کروبی سرانجام پیگیر درمان بیماریش شد

کروبی سرانجام پیگیر درمان بیماریش شد


چندی پیش، برخی منابع خبری از ابتلای مهدی کروبی به یک بیماری خبر دادند و نوشتند که شیخ اصلاحات با بیماری سرطان دسته و پنجه نرم می کند.

بعد از انتشار این خبر، حسین کروبی، پسر مهدی کروبی مدعی شد که "قرص‌های سرطان‌زای روسی" برای خوراندن به پدرش وارد ایران شده است.

به فاصله چند روز، فاطمه کروبی، همسر شیخ اصلاحات هم گفت که اگر همسرش سالم است اما اگر در آینده مریض شود ممکن است در اثر اسپری پاشیده شده به صورت او باشد.

با این حال، آقای کروبی همان زمان ادعاهایی مبنی بر اینکه وی از طریق پاشیدن مواد مسموم دچار بیماری شده را تکذیب کرد.

گرچه شیخ اصلاحات به مواگزات موضع گیری هایش علیه جمهوری اسلامی، خبر بیماریش را نیز تکذیب کرد اما سایت جوان آنلاین امروز خبر داد که "بیماری مهدی کروبی منجر به تشکیل پرونده پزشکی برای وی در یکی از بیمارستان ها شده است."
این سایت به نقل از یک منبع آگاه، ضمن تکذیب سلامت کروبی گفت: اخیرا با مراجعه مهدی کروبی به یکی از بیمارستان های مرکزی تهران پرونده پزشکی بدون نام و به شکل غیر قانونی برای وی تشکیل شده است.
وی ادامه داد: یک تیم اورولوژیست به سرپرستی دکتر «م.ن» مسئولیت انجام آزمایشات مربوطه را داشته و دربررسی های انجام شده ابتلای وی به عفونت شدید مجاری کلیوی محرز شده است.
گفتنی است چندی پیش یک فعال سیاسی در ستون نگاه یک روزنامه صبح، از آقای کروبی خواسته بود در این روزها از ظلم هایی که در حق نظام و مردم کرده است، استغفار کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد