت نمایی و محبوبیت جمهوری اسلامی، آنچه قابل توجه -و البته ترحم- است، نامه از سر استیصال شماری از عناصر ضدانقلاب فراری و خارج نشین می باشد که از ملت لبنان خواسته بودند از رئیس جمهور اسلامی ایران استقبال نکنند که پاسخ خود را دیروز در خیابان های بیروت دریافت کردند. 

این حامیان رژیم صهیونیستی که در میان آنها عناصر سلطنت طلب، شبه اصلاح طلب و لائیک دیده می شوند، مدعی شده اند جانبداری احمدی نژاد از یک گروه در لبنان! به تنش داخلی در لبنان می انجامد. اجازه ندهید او شما را بازی دهد. ما با همه احترامی که برای استقبال کنندگان در ضاحیه بیروت و جنوب لبنان قائلیم، وی را سزاوار سرزمین لبنان نمی دانیم. 

این نامه را عناصر ورشکسته ای چون فاطمه حقیقت جو، نوشابه امیری، مهدی جامی، یاسر میردامادی، علی اکبر مهدی ، ابراهیم نبوی، محمدجواد اکبرین، مهرنوش پارسی پور، عبدی کلانتری، نیره توحیدی و چند نفر دیگر امضا کرده اند که عموما در جرس، رادیو زمانه، روزنت و برخی رسانه های مشابه فعالیت می کنند.

مهدی هاشمی؛ شاه‌کلید پشت‌پرده نامه جعلی لاریجانی به رهبر انقلاب

مهدی هاشمی؛ شاه‌کلید پشت‌پرده نامه جعلی لاریجانی به رهبر انقلاب

  کلید انتشار نامه‌ای به اسم رئیس قوه قضائیه از زمان اظهارات مهم و صریح آیت‌الله صادق لاریجانی در مورد وقف دانشگاه آزاد زده شد و پس از آن بود که مهدی هاشمی به شدت پیگیر خبرسازی همه جانبه و اجرایی شدن عملیات خط تخریب علیه وی شد.

یکی از خبرنگاران روزنامه های زنجیره‌ای که هم اکنون در لندن دبیر یکی از گروه های سایت جرس می باشد، پشت پرده ماجرای انتشار نامه ای به نام آیت الله صادق لاریجانی به مقام معظم رهبری را فاش کرد.

این خبرنگار، تلفنی به یکی از دوستانش در اصفهان می گوید: نامه منتشره به نام آیت الله لاریجانی را محسن کدیور شخصاً و با دستخط خود نوشته است و در جلسه ای با مهاجرانی، نهایی و برای انعکاس خبری آماده شده است.

کلید انتشار چنین نامه ای به اسم رئیس قوه قضائیه از زمان اظهارات مهم و صریح آیت الله صادق لاریجانی در مورد وقف دانشگاه آزاد زده شده است و پس از آن بود که مهدی هاشمی به شدت پیگیر خبرسازی همه جانبه شدن عملیاتی شدن خط تخریب علیه آیت الله آملی شد.

مهدی هاشمی بارها به صورت مستقیم و غیرمستقیم طی چند روز اخیر در مورد انتشار این نامه با محسن کدیور و مهاجرانی به گفتگو پرداخته است و قرار شده از این پس بیش از پیش تخریب رئیس دستگاه قضائی ایران در دستور کار عوامل فتنه در خارج از کشور باشد.

به گزارش بولتن، در این باره باید گفت چندی پیش نیز نامه ای از سوی کدیور به سید حسن خمینی منتشر شده بود که در آن زمان نیز رسانه ها پشت صحنه نامه کدیور و منشا این نامه را افشا کردند.

قضیه از این قرار بود که چند روز قبل از نوشتن نامه موهن کدیور، در یک تشکل روحانی وابسته به جریان اصلاحات، مرد خاکستری این جبهه که کمتر در انظار رسانه‌ها حاضر می‌شود و سعی می‌کند اندیشه‌های خود را غیر مستقیم ارائه دهد، با عصبانیت شدید از شکست‌های پی‌درپی جریان فتنه ضمن حمله شدید به ارکان نظام و ولایت فقیه گفته است: «ما اینجا فعلاً نمی‌توانیم راجع‌به این مطالب (ولایت فقیه) آشکارا حرف بزنیم و مخالفت کنیم این حرف‌ها را باید کسان دیگری و به نحو دیگری بزنند.»

 بنابراین گزارش مرد خاکستری در ادامه خواسته است که به کدیور پیغام داده شود که با متنی قوی پنبه ولایت فقیه را بزند!

گفتنی است، فضاسازی و پمپاژ اخبار دروغین در راستای تئوری اختلاف بین قوا و نشان دادن شکاف در حاکمیت ایران پروژه ای است که به صورت جدی در دستور کار سرویس های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس بوده است که پیاده نظام این سرویس ها به ویژه در لندن از طریق حلقه مهاجرانی ـ کدیور‌ عملیاتی کردن خواست این دستگاه های جاسوسی بیگانه را در دستور کار خود قرار داده اند.

 

همچنین، یک منبع آگاه در این مورد به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: متن نامه منتشره کدیور به نام آیت الله آملی تناقضات و مطالب ضد و نقیض متعددی دارد و به ادبیات و ویرایش آن نیزغلط های فراوانی وارد است.

وی افزود: جالب تر آنکه بعضی از افرادی که در نامه عنوان شده آیت الله لاریجانی از آنها انتقاد نموده روابط بسیار حسنه ای با ایشان دارند و به نظر می رسد نگارندگان نامه منویات درونی خودشان را در نامه ای سراسر کذب و غیر واقع به رئیس دستگاه قضا نسبت داده اند.

گفتنی است خبر ارسال نامه آیت الله آملی در چند روز گذشته توسط سخنگوی قوه قضائیه تکذیب شده است.

در برابر فتنه باید علی‌وار حرکت کرد

در برابر فتنه باید علی‌وار حرکت کرد

یکی از مراجع تقلید قم گفت: در برابر فتنه باید علی‌وار حرکت کرده و چشم فتنه را کور کنیم و بدانیم که همواره فتنه در مقابل ما عرض اندام می‌کند.به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در دیدار کارکنان بسیجی سازمان بازرگانی استان تهران اظهار داشت: در طول تاریخ فتنه‌های بسیاری رخ داده است و مردم آگاه و بیدار در برابر آن ایستادگی کرده‌اند و جنگ جمل از نخستین فتنه‌هایی بود که در زمان امام علی (ع) صورت گرفت.وی جنگ صفین را یکی دیگر از فتنه‌ها در دوران اسلام خواند و گفت: معاویه در جنگ صفین فتنه‌های فراوانی را صورت داد و قرآن را بر سر نیزه برد و همین فتنه‌ها سبب شد تا روز به روز مسلمانان در برابر فتنه‌ها آگاه‌تر و بیدار شوند و با آن مقابله کنند.
این مرجع تقلید افزود: جنگ خوارج نهروان با امیرالمومنین (ع) نیز نمونه‌ دیگری است که در این فتنه افراد مقدس‌نما در برابر امیرالمومنین ایستادند که امام علی‌ (ع) به مقابله با آنها پرداختند.وی با بیان اینکه هر سه فتنه بسیار مهم بودند، اظهار داشت: ما نیز همچون امیرالمومنین (ع) در برابر فتنه باید علی‌وار حرکت کرده و چشم فتنه را کور کنیم و بدانیم که همواره فتنه در مقابل ما عرض اندام می‌کند.آیت‌الله نوری ‌همدانی تصریح کرد: در کشور ما نیز پس از قرن‌ها حکومت اسلامی به دست بنیانگذار انقلاب و همراهی مقام معظم رهبری برپا شد تا نظام ولایی به وجود آید و در برابر فتنه‌ها ایستادگی کند.

کروبی: بگذارید پسرم برود

کروبی: بگذارید پسرم برود


شنیده شده اخیراً مهدی کروبی اعلام کرده که اگر نظام 2 شرط وی را بپذیرد وی حاضر است در بیان مواضع ضد نظام خود تعدیل به وجود آورد.

اولین شرط نفر کروبی این است که دستگاه‌های امنیتی، ممنوع‌الخروج بودن پسر وی - تقی کروبی - را لغو کنند تا او به درمان بیماری ناشی از جنگ تحمیلی خود پرداخته و سپس به تحقیق برای تالیف کتاب خود در انگلیس بپردازد.

تقی کروبی استاد حقوق دانشگاه علم و فرهنگ است که بارها در کلاس‌های درسی خود در دوران فتنه، هتاکی‌هایی را علیه نظام و مسئولان آن روا داشته است.

کروبی بازگشایی مجدد دفتر خود و اجازه فعالیت حزب اعتماد ملی را به عنوان دومین شرط ادعایی خود اعلام کرده است.

گفته می‌شود کروبی از اقدامات خود پشیمان شده است ولی روی برگشتن به نظام را ندارد.

شیخ اصلاحات به دلارهای سبز "بله" گفت

مهدی کروبی در مصاحبه با نشریه "نیویورکر" درباره کمک‌های مالی ایالات متحده به جریان فتنه ابراز رضایت کرد.

نشریه نیویورکر آمریکا اخیراً مصاحبه‌ای با مهدی کروبی داشته و سئوالاتی از وی پرسیده است که پاسخ کروبی بیانگر ساده لوحی وی است و حکایت از نگاه بیمار فتنه به خارج دارد.

خبرنگار نشریه نیویورکر از کروبی پرسیده به نظر شما حمایت دولت آمریکا در قبال جریان آشوب چگونه باید باشد و اگر آ‌مریکا کمکی به شما بکند، می‌پذیرید؟

کروبی در جواب گفته نگاه ما به مردم خودمان است و تلاش می‌کنیم به هر طریقی از وابستگی و تعیین استراتژی برای کشورهای دیگر دوری کنیم. ما از شما و دولت‌های دیگر انتظار نداریم برای ما کاری انجام دهید ولی اگر از روی اهداف انسان دوستانه احساس وظیفه می‌کنید که از ما حمایت کنید آن مسئله جدایی است و ما مانع نمی‌شویم!

کروبی در این مصاحبه به نوع کمک‌های احتمالی در زمینه نظامی، سیاسی و یا مالی به طور صریح اشاره نکرد.

آقای مدیرمسئول شما این فتنه گران را نمی شناسید؟!

مدیرمسئول روزنامه «ملت ما» با ارسال نامه ای به کیهان، از برخی همکاران نشریات زنجیره ای و همسو با فتنه گران که در آن روزنامه به کار گرفته شده اند دفاع کرد.
امیرحسین مروی در این نامه می نویسد «روز یکشنبه مطلبی در آن روزنامه تحت عنوان آنها شما را مدیریت می کنند در ستون اخبار ویژه درج شده بود که علاوه بر اشتباهات فاحش شکلی و از جمله نام اینجانب که مردی به جای مروی درج شده بود واجد نکات تأمل برانگیزی بود که از باب حفظ آبروی مؤمن تنها به یک مورد آنها اشاره می شود: از میان اسامی ای که به صورت اختصاری ذکر شده است 4 نفر از همکاران این روزنامه هستند که از افراد متعهد به نظام، قانون اساسی و رهبری معظم انقلاب می باشند.»
وی همچنین نامه ای با امضای «فروزان آصف نخعی، علیرضا خامسیان، سجاد سالک و مهناز شوقی» ارسال کرده که در آن آمده است: «روزنامه کیهان چند نفر از خبرنگاران روزنامه «ملت ما» را که همواره به آرمان های رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و قانون اساسی برخاسته از انقلاب اسلامی مردم ایران وفادارند را به عاملان «فتنه و آشوب سال گذشته» منتسب کرده است. اینجانبان خبرنگاران روزنامه «ملت ما» مطالب خلاف واقع ادعایی آن روزنامه را تکذیب می کنیم.»
کیهان هر چند که چهارشنبه گذشته، پرسش های مستدل و روشنی را درباره حضور عناصر یاد شده در روزنامه ملت ما مطرح کرد اما اکنون که مدیرمسئول آن روزنامه و 4 تن از افراد یاد شده ادعا کرده اند این افراد متعهد به نظام، قانون اساسی و رهبری معظم انقلاب هستند یادآوری چند نکته را ضروری می داند هر چند که گفتنی های دیگری هم هست. 1- شهریور سال 1382 نامه ای با 451 امضا خطاب به بنیاد صلح اسلو منتشر شد که از این بنیاد می خواست هاشم آغاجری (عنصر هتاک به دین ، امامت و مرجعیت) را به عنوان برنده جایزه صلح نوبل معرفی کند! در آن نامه که دوران جمهوری اسلامی را علناً «قرون وسطی»! توصیف می کرد، مشخصاً از سخنرانی آغاجری در خانه معلم همدان دفاع شده بود، پای این نامه از جمله امضای آقای «فروزان آصف نخعی»، در کنار افرادی چون آرمین، بای سلامی، یدالله اسلامی، محمدجواد اکبرین (فراری)، تاج زاده، باقی، بازرگان، پیمان، تاجرنیا، توسلی، رضا تهرانی، جلایی پور، حقیقت جو (فراری)، ایرج جمشیدی (فراری و همکار فعلی بی بی سی)، آرش حسن نیا (فراری، همکار رادیو فردا)، شهرام رفیع زاده (فراری)، سحابی، سحرخیز، شمس الواعظین، شیرزاد، احمد و سعید منتظری، موسوی خوئینی (فراری)، روزبه میرابراهیمی (فراری) و... به چشم می خورد. گفتنی است آصف نخعی پیش از «ملت ما» با روزنامه های زنجیره ای شرق و سرمایه و... همکاری داشته و خود مدیرمسئول روزنامه محلی «گلستان ایران» بوده است که به اتهام تبلیغ علیه نظام، اشاعه فحشا و منکرات و انتشار شایعات خلاف واقع در سال 81 توقیف و محاکمه شد.
2- جهت اطلاع مدیر مسئول روزنامه ملت ما، اول شهریور امسال نامه ای از سوی فتنه گران با امضای 293 نفر تحت عنوان «نامه روزنامه نگاران و فعالان سیاسی به مراجع تقلید و آقایان هاشمی، خاتمی، موسوی و کروبی برای ادامه مقاومت در برابر کودتاچیان»! منتشر شد که رسما از فتنه گران حمایت و آنها را تحریک به مقاومت در برابر نظام می کرد! این نامه را دست بر قضا آقایان «فروزان آصف نخعی و سجاد سالک» و خانم «مهناز شوقی» امضا کرده بودند و البته امضاهای دیگری نیز از برخی عناصر گروهکی (نهضتی یا سلطنت طلب و چپ) یا فراری همکار رسانه های ضد انقلاب در خارج پای خود داشت، از جمله: مهرانگیز کار، حاج سید جوادی، آرش حسن نیا، مهدی سحرخیز، نوشابه امیری، مسعود بهنود، حقیقت جو، فریبا داودی مهاجر، رفیع زاده، موسوی خوئینی، فرشته قاضی، آرش بهمنی، رضا غیبی [دیگر همکار ملت ما!]، حسین باستانی و ...
اگر از نگاه مدیریت روزنامه ملت ما، موسوی و خاتمی و کروبی بانی اصلی فتنه محسوب نمی شوند پس باید پرسید که فتنه را باید کجا سراغ گرفت؟ این در حالی است که روزنامه ملت ما روز سه شنبه تصریح می کند فتنه گری افراطیون مدعی اصلاح طلبی و ضد انقلاب، یک واقعیت است و این روزنامه با آنها مرزبندی دارد!
لازم به یادآوری است علیرضا خامسیان پیش از این با روزنامه های شرق و همشهری (ماه)، خبرگزاری افراطی ایلنا (دبیر سیاسی) و سایت اقلیت مجلس همکاری داشت و عضو موسس سایت زنجیره ای «سلام» بود که در بحبوحه آشوب های سال گذشته راه اندازی شد. وی همچنین با سایت فتنه گر جمهوریت (وابسته به مهدی هاشمی و حمزه کرمی) همکاری می کرد و پای ثابت برخی از بیانیه های زنجیره ای در سیاه نمایی علیه نظام به شمار می رود. همچنین سجاد سالک، همکار روزنامه های زنجیره ای اعتماد و شرق بود و با ستاد جوانان حامی موسوی و خاتمی - بخشی از ستاد آشوب - ارتباط و همکاری داشت و البته او نیز پای ثابت بیانیه های زنجیره ای بوده است. وی پیش از این به همراه برخی هم طیف های خود، از یکی از اعضای گروهک های تروریستی دستگیر شده در کردستان که اعدام هم شد (فرزاد- ک)، حمایت کرده بود و...
کیهان فعلا ضمن بسنده به این توضیحات، مجددا از مدیریت روزنامه ملت ما می پرسد که این قبیل افراد در روزنامه شما چه می کنند، شما اگر آنها را می شناسید و به کارشان گرفته اید، که باید خود را از نو -در اردوی فتنه گران- تعریف کنید؟ و اگر آنان را نمی شناسید چه اصراری بر دفاع کورکورانه دارید؟

یوم الفرار / التمدید الاعصاب

بعداز پیشنهادها و برنامه ریزی های مختلف برای انتقال بعضی از سران فرقه سبزبه خارج از کشور و ابتر ماندن این اقدامات بدلایل مختلف که یکی از آنها هوشیاری مامورین امنیتی جمهوری اسلامی بوده است ، اخیرا و بدنبال زمزمه هایی مبنی بر رسیدگی قریب الوقوع به پرونده جنایات این خودفروختگان ، یکی از سران فرقه که نظام جمهوری اسلامی را با تهمت زنی ها، درشت گویی وهدایت اراذل و اوباش به اغتشاش گری و….در معرض تهدید قرار داده بود و دارای پرونده بسیار سنگینی از این لحاظ و جرائم رشوه خواری وکارچاق کنی و… در سوابق وی دیده می شود اعلام داشته است که مایل است برای تمدید اعصاب (فرار از عقوبت ) مسافرتی به اروپا داشته باشید .

ناظران آگاه معتقدند باشکست سنگین این فرقه در فتنه گری های یکسال و نیم گذشته وقفل شدن فضای تحرک و تنش آفرینی واستشمام بوی خطر عنقریب بایستی شاهد تلاش مضاعفی از سوی این فرد و سایر عناصر فرقه برای گریز از پنجه عدالت باشیم . منابع مطلع در این خصوص اضافه می نمایند ، با توجه به میلیون ها دلاری که در بانک های خارجی به حساب این آقایان واریز شده است ، واخباری که مبنی بر آماده سازی مقدمات توسط نمایندگان آنها در بعضی کشور ها دریافت شده است ، در صورت غفلت از این آقایان، مطمئنا در یک چشم بهم زدن خودرا به پولهایشان خواهند رساند . 


متحدین فتنه پا پس می کشند

گروهک اتحادیه کمونیستها  که مدعی است در ائتلاف بزرگ جنبش سبز (فتنه) حضوری فعال داشته است ، در یک موضع گیری جدایی طلبانه خطاب به سایر متحدین موسوی ، کروبی وخاتمی اعلام داشته است ، بعد از یکسال ونیم مجیزگویی وپشت زمینه شدن برای آقایان شوریده حال جنبش (فتنه)سبز ، دستاوردی بیشتر از همکاسه شدن با مرتجع ترین گروه ها و هوارزدن در پاکت تهوع ارتجاع مدعی اصلاح طلبی نصیب نبرده ایم ، چه ننگین است زیرپا گذاشتن مشی یک عمر مبارزه در کمون زحمتکشان به پای اپوزسیونی که تابلوی حمایت از خمینی را بدستمان داد و تمام تضادش با رژیم را در چهار چوب اجرای قانون اساسی تعریف نمود ، وچه حماقت باربود  که در کنار پس مانده هایی ازپس زده های رژیم خام این جریان وامانده شدیم .
این گروهک که مجموعه انگشت شماری از فراریان و ورشکستکان سیاسی را در آبشخوری با مواجب ماهانه سازمان های اطلاعاتی غرب ودر راس آنها سازمان اطلاعاتی آمریکا (CIA )گرد آوری وبا ادعای مبارزه با جمهوری اسلامی ایران روزگار می گذراند ، با پا پس کشیدن از ائتلاف با فرقه موسوی به سایر گروهک های همسان هشدار می دهد بیش از این بازیخورده جریانی از رژیم که به پایان راه رسیده است وبغیر از لفاظی و افشای پیشینه خود توانی ندارد نشوند واین پتانسیل را در اتحادی حول یک حرم مبارزه با موجودی قابل توجه داخلی مصروف دارند .
ملاحظه : بعد از ریزش های 99/5درصدی سال گذشته و انزوای خفت بارسران فتنه ، این چندمین گروه از ائتلافیون می باشد که با انتقادات تند پا پس می کشد و اعتراف می نماید که جنبش (فتنه) تمام شده است .

 

شکست‌در‌انتخابات‌رابایدپذیرفت

شکست‌در‌انتخابات‌رابایدپذیرفت
احمد ناطق نوری نماینده مردم نور و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به لزوم حفظ وحدت در کشور، گفت: تا آنجایی که آسیبی به وحدت کشور وارد نمی‌شود باید سعی کنیم که ائتلاف داشته و آرامش را بر جامعه حاکم کنیم چرا که حفظ وحدت به مصلحت کشور است.

وی با اشاره به اینکه برای نظام وحدت و یکپارچگی ملت بسیار حائز اهمیت است، افزود: امام راحل نکته‌ای دارند که باید همگان به آن توجه کنند، ایشان فرمود‌ه‌اند که رمز موفقیت‌ شما وحدت است و محل افتراق شما باعث اضمحلال شما خواهد شد.

نماینده مردم نور در مجلس تصریح کرد: اگر از یکدیگر جدا شدیم، دیگران در صفوف ملت رخنه خواهند کرد لذا هر گروه و یا دسته‌ای که باعث اختلاف در جامعه باشد، عامل رخنه دیگران در جامعه خواهد بود و این خود یک فتنه است.

ناطق نوری اضافه کرد: همانطور که امام (ره) و مقام معظم رهبری بر نشر وحدت تاکید دارند، باید سعی و تلاش‌ ما نیز در جهت نشر وحدت در جامعه باشد البته اساسا موفقیت ملت تا امروز با وجود وحدت در جامعه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: به تاریخ که نگاه می‌کنیم، به وضوح می‌بینیم که هر زمان کشورمان در موضوعی شکست خورده است این شکست زمانی بوده که تفرقه در کشور حاکم بوده است، هر کس باید حداقل تا این حد آگاهی داشته باشد که در شرایط حساس کنونی که تمام دنیا با ما دشمنی دارند، نباید در جهت به هم خوردن وحدت و انسجام جامعه تلاش کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: ما نیامده‌ایم وکیل، وزیر یا آقا بالاسر باشیم، بلکه آمده‌ایم که به تکلیف خود عمل کنیم، تکلیف ما این است که انسجام ملت را حفظ کنیم تا زیر دست دیگران نباشیم.

ناطق نوری اضافه کرد: انتخابات یک دموکراسی است و اگر شکست خوردیم باید بپذیریم که شکست خورده‌ایم. اگر کسی هم می‌گوید که تخلف یا تقلب شده، این ادعا نیاز به دلایل دارد که این دلایل باید به مراکز مربوطه ارائه شده و آنها دلایل ارائه شده را بررسی خواهند کرد.

تمسخر موسوی از سوی یک کاریکاتوریست

تمسخر موسوی از سوی یک کاریکاتوریست
نیک آهنگ کوثر کاریکاتوریست روزنامه‌های اصلاح‌طلب با کشیدن کاریکاتوری دیگر از میرحسین به انتقاد از وی پرداخت.

در این کاریکاتور میرحسین جلوی لپ تاپ نشسته و مشغول کندو کاو در فضای مجازی خطاب به همسرش زهرا رهنورد می‌گوید: به ما پیغام می‌دهند که کاری باید بکنیم و زهرا رهنورد با پوزخندی به موسوی می‌گوید: خب یه کاری بکن. یک مصاحبه‌ای با خودت انجام بده و بیانیه‌ای صادر کن!
گفتنی است نیک آهنگ کوثر چند ماه قبل هم با کشیدن کاریکاتوری از میرحسین وی را در سنین پیرمردی سالخورده نشان می‌داد که در حال نوشتن بیانیه 130 خود می‌باشد.

 

نشانه‌روی جریان فتنه به سوی قوه قضائیه

نشانه‌روی جریان فتنه به سوی قوه قضائیه

جریان فتنه ناکام از پیشبرد اهداف خود به سمت و سوی قوه قضائیه نشانه‌روی کرده است.

سایت جرس که به بنگاه دروغ پراکنی برون مرزی جریان فتنه شهرت یافته است، اخیرا به نقل از آن‌چه که "منابع موثق " می‌نامد یک "نامه تاریخی " را با عنوان "سه پیشنهاد مهم رئیس قوه قضائیه به رهبری " منتشر کرد.
دراین باره گفتنی است؛ سوای از مطالب بی‌محتوا و تکراری که طی یک سال اخیر مشابه آن بارها از سوی شاخه‌ی مجازی جریان فتنه با استمداد از بوق های خبرپراکنی بی‌بی‌سی و رادیو فردا و.... منتشر و تکرار شده؛ این نکته حائز اهمیت است که چرا در این برهه، نوک هجمه ضدانقلاب و به خصوص جریان فتنه به سمت وسوی رئیس قوه قضائیه نشانه گیری شده است؟
به نظر می رسد با مروری بر حوادث و اخبار ماه های اخیر بی شک مواضع صریح و قاطعانه شخص ریاست محترم قوه قضائیه درباره باطل بودن وقف دانشگاه آزاد و شفاف سازی فضای عمومی نسبت به ماهیت جریان فتنه از جمله دلائل اصلی این نشانه‌روی‌ است.
البته نگاهی اجمالی به سیر عملکرد جریان فتنه و عوامل رسانه‌ای آن از دیگر عوامل این تهاجمات سازمان یافته می توان به ناکامی جریان فتنه و وابستگان به آن ها در پیشبرد اهداف این جریان از طریق دستگاه قضایی، سخنان صریح سخنگوی قوه قضائیه در انحلال دو تشکل همسو با جریان منحرف فتنه ، تصمیم قاطع قوه قضائیه در برخورد با سران فتنه و اعمال مجرمانه آن‌ها، نامه پراکنی برخی عناصر همسو با جریان فتنه به منظور فضاسازی منفی علیه اقدامات دستگاه قضا، مأیوس شدن جریان فتنه از ژست سیاسی مشروع و قانونی نشان دادن اقدامات ضدامنیتی خود، شکست دشمن در نمایش اختلافات آشکار میان مسئولین نظام و لذا تلاش مذبوحانه برای القای وجود اختلاف پنهان میان آنان ، موفقیت روز افزون و همگرایی هر چه بیشتر دستگاه های انتظامی، امنیتی و قضایی در دفع شر فتنه، از دست رفتن پایگاه اجتماعی جریان فتنه و تلاش برای بازیافت حیات جعلی این جریان اشاره کرد.
بدون تردید عشق و ارادت آیت‌الله صادق آملی لاریجانی نسبت به ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری بر دشمنان این نظام نیز پوشیده نمانده است.هم چنان سخن گران سنگ شهید بزرگوار بهشتی مظلوم در گوش مردم مسلمان ایران طنین انداز است که "به آمریکا بگویید از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر! "


جعل نامه؛میراث معاویه برای فتنه گران


جعل نامه؛میراث معاویه برای فتنه گران

انتشار دو نامه جعلی یکی از سوی معاویه و دیگری از سوی جریان فتنه نشان دهنده آن است فتنه در برهه های مختلف از تاکتیک های مشابه ای استفاده کرده است.

طی چند روز گذشته نامه ای جعلی در فضای مجازی منتشر شد که بنا بر جعلیات آن رئیس دستگاه قضا در حمایت از فتنه گران مواردی را خطاب به رهبر معظم انقلاب بیان کرده بود!.این نامه جعلی گرچه از سوی مسئولین با تکذیب مواجه شد اما شیوه مورد استفاده فتنه گران در این زمینه یک شیوه تاریخی و به ارث رسیده از منافق پیشگان است.
تاریخ را که ورق بزنیم ،در همان اتفاقات صدراسلام تحرکاتی را از سوی معاویه در برابر امیرالمومنین علی(ع) می بینیم که عجز و ناتوانی وی را بوضوح نشان می دهد.عجزی که نشان می دهد که تاکتیک جعل نامه روشی بوده که از جانب معاویه در شرایط فتنه گون خلافتش برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی مورد استفاده قرار می گرفته است.
بی شک تاریخ گواهی دهنده آن است که معاویه بن ابی سفیان از راههای گوناگون برای تخریب یاران صدیق امیرالمومنین علی(ع) استفاده می کرد. روشهایی نظیر تهدید و تطمیع و آنگاه که این از این راهها به نتیجه نمی رسید برای تاثیر گذاری بر افکار عمومی به روش جعل نامه روی می اورد.
یکی از جعل های مهمی که معاویه به نام یاران حضرت علی (ع) انجام داد انتشار نامه دروغ از سوی فرماندار وقت مصر درتائید خودش بود!
مرحوم علامه عسگری در کتاب "نقش عایشه در تاریخ اسلام" در این زمینه به نقل از طبری می نویسد:
" هنگامی که معاویه از همراهی کردن قیس بن سعد فرماندار رشید و هوشمند امام (امیرالمومنین) در مصر نا امید گشت و دانست که وی به هیچ وجه به حاضر نیست او را کمک کند ، به خاطر حل این مشکل که بر او سخت و سنگین بود و فکرش را مشغول می کرد طرحی مکارانه ریخت و به مردمان شام چنین وانمود کرد که قیس با او همراه شده است، شما برای او دعا کنید.آنوقت نامه ای دروغین از زبان قیس برای مردم بازخواند....."
مقایسه دو رفتار فوق الذکر در انتشار دو نامه جعلی یکی از سوی معاویه و دیگری از سوی جریان فتنه نشان دهنده آن است فتنه همواره در طول تاریخ وجود داشته و به فتنه انگیزی مشغول.فتنه و تاکتیک هایش همواره در طول تاریخ به مقابله با جبهه حق مشغول بوده اند گاهی با لباس و صورت اموی و گاهی با نقشی از...


پشت پرده جماران کیست؟


پشت پرده جماران کیست؟

سایت جماران که اخیرا و پس از انتخابات دهم ریاست جمهوری بر فعالیت خود افزوده است به یکی از رسانه ای جریان برانداز تبدیل شده است

شناختن  گرداننده اصلی این سایت که در پوشش موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) فعالیت میکند میتواند در شناسایی خط نفاق در این رسانه کمک شایانی نماید.سردبیر این سایت که زیر نظر مستقیم یکی از چهره های تندرو نزدیک به بیت امام(ره) فعالیت میکند فردی به نام (محمد علی.ن) می باشد. نامبرده از چهره های تندرو دفتر تحکیم وحدت در سالهای دهه ۷۰ بوده است و از نزدیکان ابولفضل فاتح مدیر عامل اسبق ایسنا می باشد.وی در سال ۷۸ همزمان با تاسیس ایسنا به همراه فاتح به این خبرگزاری آمد و بعنوان دبیر سرویس سیاسی مشغول به فعالیت شد.وی در زمره افراطیون جریان دوم خرداد جای می گرفت.و ی سپس به عنوان مدیر کلی اخبار سیاسی ایسنا منصوب شد و پس از رفتن فاتح از ایسنا به سمت مدیرعاملی ایسنا رسید که بعلت تندروی بسیار زیاد پس از مدتی جای خود را به میرحمید حسن زاده داد . نامبرده پس از خروج از ایسنا در موسسه تنظیم و نشر آثار امام مشغول به فعالیت شد و سایت جماران را راه اندازی کرد . در ایام مدیریت حسن زاده بر ایسنا همگان (محمد علی.ن) را بعنوان مدیر در سایه این خبرگزاری میشناختند. با کاندیداتوری موسوی در انتخابات وی به همراه فاتح در ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات این کاندیدای شکست خورده مشغول به فعالیت شدند و با راه اندازی سایت قلم نیوز و گماردن میرحمید حسن زاده بعنوان مدیر این سایت عملا در پشت پرده ستاد میرحسین مشغول فعالیت گردید.
هم اکنون در سایت جماران تعداد زیادی از خبرنگاران کنونی و اسبق ایسنا که اتفاقا!!!در سایت قلم نیوز هم فعالیت داشتند مشغول کار هستندو به نوعی این سایت به گفته کارشناسان قدم راهی نهاده که فاتح و ایسنا شروع کننده آن بودند.این سایت هم اکنون منعکس کننده اخبار و نظریات فرقه موسوی میباشد.

کروبی و اظهار نظری جدید

کروبی و اظهار نظری جدید
کروبی:رئیس قوه‌قضائیه به عنوان قاضی القضات، وظیفه خود را دفاع تمام قد از دولت می‌داند و به آن افتخار می‌نماید
شیخ شجاع در اظهار نظری جدید قوه قضائیه و دولت و نهادهای نظامی و امنیتی را به شدت مورد آماج حملات خود قرار داد .
وی در اظهاراتی چنین گفت:وه‌قضائیه که باید به‌عنوان قوه‌ای مستقل براساس تصریح قانون اساسی پشتیبان حقوق و آزادی‌های مشروع شهروندان باشد و به صورت بیطرفانه براساس اصل بیطرفی دادرس به فصل خصومت پرداخته و در پرونده‌هایی که یک طرف آن حاکمیت است با حضور هیات منصفه و به صورت علنی به اتهامات سیاسی و مطبوعات رسیدگی نماید، که فلسفه آن این است که هیات منصفه که نمایندگی افکار عمومی را برعهده دارد درخصوص مجرمیت یا عدم مجرمیت و استحقاق تخفیف مجازات یا عدم استحقاق اظهارنظر نمایند،
به عنوان ابزار حاکمیت و نهادهای نظامی و امنیتی تبدیل شده است. تا جایی که با کمال تاسف رئیس قوه‌قضائیه به عنوان قاضی القضات، وظیفه خود را دفاع تمام قد از دولت می‌داند و به آن افتخار می‌نماید، غافل از آنکه قانون اساسی تمامی شهروندان حتی شخص رهبر را در مقابل قانون مساوی اعلام کرده است.
حال اگر رسالت قوه‌قضائیه دفاع تمام قد از دولت است، پس شهروندان این کشور که مورد ظلم و اجحاف حکومت واقع می‌شوند دعوای خود را باید به کجا ببرند.


اختلاف بین سران فتنه

تلاش مهدی کروبی برای غائله‌آفرینی در سالگرد انتخابات ریاست‌جمهوری با مخالفت شدید سید محمد خاتمی روبرو شده است.

خاتمی در این جلسه به آب خوردن برخی هواداران موسوی در روز قدس و اقدامات زشت برخی افراد در روز عاشورا که به زیان اصلاحات تمام شده پرداخته و گفته باید مسائلی که بعد از انتخابات به نام اصلاحات شروع شد، خاتمه یابد تا جریان اصلاحات بتواند به عنوان طیفی عاقل و منطقی در جامعه خود را بازسازی کند.


شنیده های موثق حاکی است تلاش آقای کروبی برای انجام راهپیمایی در روز 22 خرداد با مخالفت آقای خاتمی و برخی چهره‌های موثر جریان اصلاحات روبه رو شده است.


آقای کروبی این روزها با مسئولان گروه‌ها و گروهک‌های غیرقانونی که مواجه می‌شود، به آن‌ها توصیه می‌کند برای راهپیمایی در روز 22 خرداد درخواست مجوز کنند اما اخبار رسیده از محافل درونی اصلاح طلبان نشان می دهد این تقاضای کروبی خریداری ندارد.


یکی از اصلاح طلبان دو نبش مجلس در یک محفل خصوصی گفته است خاتمی با این پیشنهاد به شدت مخالف است؛ زیرا وی اعتقاد دارد راهپیمایی و تجمعات از کنترل کروبی و موسوی خارج شده و عناصر مغرض در این گونه مراسم‌ها با اعمال غیرمعقول خود باقیمانده آبروی اصلاحات را می‌برند و جریان اصلاح‌طلب به عنوان گروهی آشوب طلب در جامعه معرفی می‌شود.


خاتمی در این جلسه به آب خوردن برخی هواداران موسوی در روز قدس و اقدامات زشت برخی افراد در روز عاشورا که به زیان اصلاحات تمام شده پرداخته و گفته باید مسائلی که بعد از انتخابات به نام اصلاحات شروع شد، خاتمه یابد تا جریان اصلاحات بتواند به عنوان طیفی عاقل و منطقی در جامعه خود را بازسازی کند.


از سوی دیگر شنیده شده موسوی هم با پیشنهاد کروبی مخالفت کرده و دلیل آن را ریزش نیروهای هوادارش در ماه‌های اخیر و عدم تحرک نیروهای جنبش سبز در روز کارگر و معلم ذکر می کند.


جزئیاتی از همکاری فرد مورد دلجویی موسوی و کروبی با گروهک منافقین

جزئیاتی از همکاری فرد مورد دلجویی موسوی و کروبی با گروهک منافقین

دیدارهای نوروزی میرحسین موسوی و همسرش زهرا رهنورد و همچنین مهدی کروبی و افرادی همچون مصطفی تاج‌زاده با خانواده شیوا نظرآهاری در حالی است که سوابق گروهکی و ارتباطات گسترده وی با منافقین به اطلاع سران فتنه رسیده بود.

به گزارش رجانیوز، شیوا نظر آهاری 26 ساله است و در سال 1382 همکاری خود را با گزارشگران حقوق بشر آغاز کرد و با افرادی همچون حسن اردشیر زارع زاده و سعید کلانکی آشنا شد.

نظرآهاری در ادامه فعالیت‌های خود با عناصر فعال پوششی گروهک منافقین ارتباط برقرار می کند و از طریق ایمیل، اخبار و اطلاعات داخل کشور را برای بهره برداری گروهک منافقین ارسال می کند. وی با هدایت گروهک منافقین در سال 1382 اقدام به تأسیس انجمن زنان تارا و همچنین جبهه متحد دانشجویی کرد.

http://rajanews.com/Files_Upload/11121.jpg

وی همچنین از سال 1384 به ارتباطات خود به صورت مستقیم با سر پل گروهک منافقین ارتباط داشته است.

براساس این گزارش، فعالیت های وی در این کمیته به شرح زیر است:

1- ارتباط گیری با سرپل گروهک منافقین از طریق تلفن و اینترنت و جمع آوری اخبار و اطلاعات از زندانیان و ارتباط گیری با خانواده های آنان و ارسال برای گروهک منافقین.

2- ارتباط با رسانه های خارجی از سال 83 تا قبل از دستگیری و شانتاژ علیه جمهوری اسلامی ایران با انتشار اخبار کذب

3- جمع آوری اطلاعات متهمین نفاق از داخل زندان و ارسال به سایت‌های خارجی و سرپل های گروهک

4- جمع آوری اطلاعات از معدومین گروهک تروریستی نفاق از جمله اعضای تیم های تروریستی این گروهک، و ارسال به سایت‌های خارجی و گروهک منافقین به منظور محکوم کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران


حکم حکومتی را قبول دارم و از دستورات رهبری اطاعت خواهم کرد!

کروبی: حکم حکومتی را قبول دارم و از دستورات رهبری اطاعت خواهم کرد!

مهدی کروبی تصریح کرد: بنده در صورت پیروزی با مجلس هشتم تعامل سازنده ای را خواهم داشت و تعاملی که به نفع منافع ملی کشور بوده و برای پیشرفت آن باشد را انجام خواهم داد.
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم در پاسخ به سوالی در خصوص حکم حکومتی از جانب رهبری انقلاب نیز خاطر نشان کرد:بنده حکم حکومتی را قبول دارم و از دستورات رهبری اطاعت کرده و خواهم کرد و هیچگاه در این خصوص که حکم حکومتی را قبول ندارم حرفی نزده ام.

دبیر کل حزب اعتماد ملی یاد آور شد: با اینکه معتقدم می‌توان قانون اساسی را اصلاح کرد اما در حال حاضر به قانون اساسی احترام می گذارم و در صورت پیروزی قطعا قانون اساسی را اجرا خواهم کرد.

بدهی شیخ شجاع را باید از جیب بدهم!

بدهی شیخ شجاع را باید از جیب بدهم!
مسول کمیته روحانیون ستاد کروبی در کرمانشاه گفت: با توجه به سابقه دوستی که با کروبی داشتم، احساس مسئولیت کردم که در ستاد وی فعالیت کنم که منجر به ایجاد تعهداتی شده واکنون بدهی آقایان را از جیب خود بپردازم.


شنیدیم که مسئول کمیته روحانیون ستاد کروبی در کرمانشاه گفته است: انتخابات دهم ریاست جمهوری سره را از ناسره مشخص کرد.



وی در مصاحبه‌ای با بیان این‌که تکلیف دارد تا حقایقی را بازگو کند ضمن انتقاد از عملکرد کروبی گفته است: با توجه به سابقه دوستی که با کروبی داشتم، احساس مسئولیت کردم که در ستاد وی فعالیت کنم که منجر به ایجاد تعهداتی شده واکنون بدهی آقایان را از جیب خود بپردازم.



این مقام مسئول در ستاد انتخاباتی کروبی در ادامه با انتقاد ازعملکرد کروبی پس از انتخابات تصریح کرده است: اگر کاندیدایی شک و شبهه‌ای داشت، می بایست به قانون و ولایت تکیه می‌کرد، نه این‌که با رفتار خود ملت ایران را در آتش فتنه خود بسوزاند.

شیخ اصلاحات واقعاً بیمار است

شیخ اصلاحات واقعاً بیمار است


بیماری مهدی کروبی منجر به تشکیل پرونده پزشکی برای وی در یکی از بیمارستان ها شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یک منبع آگاه در گفتگو با «جوان آنلاین» ضمن تکذیب سخنان همسر کروبی مبنی بر رد بیماری وی گفت:اخیرا با مراجعه مهدی کروبی به یکی از بیمارستان های مرکزی تهران پرونده پزشکی بدون نام برای وی تشکیل شده است.

وی ادامه داد:یک تیم اورولوژیست به سرپرستی دکتر«م.ن» مسئولیت انجام آزمایشات مربوطه را داشته و در بررسی های انجام شده ابتلای وی به عفونت شدید مجاری کلیوی محرز شده است.

درحالی که برخی نزدیکان مهدی کروبی، انتشار خبر ابتلای او به یک بیماری صعب العلاج را تکذیب می کردند، پس از مدتی پیگیری‌ها نشان داد سایت بالاترین که منتسب به نزدیکان کروبی است اولین رسانه‌ای بود که خبر ابتلای وی به سرطان پروستات را منتشر کرده است پس از احراز این مطلب نیز فاطمه کروبی همسر مهدی کروبی به منتشر کنندگان این خبر اعتراض شدیدی کرد.

به گفته برخی از نزدیکان کروبی مواضع اخیر وی متاثر از بیماری اش بوده است و به گفته همین نزدیکان کروبی بیماری وی تنها یک عفونت کلیوی نیست بلکه شامل بیماریهای دیگری می شود که هنوز جزییاتی از آن منتشر نشده است.

کروبی سرانجام پیگیر درمان بیماریش شد

کروبی سرانجام پیگیر درمان بیماریش شد


چندی پیش، برخی منابع خبری از ابتلای مهدی کروبی به یک بیماری خبر دادند و نوشتند که شیخ اصلاحات با بیماری سرطان دسته و پنجه نرم می کند.

بعد از انتشار این خبر، حسین کروبی، پسر مهدی کروبی مدعی شد که "قرص‌های سرطان‌زای روسی" برای خوراندن به پدرش وارد ایران شده است.

به فاصله چند روز، فاطمه کروبی، همسر شیخ اصلاحات هم گفت که اگر همسرش سالم است اما اگر در آینده مریض شود ممکن است در اثر اسپری پاشیده شده به صورت او باشد.

با این حال، آقای کروبی همان زمان ادعاهایی مبنی بر اینکه وی از طریق پاشیدن مواد مسموم دچار بیماری شده را تکذیب کرد.

گرچه شیخ اصلاحات به مواگزات موضع گیری هایش علیه جمهوری اسلامی، خبر بیماریش را نیز تکذیب کرد اما سایت جوان آنلاین امروز خبر داد که "بیماری مهدی کروبی منجر به تشکیل پرونده پزشکی برای وی در یکی از بیمارستان ها شده است."
این سایت به نقل از یک منبع آگاه، ضمن تکذیب سلامت کروبی گفت: اخیرا با مراجعه مهدی کروبی به یکی از بیمارستان های مرکزی تهران پرونده پزشکی بدون نام و به شکل غیر قانونی برای وی تشکیل شده است.
وی ادامه داد: یک تیم اورولوژیست به سرپرستی دکتر «م.ن» مسئولیت انجام آزمایشات مربوطه را داشته و دربررسی های انجام شده ابتلای وی به عفونت شدید مجاری کلیوی محرز شده است.
گفتنی است چندی پیش یک فعال سیاسی در ستون نگاه یک روزنامه صبح، از آقای کروبی خواسته بود در این روزها از ظلم هایی که در حق نظام و مردم کرده است، استغفار کند.

مهدی کروبی شمشیر را از رو بسته بود!

مهدی کروبی شمشیر را از رو بسته بود!
دبیر حزب تعطیل شده اعتماد ملی در یکی از استان های غرب کشور تصریح کرده است،مهدی کروبی پیش از انتخابات شمشیر را از رو بسته بود.


فرد یاد شده در جلسه ای با حضور تعدادی ازاعضای ستاد انتخاباتی کروبی د راستان یاد شده گفته است،آقای کروبی پیش از انتخابات بارها به من گفته بود،این دور از انتخابات با دوره های دیگر خیلی فرق دارد.باید خیلی کار کرد و آمادگی بالایی داشت و من هم قرار است تا آخرین نفس بایستم.
وی در ادامه افزود:آقای کروبی با بیان این که این انتخابات خیلی سخت خواهد بود به ما گفت که هر کدام از اعضای حزب اگر نمی خواهد با این شرایط با من باشد از همین حالا کناره گیری خود را اعلام کند.


این دبیراستانی حزب تعطیل شده اعتماد ملی در ادامه گفته است:سخنان کروبی را آن موقع زیاد جدی نمی گرفتیم تا اینکه وی در مناظره با میرحسین موسوی به تصمیم خود برای عدم انصراف اشاره کرد ودر آن زمان فهمیدم که موضوع بسیار جدی است و باید تا آخر خیلی از مسائل با کروبی همگام باشیم!.

فرزند کروبی بیماری پدرش را تکذیب کرد

فرزند کروبی بیماری پدرش را تکذیب کرد


حسین کروبی خطاب به کسانی که شایعه بیماری شیخ مهدی کروبی را منتشر کرده اند، گفت: آقای کروبی در سلامتی کامل به سر می برد .

فرزند مهدی کروبی در گفت وگو با یک سایت اپوزیسیون ، با اعلام این خبر گفت کسانی که خبر بیماری پدرش را منتشر کرده اند ، جنگ روانی به را انداخته اند.


درخواست مجوز برای گرامی داشت سالروز حقارت فتنه گران

درخواست مجوز برای گرامی داشت سالروز حقارت فتنه گران
فیل کروبی و میر حسین هوس هندوستان کرده .
ترسم که نرسی به کعبه ای اعرابی ، این ره که می روی به انگلستان است .

از آنچه از تصاویر و خبرهای رسیده از نشست میرحسین موسوی و کروبی دیده و شنیده شده است از آن حکایت دارد که این دو نه تنها توبه نکرده اند بلکه اصلا به نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین اصل ولایت فقیه ملزم نیستند و به دنبال فتنه ای جدید هستند.

این دو دیروز باهم تصمیم گرفتند بر طبق سفارشات اتاق فکر لندن و رسانه های حامیشان به دنبال درخواست مجوز برای گرامی داشت سالروز حقارتشان هستند.

صد افسوس و تاسف از بی خردی ایشان و از عدم شناخت این ها از مردم همیشه در صحنه که فتنه و فتنه گر را شناخته اند .

به قولی به حنای سبز آنها رنگی نمانده .


ادعای کروبی در توجیه آتش‌زدن عکس امام(ره)

ادعای کروبی در توجیه آتش‌زدن عکس امام(ره)
مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتماد ملی که در انتخابات ریاست جمهوری دهم موفق به کسب حدود 300 هزار رای شد، در نامه‌ای به رئیس رسانه ملی مدعی شده، فیلم‌هایی که از وقایع 16 آذر از صدا و سیما پخش شده، مونتاژ بوده است.

 کروبی در این نامه که در سایت منتسب به او منتشر شده، نوشته که "تصاویر مونتاژ شده‌ای از دانشجویان معترض نشان داده شد که این گونه استنباط می‌شد عکس‌های بنیانگذار انقلاب توسط این دانشجویان پاره و مورد تعرض قرار گرفته است. " 

ادعای جدید شیخ اصلاحات در حالی است که فیلم پاره کردن و آتش زدن تصاویر امام خمینی(ره) توسط دانشجویان معترض، با استقبال و پوشش گسترده رسانه‌های انگلیسی، آمریکایی و سعودی از جمله "العربیه " همراه و بارها از این رسانه‌ها پخش شده است. 

با این حال، دبیر کل حزب اعتماد ملی ترجیح داد که به جای محکوم کردن اقدام طرفداران مهندس موسوی در پاره کردن عکس امام، سردادن شعار علیه نظام و ابراز برائت از سران رژیم صهیونیستی و غربی، تجمعات غیرقانونی گروه سبز را "اعتراضات واقعی و حقیقی مردم " نامیده و بگوید که برخی عامدانه به دنبال بد نام کردن این تجمعات و باز کردن راه برای جریانات افراطی هستند.
کروبی بدون اشاره به علت حمایت‌های دیروز نخست وزیر اسرائیل و سران کشورهای غربی از تجمعات حامیان اصلاحات، آنچه "برخی از مجموعه‌های خبری صدا و سیما " خواند را، به "تفرقه پراکنی و توهین مسلم و مبرز به بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران و خدمت گذاران سی ساله آن " متهم کرده است.
او که در اکثر اوقات یک تنه اقدام به موضع‌گیری و حضور در میان تجمع‌کنندگان خیابانی کرده است، خود و چندتن دیگر از همراهانش را پیرو و پاسدار خط امام(ره) می‌داند.
دبیرکل حزب اعتماد ملی حتی در جریان مناظرات انتخاباتی در پاسخ به این سوال که با چه مجوزی از شهرام جزایری، مفسد اقتصادی مشهور، 300 میلیون پول گرفته، گفت که "من از امام حکم دارم. "
نفر چهارم انتخابات ریاست جمهوری دهم که پس از اعلام نتایج انتخابات اخیر رای اکثریت مردم را قبول نکرد، چندی پیش هم، مدعی شد که مدیر مسئول روزنامه کیهان به فرمایش امام(ره) مبنی بر اینکه "میزان رای ملت است " چوب حراج زده است.
این در حالی است که کروبی در جریان آشوب‌های پس از انتخابات، با طرح ادعاهای مختلفی از جمله "تقلب " و "آزار جنسی زندانیان " بارها جمهوری اسلامی را متهم کرده و میزان اعتقاد خود را به جمله "میزان رای ملت است " نشان داده است.
علاوه بر کروبی، محمد خاتمی و مهندی موسوی هم، که تاکنون هیچ موضعی در برابر آتش زدن عکس امام خمینی(ره) و شعارهای ساختارشکنانه حامیان خود اتخاذ نکرده‌اند، خود را پایبند به آرمان‌های امام(ره) و انقلاب و نظام اسلامی می‌دانند.
خاتمی اخیرا پس از استناد به سخنان امام(ره)، از آنچه "ستم به جمهوری اسلامی " نامید، حرف زد و گفت که به این خاطر غصه می‌‌خورد و رنج می‌برد.

بدهی شیخ شجاع را باید از جیب بدهم!

بدهی شیخ شجاع را باید از جیب بدهم!
ول کمیته روحانیون ستاد کروبی در کرمانشاه گفت: با توجه به سابقه دوستی که با کروبی داشتم، احساس مسئولیت کردم که در ستاد وی فعالیت کنم که منجر به ایجاد تعهداتی شده واکنون بدهی آقایان را از جیب خود بپردازم.


شنیدیم که مسئول کمیته روحانیون ستاد کروبی در کرمانشاه گفته است: انتخابات دهم ریاست جمهوری سره را از ناسره مشخص کرد.



وی در مصاحبه‌ای با بیان این‌که تکلیف دارد تا حقایقی را بازگو کند ضمن انتقاد از عملکرد کروبی گفته است: با توجه به سابقه دوستی که با کروبی داشتم، احساس مسئولیت کردم که در ستاد وی فعالیت کنم که منجر به ایجاد تعهداتی شده واکنون بدهی آقایان را از جیب خود بپردازم.



این مقام مسئول در ستاد انتخاباتی کروبی در ادامه با انتقاد ازعملکرد کروبی پس از انتخابات تصریح کرده است: اگر کاندیدایی شک و شبهه‌ای داشت، می بایست به قانون و ولایت تکیه می‌کرد، نه این‌که با رفتار خود ملت ایران را در آتش فتنه خود بسوزاند.


برنامه ریزی فتنه گران برای سالگرد رحلت امام

شنیده های موثق حاکی است که "میر حسین موسوی"  منزل "مهدی کروبی" رفته تا برای ایام سالگرد رحلت حضرت امام و چگونگی حضور در مرقد امام راحل البته در فضایی بدون حضور مردم وهمچنین فراهم کردن آشوب طلبی در ایام سالگرد انتخابات چاره جویی کنند
شنیده های شده که میر حسین صبح دیروز به منزل کروبی رفته تا برای ایام سالگرد رحلت حضرت امام و چگونگی حضور در مرقد امام راحل البته در فضایی بدون حضور مردم وهمچنین فراهم کردن آشوب طلبی در ایام سالگرد انتخابات چاره جویی کنند.


اخباردرز کرده از این ملا قات حاکی است طرفین گلا یه های فراوانی از خاتمی کرده ومعتقدند خاتمی در حال دور زدن آنها وزد وبند برآمده است.

دراین جلسه نامه ای از سوی کروبی وموسوی تهیه وامضا شد تا برای استانداری تهران ارسال شود تا در سالگرد انتخابات مجوز راهپیمایی به این حضرات داده شود تا مجددا فرصت پیدا کنند تا دروغ های بزرگ واتهامات اثبات نشده پارسال خود را امسال هم تکرار کنند.

دراین جلسه بحثی شده که باید به زیارت مرقد امام هم برویم تا خود را ارادتمند امام معرفی کنیم اما موسوی وکروبی از خشم واعتراض مردم علاقه‌مند به امام ونظام که این روزها در حرم امام حضور دارند نگران بودند لذا قرار گذاشتند که بعد از14 خرداد که حرم امام کاملا _ خلوت می شود به دور از چشم مردم به حرم امام خمینی بروند وعکس و فیلمی برای ثبت در تاریخ تهیه کنند.


سوت وکف اسرائیلی ها برای کروبی

سوت وکف اسرائیلی ها برای کروبی

وقتی یاران! امام تیتر یکِ سایتِ اسرائیلی می شوند





پس اهانت ها و توهین های مکرر فتنه گران به آرمان های امام و انقلاب، مواضع اخیر سران فتنه88 مورد پسند و رضایت غرب بویژه رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

درحالی که فتنه گران از هتک حرمت به امام خمینی(ره) در روز 16آذر حمایت کرده و مواضعی در خصوص پاره کردن عکس امام اتخاذ نکردند، اکنون با محکوم کردن اهانت به آرامگاه پدر محمد خاتمی، سعی در زنده کردان فضای پس از انتخابات را دارند.

اظهارات کاندیدای شکست خورده از آرای باطله مهدی کروبی مورد دلخوشی و رضایت سایت وزارت امور خارجه اسرائیل قرار گرفت، تا جایی که سایت مذکور لگوی بالای سایت خود را به اظهارات خلاف واقع کروبی اختصاص داد.

سایت همدمی متعلق به وزارت امور خارجه اسرائیل، پیش تر از این نیز با پرداختن به اخبار فتنه گران، مواضع سران فتنه را در اغتشاشات پس از انتخابات پوشش می داد و هم اکنون در حالی که فتنه گران در انزوای سیاسی بسر می برند سعی دارد تا آب رفته از جوی را بگرداند.

این سایت در اقدامی عجیب و به صورت پررنگ اظهارات مهدی کروبی در خصوص هتک حرمت به آرامگاه آیت الله خاتمی که سراسر توهین به مردم ایران است را قرار داد.

مواضع مهدی کروبی در خصوص هتک حرمت به آرامگاه پدر محمد خاتمی در حالی است که کروبی نسبت به هتک حرمت به بنیان گزار انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) کوچکترین موضعی در محکومیت این اقدام نگرفت و با سکوت خود از این اقدام شنیع حمایت کرد

عکس: دیدار کروبی با خانواده جعفر پناهی

عکس: دیدار کروبی با خانواده جعفر پناهی

به گزارش صراط مهدی کروبی یکی از سران فتنه با حضور در منزل جعفر پناهی از خانواده وی دیدار کرد.