علی‌محمددستغیب آلت دست منافقین است

مردم روزه دار شیراز:
علی‌محمددستغیب آلت دست منافقین است
معترضان ضمن سردادن شعارهایی، مراتب اعتراض خود را به این سخنان که در رادیو فردا متعلق به سازمان جاسوسی آمریکا نیز پخش شد، اعلام کردند.

اظهارات اهانت آمیز و توهم آلود یک روحانی آلت دست فتنه گران در شیراز باعث اعتراض و اعلام انزجار مردم مومن این شهر شد.
مردم روزه دار شیراز پس از اقامه نماز جمعه، ضمن برگزاری تجمع در مقابل مسجد قبا، نسبت به هتاکی های مکرر علی محمد دستغیب اعلام انزجار کردند. به گزارش «البرز»، معترضان ضمن سردادن شعارهایی، مراتب اعتراض خود را به این سخنان که در رادیو فردا متعلق به سازمان جاسوسی آمریکا نیز پخش شد، اعلام کردند. حجت الاسلام والمسلمین احمدی یکی از ائمه جماعات شیراز ضمن سخنانی نسبت به اظهارات انجام گرفته اعتراض کرده و گفت: واقعا شما با این حرف ها به دنبال چه چیزی هستید؟ آیا اگر جایگاه امام جمعه ای را به کسی ندادند باید هرچه خواست به زبان براند؟ چرا سخنان شما را رادیو فردا پخش می کند؟ چرا آب در آسیاب دشمن می ریزید؟
یادآور می شود اظهارات این روحانی آلت دست منافقین و فتنه گران همواره مورد توجه رسانه های اصلی ضد انقلاب در آمریکا و اسرائیل و انگلیس قرار دارد. پیش از این اعضای مجلس خبرگان تصمیم دسته جمعی به اخراج نامبرده گرفته بودند اما با مناعت طبع رهبر انقلاب و مخالفت ایشان با این اقدام، برکناری نامبرده منتفی شد.

سناریو دنباله داربیماری زندانیان اوین

پای یک زندانی درد می‌کند؛ یکی دیگر هم فشارخون دارد!
سناریو دنباله داربیماری زندانیان اوین
فضاسازی رسانه‌های بیگانه پیرامون وضعیت زندانیان فتنه 88، تناقضات گسترده‌ای را درباره وضعیت این افراد ایجاد کرده است.

 رسانه‌های حامی فتنه 88 از جرس و کلمه گرفته تا رادیو فردا و گویانیوز، در هفته های اخیر با هدف فضاسازی تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی ایران و نامناسب نشان دادن وضعیت زندانیان فتنه، کوچکترین تحولات زندان را به عنوان خبر ویژه منتشر می‌کنند.

اگرچه این سایت‌ها تاکنون اعلام نکرده‌اند که چگونه به اطلاعات جزئی درون زندان‌ها و وضعیت دقیق افراد زندانی "دسترسی لحظه ای" دارند اما بررسی ادعاهای آن ها نیز نشان از یک پروژه تبلیغاتی و بی مبنا دارد.

در همین راستا، این رسانه‌ها که تا چند روز پیش از "پادرد" عیسی سحرخیز، یکی از مجرمان آشوب‌های سال گذشته در زندان خبر می‌دادند و تبلیغات گسترده‌ای را بر روی آن ترتیب داده بودند، امروز به نقل از پسر وی مدعی شدند که او دچار "فشار بالای خون" است!

سایت وابسته به وزیر ارشاد دولت اصلاحات هم امروز، برای کریمیان، عضو حزب منحله مشارکت به دلیل نداشتن مشکل جسمانی، مشکل روحی تراشیده و از آنچه "وضع نامناسب روحی" این مجرم نامیده، شکایت کرده است.

پوشش گسترده خبر "درد پا"، وضعیت روحی و یا سردرد برخی مجرمان در رسانه های حامی فتنه در حالی است که گفته می شود همین ادعاها نیز واقعیت ندارد و به عنوان یک رپرتاژ تبلیغاتی به منظور مظلوم‌نمایی استفاده می‌شود؛ زیرا همین افراد بعد از آنکه به بهانه بیماری‌های مختلف از زندان به مرخصی می‌آیند، فعالیت‌های سیاسی و ساختارشکنانه خود را از سر می‌گیرند و در کمتر از چند روز دیدارهای متعددی را با چهره های حامی فتنه در شهرهای مختلف تدارک می بینند.

به عنوان مثال "بهزاد نبوی" که به بهانه مشکل حاد ستون فقرات از زندان مرخصی گرفته بود، در نوروز به سفر تفریحی کیش رفت و در آنجا هم بنا به گفته برخی محافل خبری، با آقای هاشمی رفسنجانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

"مصطفی تاج‌زاده" و "عیسی سحرخیز" هم از دیگر افرادی هستند که به بهانه بیماری از زندان مرخصی می‌گیرند و به محض آزادی، فعالیت‌های سیاسی خود را از سر می‌گیرند و حتی برخی منابع خبری از احتمال خروج آنان از کشور خبر می‌دهند.

بر همین اساس، دادستان تهران از برخورد با مجرمانی که در دوران مرخصی خود مجددا دست به اعمال مجرمانه می‌زنند، خبر داده است.

هاشمی رفسنجانی: نخست‌وزیری مجدد موسوی تحمیلی بود

هاشمی رفسنجانی: نخست‌وزیری مجدد موسوی تحمیلی بود

گرچه عدم تمایل آیت الله خامنه ای به انتخاب مجدد موسوی واضح بود اما به هر حال به خاطر کارشکنی ها و بدعت هایی که جناح چپ موجود در سه قوه انجام دادند (از جمله نامه به امام و یا گفتن این نکته به امام که در صورت رفتن موسوی، جبهه ها از نظر روحی تضعیف می شوند) آیت الله خامنه ای پس از فراز و نشیب های فراوان مجبور شدند تا به خاطر مصلحت نظام و در راستای تبعیت از ولی فقیه، با اکراه تمام مجدداً میرحسین موسوی را جهت نخست وزیری به مجلس معرفی نمایند.

 

در قسمت های اول و دوم و سوم این مقاله، مروری داشتیم بر حضور عناصر مختلف در ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری چهارم و سپس شرحی اجمالی از متن و حواشی رد صلاحیت اعضای نهضت آزادی ارائه کردیم. سپس به بحث عدم تمایل آیت الله خامنه ای به کاندیداتوری (به دلیل عدم میل به همکاری مجدد با موسوی) اشاره کردیم و سپس ضمن ذکر پاره ای از انتقادات جدی کاندیداها به دولت موسوی، نمونه هایی از تلاش های رسانه ای یاران وی برای توجیه عملکرد او و ضمناً تحت فشار گذاشتن رئیس جمهور جدید برای انتخاب مجدد او به نخست وزیری را نقل نمودیم و تا آنجا رسیدیم که آیت الله خامنه ای پس از انتخاب شدن، سفری به مشهد مقدس داشتند. در این قسمت، ماجرا را تا انتها می خوانید:

آیت الله خامنه ای: نخست وزیری برمی گزینم که حجت شرعی بر من تمام باشد
آیت الله خامنه ای در سفر خود به مشهد، طی سخنانی مهم، سرنخ هایی از پشت پرده ماجرا ها ارائه دادند. در بخشی از این بیانات آمده بود: «دو وظیفه تعیین نخست وزیر و وزیران و نظارت برکار دستگاه های اداری و دولتی کشور از بزرگترین وظایف رئیس جمهور است. رئیس جمهور اگر دید یک نخست وزیر و وزرا و حتی مدیران، کارشان مناسب نیست، از لحاظ قانونی نمی تواند بر دارد. لذا در آغاز کار رئیس جمهور موظف است با دقت با ملاحظه همه جوانب ببیند چه کسانی را در راس امور خواهد گماشت. ... من برای این کار باید حداکثر دقت را بکنم تا حجت شرعی را برای خودم و استدلال الهی را که در مقابل خدا بشود جواب داد، برای خودم تأمین کنم. من با تجربه ای که در این چهارسال دارم که تجربه گرانبها و ارزنده ای است و همه جور افرادی را در این چهارسال و قبل از این چهار سال در رأس مسئولیت های مختلف مشاهده کرده ام، آدم هایی که دیدها و روش های مختلف داشته اند، بعضی ها خودرأی بودند، بعضی ها متکی بر افکار دیگران بودند، بعضی ها از لحاظ تعبد فوق العاده با دقت بودند. همه جور فکر و سلیقه ای را از اول انقلاب تا به حال دیده ام. من از این تجربه باید استفاده کنم و با دقت و ملاحظه جوانب کار انتخاب کنم. و من می توانم اینجا در کنار آستان علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) و در حضور شما ملت که یک اسطوره و نمونه ای از ملت ایران هستید، با کمال قاطعیت بگویم که در این انتخاب بزرگ و در این کار حساس و در این انجام بزرگترین تکالیف رئیس جمهور آنچنان عمل خواهم کرد که حجت شرعی برای من تمام باشد.» (روزنامه جمهوری اسلامی9/6/64)

امام خمینی: آیت الله خامنه ای فردی شریف، صادق، متعهد و روشن بین استچندی بعد نیز، در سالروز عید سعید غدیرخم، مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری در جماران برگزارشد. امام خمینی (رضوان الله علیه) در بخشی از این حکم آورده بودند: «بحمد اللَّه تعالى با تأییدات خداوند متعال-جلّ و علا- و دعاى خیر حضرت ولى اللَّه الاعظم -روحى لمقدمه الفداء- چهار سال ریاست جمهورى اسلام با خیر و سلامت و قدرت و عظمت سپرى شد و ... ملت متعهد، با عزمى والا و قدمى ثابت، از پیر نود ساله تا نوجوان تازه بالغ، براى چهارمین بار براى تعیین سرنوشت خویش به سوى صندوق هاى رأى هجوم آورد و یاوه گویان و خیالبافان را بر خود لرزاند و فردى شریف از سلاله پیامبران را براى خدمت به اسلام و ایران و مسلمانان و ملت برگزید و این مسئولیت سنگین را بر عهده کسى گذاشت که چهار سال در این مقام، صادقانه و با تعهد و روشن‏بینى به ملت و اسلام و ایران خدمت نمود؛ و این، پس از خدماتى بود که قبل و بعد از انقلاب انجام داده بود؛ "جَزاهُ اللَّهُ خَیراً".
رئیس جمهور محترم باید توجه داشته باشند که در پیشگاه مقدس حق- جلّ و علا- واقع است و آنچه بر او از خطرات قلبى  و تمایلات سرّى تا اعمال مُعلن [آشکار] و مخفى مى‏گذرد، در حضور حق است و چیزى را نتوان از او- جلّ و علا- پنهان کرد، هر چند از خلق خدا پنهان باشد. و باید توجه نمایند که در مقامى هستند که یک جمله او گاهى مؤمنى را ساقط کرده و متعهدى را از بین مى‏برد، و یا غیر صالحى را به مقامى که شایسته آن نیست مى‏رساند؛ گاهى یک سخنرانى او، جمهورى اسلامى و کشور را نور مى‏بخشد و گاهى بعکس. مقام خطیر است و خطر بزرگ، به خدا باید پناه برد و از او استمداد کرد. همه دست‏اندرکاران- بویژه رئیس جمهور- باید از چاپلوسان دغلباز و زبان بازان حیله‏گر بر حذر باشند و مشاوران خود را از اشخاص سابقه‏دار که تعهدشان قبل از انقلاب مشهود بوده است، انتخاب کنند. بسا که منحرفان و منافقان، خود را با ظاهرى آراسته به تقوا جا بزنند و با دست ما به اسلام و کشور اسلامى صدمه زنند.» (صحیفه امام، جلد19، صفحه369)

انتقاد آیت الله خامنه ای از دولت موسوی در مراسم تنفیذپس از قرائت حکم، رئیس جمهور به سخنرانی پرداخت. آقای هاشمی رفسنجانی درباره آن روز می نویسد:«آیت الله خامنه ای در اظهاراتشان از نقاط ضعف عملکرد دولت با کنایه یاد کردند.» (امید و دلواپسی، کارنامه و خاطرات سال1364هاشمی رفسنجانی، صفحه240)
در بخشی از سخنان آیت الله خامنه ای آمده بود: «ریشه مشکلات امروز ما وابستگی اقتصادی به خارج از این مرزها ومنحصر بودن درآمد ما به درآمد حاصل از نفت است. فقدان یک برنامه همه جانبه اقتصادی و گرایش به دولت سالاری یکی دیگر از مشکلات ماست که نتایج این مشکلات را در کاهش رشد اقتصادی و گاهی در رشد منفی اقتصادی مشاهده می کنیم. باید در زمینه اقتصادی برنامه ریزی مستقل از نفت انجام بگیرد. گرایش به افزایش تولید داخلی به وجود آید و شدت پیدا کند و استفاده از سرمایه ابتکار و مدیریت و همکاری مردم جدی گرفته شود.» (همانجا)

تأکید مجدد بر حق رئیس جمهور در انتخاب نخست وزیرآیت الله خامنه ای که همه شمشیرهای جناح چپ را برای اجبارشان در معرفی مجدد موسوی از رو بسته می دیدند، در مراسم تحلیف در مجلس شورای اسلامی نیز مجدداً بر اختیارات رئیس جمهور در این امر تأکید کرده و گفتند: «این سوگند یک سوگند شرعی است و یک سوگند جدّی است و صرف تشریفات نیست. خود قانون اساسی ابزارهای لازم برای عمل به این سوگند را مشخص کرده که اگر آن ابزارها باشند، عمل به این سوگند امکان پذیر است و الّا نه. و مهم ترین آن ابزارها چیزی است که در اصل 124 و 133 [اصول مربوط به تعیین نخست وزیر و وزرا توسط رئیس جمهور] ذکر شده است. در صورتی که رئیس‌جمهور این ابزارها را در اختیار داشته باشد، خواهد توانست به این سوگند عمل کند وگرنه این سوگند، حکم فقهی‌اش برای فقها روشن است.... من یک طلبه کوچک و یکی از شاگردان امام عزیز و بزرگوار هستم و هیچ ادعایی ندارم. اما با این ابزارها می توانم و این قدرت را دارم که این مسئولیت را انجام دهم.» (روزنامه کیهان18/7/64)

آقای هاشمی: موسوی به آیت الله خامنه ای تحمیل شدگرچه عدم تمایل آیت الله خامنه ای به انتخاب مجدد موسوی واضح بود اما به هر حال به خاطر کارشکنی ها و بدعت هایی که جناح چپ موجود در سه قوه انجام دادند (از جمله نامه به امام و یا گفتن این نکته به امام که در صورت رفتن موسوی، جبهه ها از نظر روحی تضعیف می شوند) آیت الله خامنه ای پس از فراز و نشیب های فراوان مجبور شدند تا به خاطر مصلحت نظام و در راستای تبعیت از ولی فقیه، با اکراه تمام مجدداً میرحسین موسوی را جهت نخست وزیری به مجلس معرفی نمایند.
چگونگی و روند این امر (که در دل خود ماجراهایی نظیر 99 نفر را آفرید) خود مثنوی هفتاد من کاغذ می طلبد و به امید خدا در آینده به صورت جداگانه و مفصّل به آن خواهیم پرداخت.
اما به عنوان خاتمه، می توان برخی از علل این معرفی را خلاصه وار، در مصاحبه آقای هاشمی رفسنجانی با روزنامه کیهان ملاحظه است:
«س:آیت الله خامنه ای در دوره دوم ریاست جمهوری شان نمی خواستند آقای موسوی را مطرح کنند تا این مشکل از ریشه حل شود. این را توضیح بفرمایید.
ج: همین طور است. ایشان او را قبول نداشتند و خیلی صریح هم می گفتند که قبول ندارم. ... این بحث مفصل است. ایشان می دیدند که توافق ندارند. تقریباً بر ایشان تحمیل شد.
س: یعنی حمایت حضرت امام از آقای موسوی باعث چنین کاری شد؟
ج: امام هم روی ملاحظاتی می گفتند آقای موسوی باشد.
س: ملاحظات حضرت امام را بفرمایید.
ج: از داخل مجلس جمع زیادی نامه می نوشتند و در بیرون هم این گونه منعکس می کردند. حتی افرادی از جبهه نامه نوشتند که جبهه آسیب می بیند. دوستانی که بعداً مجمع روحانیون شدند، در اطراف امام بودند. عوامل زیادی دست اندرکار بود. آیت الله خامنه ای هم تسلیم امام بودند و اگر امام نظر صریحی می دادند، ایشان تکلیفی برای خودشان قائل نبودند و می پذیرفتند. در این قضیه هم همینطور شد و پذیرفتند. البته بهتر است این گونه مسائل را از خود آقایان بپرسید. من مایل نیستم در چنین مواردی وارد شوم.» (بی پرده با هاشمی رفسنجانی،صفحه111)
و این چنین، فصلی دیگر رقم خورد از کتاب سرگذشت عده ای که ولایت فقیه را فقط تا وقتی می خواستند که برآورنده تمایلات آنان باشد و همچنین برگ درخشان دیگری افزوده شد بر کتاب عمل کسانی که گرچه تحت تهمت «عدم پیروی از ولایت فقیه» بودند، ولی به یک اشاره ولی امر، تمام تمایلات خود را زیر پا گذاشتند و به فرامین ولی گردن نهادند. آری، به درستی که «تاریخ روشنگر نسل های آینده است.» (صحیفه امام، جلد 3، صفحه 434)

 

خواهر مرد عبا شکلاتی هم به میدان آمد

خواهر مرد عبا شکلاتی هم به میدان آمد

فاطمه خاتمی خواهر محمد خاتمی که یکی از سران فتنه بشمار میرود، جلسات سیاسی و سخنرانی خود علیه نظام را تحت پوشش شرح دعای مکارم الاخلاق در اردکان شروع کرده است.

با عنایت به گزارشات مردمی و نگرانی خواهران مومن محله جنت آباد اردکان از حضور فاطمه خاتمی در تکیه اعظم میدان هفت حوض ، شنیده ها حاکیست وی باسن قریب به 75 سال و عدم سواد قابل توجه علمی و دینی ، علی الظاهر به تفسیر و شرح دعای مکارم الاخلاق می پردازد ولیکن  به نظام و رهبری و نیروهای امنیتی تاخته و از جریان فتنه سبز و زندانیان سیاسی بشدت دفاع میکند.
وی مانند یک بلندگوی داخلی جریان منافقین و شبکه های ضد انقلابی voa و bbc و صدای امریکا، در فضای این تکیه حسینی ، بشدت از عملکرد نظام در برخورد با جریان ضد اسلامی انقلابی فتنه سبز انتقاد کرده و و نظام شاهنشاهی را با نظام مقدس جمهوری اسلامی مقایسه کرده است.
پرداختن به آویزه های نخ نما شده همچون گرانی های کمر شکن و سیاهنمایی علیه خدمات دولت مکتبی احمدی نژاد از دیگر سخنان وی میباشد.
وی در جایی دیگر از سخنان خود به دستگیری و بازداشت بیشمار و فله ای  فرزندان انقلاب و امام و یاران برادر خود و میرحسین موسوی اشاره کرده و از قوه قضاییه و نیروهای فداکار و مخلص انتظامی و امنیتی بشدت انتقاد و آنان را محصول والدین بی نماز و لا ابلی دانسته است.
لازم به ذکر هست ، هیات امناء و دست اندرکاران تکیه اعظم میدان هفت حوض ، سابقه خوب انقلابی ندارند و مدتهاست که این تکیه در عوض پرداختن به کارهای فرهنگی و عبادی و مذهبی به پاتوق ضدانقلاب اردکان و هجمه و تئوری پردازی جهت سرکوب انقلابیون اردکان تبدیل شده است و درصورت عدم پیگیری و تعطیلی جلسات فتنه در این محل ، به ذکر نام و سوابق دست اندرکاران این هیات خواهیم پرداخت.
در انتخابات سال 84 هم فاطمه خاتمی بارها از تریبون مساجد گفته بود که حضرت ابوالفضل را در خواب دیده که گفته به پسرم دکتر مصطفی معین رای بدهید. البته گافهای مضحک  زیاد وی در بین عوام و خواص اردکان شهرت دارد  و مردم این شهر  رفتار  وی را به جهت بیسوادی و مضحک بودن به  کروبی تشبیه میکنند.
یادآور میشویم که گروهکهای الحادی و التقاطی و ضدانقلاب هم با تفسیر غلط قرآن و ادعیه به تاخت و تاز و حمله علیه نظام مقدس و امام و رهبری می پرداختند ، به حدی که از دل انها گروهکهای تروریستی مثل فرقان و مجاهدین خلق و.... بیرون آمد.

حجاریان: منظور لاجوردی از منافقین جدید ما بودیم!

‌لاجوردی به خود من(سعید حجاریان) همواره می‌گفت که شما از منافقین هم بدتر و خطرناکترید. از آن روزی که لاجوردی عبارت منافقین جدید را گفت و نوشت منظورش ما بودیم.

به گزارش خبرنگار گروه "فضای مجازی " خبرگزاری فارس، سعید حجاریان در یک مصاحبه منتشر نشده به بیان خاطراتی درباره شهادت اسدالله لاجوردی دادستان اسبق تهران پرداخته بود.

مهمترین بخش‌های اظهارات حجاریان در ذیل می‌آید:

- خدا‌ شهید لاجوردی را با اولیا محشور کند. هرگز مالی نیندوخت و خشت روی خشت نگذاشت. آدم بی‌پیرایه‌ای بود. پشتکار بسیاری داشت. همیشه چه قبل و چه بعد از انقلاب در حال کار کردن بود.
قلیل المأوونه و کثیر المعونه بود. بسیار پرکار و بسیار کم توقع. اما امان از این کم توقعی اش.

- ‌لاجوردی ضربات بسیارسختی را بر پیکره سازمان(منافقین) وارد کرد و همین مسئله کینه فراوانی را در دل سازمانی‌ها کاشته بود

- لاجوردی در قضیه انفجار دفتر نخست‌وزیری عده‌ای از رفقای ما را دستگیر کرد.

- لاجوردی به خود من همواره می‌گفت که شما از منافقین هم بدتر و خطرناکترید. می‌گفت رجوی دوراندیش نبود و خیلی زود دست خودش را رو کرد اما شما سازمانی‌ها دوراندیش هستید و خودتان را برای آینده آماده کرده اید و منتظر فرصت هستید تا شرایط به نفعتان مهیا شود.

- اعتقاد قلبی لاجوردی این بود که خطر سازمان مجاهدین انقلاب از سازمان مجاهدین خلق بیشتر است. لاجوردی هر گاه مرا می‌دید می‌گفت تو و بهزاد و خسرو از رجوی خطرناکترید.

- لاجوردی بچه‌های ما را سر قصه کشمیری بیچاره کرد.

- لفظ منافقین جدید ابتکار لاجوردی بود که به ما نسبت داده می‌شد.

- از آن روزی که لاجوردی عبارت منافقین جدید را گفت و نوشت منظورش ما بودیم. وقتی کیهان در مقطع تحصن مجلس ششم منافقین جدید را تیتر کرد این واژه را لاجوردی گرفته بود. منطق، لفظ و عبارت منافقین جدید مال لاجوردی بود و مصداقش در مقطعی مجلس ششمی‌ها و اصلاح طلب‌ها شدند. وقتی منافقین جدید به ما گفته می‌شود هر کسی هم که با ما نشست و برخاست کند برای عده‌ای قطعاً مشکوک است. اگر شما هم الآن دارید با من گفت‌و‌گو می‌کنید مشکوک هستید و شاید خط جدید نفاق باشید.

- لاجوردی همواره بچه‌های سازمان مجاهدین انقلاب را منافق می‌دانست اما به نیروهای آن طرف خوش بین بود.

منبع: ویژه‌نامه رمز عبور ۲ 

وزارت اطلاعات:موسویان جاسوس است

 گزارش ایسنا وزارت اطلاعات اعلام کرد: با توجه به خبر منتشره در برخی رسانه‌ها و مطبوعات پنج‌شنبه مورخ ‌٢٨/٥/٨٩ به نقل از آقای علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی کشور مبنی بر عدم وجود جاسوس در تیم مذاکره کننده هسته‌یی دولت اصلاحات، وزارت اطلاعات قویا اعلام می‌دارد با عنایت به رای صادره از سوی شعبه ‌١٥ دادگاه انقلاب اسلامی تهران که قطعی گردیده است، به استناد ماده ‌٥٠٥ قانون مجازات اسلامی، آقای حسین موسویان به جرم «جمع‌آوری اطلاعات طبقه‌بندی شده با پوشش مسوولین نظام و مامورین دولت و در اختیار قرار دادن اطلاعات مزبور به دیگران (افراد فاقد صلاحیت و بیگانگان)» به دو سال حبس تعزیری و پنج سال محرومیت از مشاغل دیپلماتیک در وزارت امور خارجه و اشتغال در امور بین‌الملل سایر نهادها و ارگان‌های کشور محکوم گردیده است. لذا اقدام نامبرده مصداق روشن و کامل جاسوسی می‌باشد.

غرب: ایران به مکه و مدینه حمله خواهد کرد!

تحلیل تفرقه آمیز غرب: در صورت حمله به بوشهر ایران به مکه و مدینه حمله خواهد کرد!
افکار نیوز - روزنامه های آمریکایی و صهیونیستی برای اختلاف افکنی میان اهل سنت و شیعیان تلاش می کنند و یک افسرسابق سازمان جاسوسی و تروریستی رژیم صهیونیستی(موساد) تاکید کرده که موجودیت این رژیم بر پایه این اختلاف و تفرقه افکنی استوار است.

به گزارش سرویس بین‌الملل "افکار" العالم به نقل از سایت اینترنتی التوافق گزارش داد، در چارچوب نقشه و توطئه ای صهیونیستی -آمریکایی برای ایجاد تفرقه میان شیعیان و برادران اهل سنت آنها درمنطقه خاورمیانه ، روزنامه صهیونیستی"جروزالیم
دیلی پست"روزنامه مشهور آمریکایی مدعی شده که " ایران برای حمله به مکه مکرمه ومدینه منوره برنامه ریزی می کند
پست" که نزدیک به دستگاه امنیتی و تروریستی رژیم صهیونیستی است، به نقل از گزارش " دیلی پست"روزنامه مشهور آمریکایی مدعی شده که " ایران برای حمله به مکه مکرمه ومدینه منوره برنامه ریزی می کند در صورتی که اسراییل به تاسیسات هسته ای آن حمله کند و همزمان با حمله ایران به مکه و مدینه ، اسراییل به خاک کشورهای عربی اطراف آن حمله ور خواهد شد تا آنچه که موسوم به اسراییل بزرگ از نیل تا فرات است را تاسیس کند.

این روزنامه صهیونیستی در ادامه ادعای خود به نقل از پایگاه روزنامه آمریکایی "دیلی پست" می افزاید: در صورتی که اسراییل به تاسیسات هسته ای ایران حمله کند تهران عربستان را مقصر خواهد دانست و از این رو از این فرصت برای حمله به مکه و مدینه سوء استفاده خواهد کرد.

در ادامه
استراتژی اسراییل در منطقه بر پایه تشویق اقلیت ها برای دست یافتن به حق تعیین سرنوشت و جدایی از کشور مادر خود است
ادعای جروزالیم پست آمده است: تل آویو سپس به خاک کشورهای عربی اطراف خود حمله خواهد کرد تا اسراییل بزرگ را تاسیس کند وعرب های سنی در منطقه ای میان یهودیان در خاورمیانه و ایران در شبه جزیره عربی محاصره خواهند شد.

"موشی قرحی"یکی از افسران سابق دستگاه امنیتی و تروریستی رژیم اسراییل در کتابی تحت عنوان" اسراییل و جنوب سودان "که مرکز پژوهشی دیان وابسته به دانشگاه تل آویو آن را منتشر کرده، پیش زمینه های کمک های اقتصادی اسراییل به جنبش جدایی طلب سودان را تشریح کرده است.

وی بطور صریح گفته است:استراتژی اسراییل در منطقه بر پایه تشویق اقلیت ها برای دست یافتن به حق تعیین سرنوشت و جدایی از کشور مادر خود است و هدف این است که تاکید شود منطقه آن طورکه مسلمانان می گویند از وحدتی فرهنگی
تل آویو سپس به خاک کشورهای عربی اطراف خود حمله خواهد کرد تا اسراییل بزرگ را تاسیس کند وعرب های سنی در منطقه ای میان یهودیان در خاورمیانه و ایران در شبه جزیره عربی محاصره خواهند شد.
و تمدنی برخوردار نیست بلکه در واقع آمیزه ای از فرهنگ ها و تنوع زبانی ودینی است؛ این منطقه شبکه ای پیچیده از اشکال متعدد دینی ، زبانی و قومی از عرب ، فارس ، ترک ، ارمنی ، اسراییلی، کرد و بهائی گرفته تا دروزی ، پروتستان ، کاتولیک، علوی ، شیعه ، سنی ، ترکمن و صابئی است.

در کتاب این افسر صهیونیست آمده است: این منطقه زمین وسیعی است که اقلیت های متعددی در آن زندگی می کنند اما تاریخ مشترکی میان آنها وجود ندارد ؛ تاریخ واقعی هریک از این اقلیت ها به طور جداگانه خواهد بود.

" هدف از این امر تحقق دو مساله اصلی است ، نخست مخالفت با مفهوم قومیت عربی و نابود کردن ایده وحدت عربی است و دوم توجیه کردن مشروعیت وجود اسراییل در منطقه زیرا منطقه خود آمیزه ای از قومیت های مختلف است که برقراری وحدت میان آنها غیرممکن می باشد، پس چرا هر قومیتی کشور خاص خود را نداشته باشد؟ و این همان مرجعی است که اسراییل از طریق آن کسب مشروعیت می کند با توجه به اینکه خود مبتنی بر قومیت است. 

داس دروگر اسفندیار و برکناری رئیس برنا

دلیل این برکناری و تغییر ضرب الاجلی ۲ ساعته و بدون برگزاری مراسم رسمی تودیع و معارفه به دلیل کاهش فشاراصولگرایان و رسانه ای نشدن موضوع، قبل از عملیاتی شدن بوده است.‬
داس دروگر اسفندیار و برکناری رئیس برنا
چرا مدیرعامل برنا ناگهان برکنار شد؟
گفته می شود برکناری ناگهانی مدیرعامل خبرگزاری برنا پشت پرده هایی در سازمان ملی جوانان و دفتر رئیس جمهور دارد.
 
به گزارش افکار، مشرق نوشت، پس از مواضع اسفندیار رحیم مشایی در همایش ایرانیان خارج از کشور، خبرگزاری برنا تنها رسانه دولتی بود که به نقد این سخنان پرداخت تا آن جا که یادداشت حسین شریعتمداری در کیهان، با عنوان "نقد و نق" در این خبرگزاری منتشر و هنوز در ستون یادداشت این خبرگزاری قابل مشاهده است.
این اقدام خبرگزاری دولتی برنا، عصبانیت شدید برخی اطرافیان دفتر رییس جمهور را در پی داشته و گفته می شود در تماس هایی خواستار حذف این یادداشت از خروجی سایت شدند اما پس از مقاومت غفرانی مدیرعامل برنا، رایزنی با مهرداد بذرپاش برای برکناری غفرانی شکل جدی تری گرفت.
پیش از این نیز برنا فایل صوتی سخنان اسفندیار رحیم مشایی در جامعه وعاظ را منتشر کرده بود که حاشیه های فراوانی در پی داشت. در آن زمان نیز بحث برکناری مدیریت برنا مطرح شده بود که با رسانه ای شدن موضوع، تکذیب بذرپاش و مشایی را در پی داشت.
اما ظهر روز شنبه و در پی انتشار و پافشاری در برابر حذف یادداشت شریعتمداری، مهرداد بذرپاش در تماسی با غفرانی اعلام می کند که وی برکنار شده است و پرویز کرمی به عنوان مدیرعامل جدید منصوب شده و وی تنها تا ۲ ساعت دیگر وقت دارد وسایل خود را جمع کند و برنا را تحویل کرمی دهد.
دلیل این برکناری و تغییر ضرب الاجلی ۲ ساعته و بدون برگزاری مراسم رسمی تودیع و معارفه به دلیل کاهش فشاراصولگرایان و رسانه ای نشدن موضوع، قبل از عملیاتی شدن بوده است.‬

به سخره گرفتن مستضعفین در رسانه ملی!!

شب جمعه برنامه ای از سیمای جمهوری اسلامی پخش شد که نیاز به توضیح و عذرخواهی رئیس سازمان صدا و سیما دارد. ویژه برنامه ای با نام 90 (!) که 2 ساعت وقت سیمای ملی و هزینه مردم را صرف کرد تا آقای دایی از ظلمی که مدعی است بر وی رفته است دفاع کند. علی دایی به سیما دعوت شد تا از حقوق 800 میلیونی خود بگوید و از عقب افتادن این حق شکایت کند. 

آقای دایی و ظلم بر او رفته و حقوق 800 میلیونی و قرارداد و عملکرد مسئولین و غیره به جای خود و کشمکش های آن بماند برای اهلش؛ اما پرداختن به این موضوع در رسانه ملی، موضوعی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت.
 
از برنامه 90 بیش از این انتظاری نیست اما از آقای ضرغامی که حکم مسئولیت خود را با تذکر جدی رهبری به دست گرفته اند بسیار بعید و دور از انتظار است.

طی چند ماه گذشته که به هر دلیل هر روز یک خبر از ورشکستگی صنایع کشور منتشر شده است وکارخانجات با 20 درصد ظرفیت خود کار می کنند و به گزارش رسمی دولت، نرخ بیکاری از 9 درصد به 13درصد رسیده است و هر روز به خیل بیکاران اضافه می شود، آیا رسانه ملی یکبار حاضر شده است این رکود و بیکاری و عقب افتادن حقوق کارگران و شرمندگی آنها در خانواده را تصویر کند و به رخ مسئولین بکشد؟
 
چطور حق از دست رفته 800 میلیون تومانی آقای دائی، رئیس صدا وسیما را نگران کرده است اما 17 ماه عقب افتادن حقوق کارگران ... نیاز به فریاد و اعلام رسانه ای ندارد. آیا حقوق 250 هزار تومانی یک کارگر که از عید به این طرف پرداخت نشده است نیاز به پیگیری ندارد؟ 7 کارگر در یک معدن به خاطر زیاده خواهی کارفرما جان می دهند و چرا طنین تکان دهنده زنان بیوه و کودکان یتیم آنها، نباید به گوش مسئولین و مردم برسد؟ 

10 روز پیش خبر کشته شدن 4 کارگر در فلان معدن و پالایشگاه نفتی منتشر شد. این کارگران به دامن مرگ رفتند تا شرمنده خانواده خود نشوند و اما این داستان تلخ جائی برای طرح در رسانه ملی نداشت. حتی خبر آنهم منتشر نشد. چطور می شود نمایش فقر و نداری و صورت هائی که با سیلی سرخ نگه داشته می شوند، ضد امنیت ملی و به زیان انقلاب است، اما دادخواهی برای حقوق 800 میلیون تومانی که فهم و باور آن هم برای مردم سخت است، فخر نظام و رسانه ملی است؟
 
هر از گاهی یک کودک گل فروش در جاده منتهی به بهشت زهرای (س) تهران کشته می شود آیا این حادثه دردناک نیاز به مطالبه و تصویر ندارد؟

چطور است که عقب افتادن حقوق 800 میلیون تومانی آقای دایی شما را نگران می کند تا آنجا که یک طرفه و بدون شنیدن سخنان طرف دعوا و در برابر چشم میلیون ها بیننده به قضاوت می نشینید اما مصائب و مشکلات همین کارگرانی که بسیارشان تماشاگر این برنامه بودند نیاز به برنامه و ویژه برنامه ندارد؟ آیا این به سخره گرفتن مردم مستضعف کشور نیست؟ آیا این برنامه به سخره گرفتن مشکلات کارگران و زحمتکشان جامعه نیست؟ محکمه بر پا کردن برای حقوق 800 میلیون تومانی آقای دایی یعنی بی توجهی به مشکلات صدها هزار کارگر که حقوق شان را چند ماه است نگرفته اند. یعنی به سخره گرفتن فقر کسانی که نداری شان ناشی از ظلم مترفین و مسرفین ویژه خوار است. 

چه اتفاقی در صدا وسیما افتاده است که مشکل این آقا، ملی تلقی می شود و اما مشکل میلیون ها کارگر مشکل شخصی شان است؟

این عدالت را چطور می توان برای مردم توضیح داد که اهن وتلپ برای احقاق حقوق میلیونی می تواند از رسانه ملی و از هزینه مردم مطرح شود اما یک کارگر نمی داند حق از دست رفته اش را به کدام محکمه صالحه ببرد. سالها است قرار دادهای سفید امضا و یک طرفه رایج است و به این کارگر فهمانده شده است، به ظلمی که به او می شود باید بسوزد و بسازد. آقای ضرغامی این مشکل نیاز به برنامه ساختن نداشت؟ نیاز به مطالبه نداشت؟ نیاز به طرح موضوع نداشت؟

تعداد فزاینده بیکاران و نیمه بیکاران به گونه ای محتوم در ورای این رکود و ورشکستگی پیاپی کارخانجات است. کارگران به اقشار زیر طبقه سقوط می کنند و هر روز آمار فساد و آسیب های اجتماعی به تبع آن افزایش می یابد. آیا این فتنه قرمز نیاز به مناظره و سخنرانی و فیلم و سریال و برنامه 90 و 100 وغیره ندارد؟ 

وقتی آقای ضرغامی مملکت را در آدم های بی رگ وبی خون و شکم دله های بالاشهر می بیند و برای شغال مستی کردن های اعیونی های تهران برنامه می سازد، طبیعی است که غذای توصیه شده در این رسانه ملی را سریال "آشپزباشی" آموزش دهد و رسم و رسوم ازدواج را "شمس العماره" به نمایش کشد و الگوی زن در خانواده را دخترکان بزک کرده سریال های خانواده و مجریان هر روز یک رنگ تصویر کنند و صد البته انتظاری جز این نیست که عدالت و دادخواهی را هم، به احقاق حق 800 میلیون تومانی آقای دایی ببیند. 

مدیریت صدا و سیما توضیح دهد که که با کدام دلیل و حجت، "آئینه گردان توانگران" و "خاصه تراش مدعیان و چیز داران" شده است و رسانه ملی را "هم سرا" و "هم نواز" و "هم ساز" معرکه گیران کرده است؟ 

آقای ضرغامی پدری که کودک خود را به قیمت 100 هزار تومان می فروشد و سوژه خبرنگاران صفحه حوادث روزنامه ها می شود شما را به درد نیاورد؟ صاحب خانه ای که به خاطر 200 هزار تومان اسباب و اثاثیه مستاجر را به خیابان ریخت برای شما ارزش دادخواهی نداشت؟ صف های طویل بیمارستان های دولتی و زنانی که به دلیل نداشتن حداقل امکانات برای گرفتن اورژانس، فرزندشان روی دستشان دست  و پا می زند و تشنج می کند ارزش برنامه ساختن ندارد؟ آیا این به سخره گرفتن پابرهنگان نیست که تریبون و رسانه ملی را خرج زیاده خواهی کسانی کنید که با پول توجیبی این مردم شهرتی پیدا کردند و مدالی گرفتند؟ آقای ضرغامی هر چه زودتر پاسخ دهید و از پابرهنه ها و ولی نعمتان و وارثان این مرز و بوم به خاطر پخش این برنامه سؤال برانگیز عذر خواهی کنید. گر چه دل شکسته این مردم را که تمام آبرو و زندگی خود را برای این انقلاب گذاشته و می گذارند و امروز تماشاگر زشت ترین نمایش عدالت در رسانه ملی هستند را نتوانید به این سادگی بدست آورید. 

یاد آن پیر فرزانه به خیر که می گفت :"واقع آن است که آن قدر که پابرهنه‏ها به رادیو - تلویزیون حق دارند، ما نداریم. این یک واقعیت است و تعارف نیست؛ واقع این است که آنها این نظام را درست کرده‏اند و این نهضت را به وجود آوردند؛ همین جمعیت هستند که پیروزی‌ها را به دست آوردند؛ از قشر بالا کسى در این مسئله حقى ندارد. البته ما هم در اصل مطلب شرکت داشته‏ایم، اما حق با آنهاست" امام خمینی 27 مرداد 1364

ختم قرآن روزه خواران به نیت آزادی زندانیان!!

در حالی که هنوز خاطره حرمت شکنی های حامیان موسوی در روز قدس سال گذشته از اذهان مردم پاک نشده است، یک سایت سبز در اقدامی تناقض آمیز، اقدام به برگزاری مراسم «ختم قرآن اینترنتی» کرده است.
به گزارش شبکه خبر دانشجو، جمعی از حامیان اقلیت سبز در آستانه لیالی قدر به نیت آزادی زندانیان سیاسی اقدام به برگزاری مراسم «ختم قرآن اینترنتی» کرده‌اند.

جرس سایت تحت مدیریت حلقه خارج نشین فتنه که بانی این مراسم شده است از هواداران خود خواست تا به این کمپین ایمانی! بپیوندند.

این در حالیست که تریبون‌های رسانه‌ای اقلیت سبز تا پیش از این و در آستانه ماه مبارک رمضان با زیر سوال بردن ارزش های دینی مدعی شدند که روزه گرفتن بزرگترین خیانت در حق بدن است.

سایت متعلق به وزیر ارشاد دولت اصلاحات بر عکس فراخوان های قبلی با انتشار بیانیه ای تنها از 240 نفر از هواداران اقلیت سبز خواست که به نیت بند 240 زندان اوین! به این کمپین ایمانی بپیوندند.

این عوامفریبی در حالیست که حامیان میرحسین موسوی در حاشیه روز قدس سال گذشته ضمن توهین آشکار به مقدسات ملت ایران و روزه خواری در مقابل خیل عظیم حامیان ملت مظلوم فلسطین، موجبات اعتراض و انتقاد افکار عمومی بویژه علمای دینی را فراهم کردند.

توصیه های خانم «ط» به ملی - مذهبی ها

یک عضو جبهه اصلاحات که یکی از سرپل های جریان فتنه برای ارتباط با ملی- مذهبی های هاست طی یک دیدار توصیه هایی را به آنان گوشزد کرده است.
به گزارش جوان آنلاین،به تازگی خانم« الف. ط »در دیدار با تعدادی از فعالان اصلاح‌طلب و ملی مذهبی ها ضمن انتقاد و توهین به مسئولین نظام حضار را به ادامه مبارزه و فعالیت های سیاسی در راه رسیدن به اهداف فتنه سبز توصیه می‌کند. نامبرده همچنین برای ادامه راه توصیه های را برای فعالان سیاسی مطرح می نماید:

1- جلسات را مخفیانه و به طور مستمر برگزار کنید.
2- برای آگاه سازی و ارائه تحلیل های مناسب نشریه داخلی ایجاد کنید و به افراد خودی بدهید.
3-بحث ارتباط با خارج از کشور را جدی دنبال کنید.
4- فعالیت های سیاسی خود را مجدد شدت بخشید.
5- برای سازماندهی و بازیابی مجدد نیروها حداقل ده هزار نیرو باید جمع آوری شود.

در همین خصوص خانم الف. ط بعد از نشست هایی که در تهران داشتند برای انجام ماموریتی خاص و برآورد اوضاع در دیگر استان ها به چندین استان سفر نموده است.

گفته می شود نامبرده به دلیل شارژ نمودن فعالان و دستور برای ادامه فعالیت ها و زنده نگه داشتن فتنه سبز و همچنین برای محک زدن وضعیت فعلی و اینکه چند نفر فعال را می شود برای فتنه پای کار آورد و برآورد از وضعیت کمی و روحیات فعالان و توانایی ها آنها این سفرها را آغاز نموده است

حمایت249 نماینده از سخنان رهبرانقلاب

249 نماینده مجلس طی بیانیه‌ای با حمایت از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب، همه عناصر صدیق انقلاب را به معاضدت ملی و سیاست جذب حداکثری در عرصه سیاست داخلی کشور دعوت کردند.
به گزارش ایلنا پایان جلسه علنی امروز مجلس 249 نماینده طی بیانیه‌ای حمایت خود را از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

در روزهای ماه رمضان که ماه رحمت و ضیافت الهی برای تقرب همه دل‌های مومن و مسلمان است، یکبار دیگر رهنمودهای رهبری به عنوان محور و جلوه‌گاه وحدت همه آحاد جامعه و مسوولان، نوعی بیدارباش برای همگان بود که با درک شرایط حساس کنونی قول و فعل خود را یکسره در جهت وحدت امت به کار ببندند.

مجلس شورای اسلامی، تبیین رهبری از جوهره منازعه استکبار آمریکا و صهیونیسم تا انقلاب اسلامی و منافع ملت را بسیار دقیق، آراسته و روشن می‌داند که مثل همیشه زنگارهای فریبنده دشمن را از صحنه سیاست زدود. آنها یکسره به دنبال فشار و تهدید هستند اما آهنگ دروغین مذاکره را برای بهبود وجهه بین‌المللی خود سر می‌دهند.

جمله کوتاه و پرمغز ایشان در بحث تهدید، راهگشای نسبت انقلاب اسلامی و استکبار در طول سال‌های گذشته، راه اصلی انقلاب را نشان داد که ما اهل مذاکره هستیم اما نه با آمریکا.
ملت این ندای استوار را مبنی بر حکمت و عزت می‌دانند و با تبعیت از این اندیشه عمیق دشمنان استکبار را به ستوه خواهد آورد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی منظومه پر ارزش رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را که در مقابله با دشمنان، وحدت و همدلی قوا، همفکری آنان در یافتن راه‌های توسعه کشور و تبدیل تحریم‌های زورگویانه آنها به فرصت اقتصادی است را ارج می‌نهند و همه عناصر صدیق انقلاب را به معاضدت ملت و سیاست جذب حداکثری در میان سیاست داخلی دعوت می‌کند و از رهبر حکیم انقلاب که با سخنان خود بار دیگر شفافیت و روشنگری امام خمینی را در اذهان متبادر نمودند سپاسگذاری می‌کنیم.

حکم تعلیق سه مقام ارشدقضایی پرونده کهریزک

حکم تعلیق 3 مقام قضایی مرتبط با تخلفات و جنایات سال گذشته بازداشتگاه کهریزک صادر و به آنان ابلاغ شد.
جهان پیش از این طی خبری از حکم تعلیق مسببین اصلی حادثه کهریزک خبر داده بود که البته با واکنش و تکذیب برخی مسئولین همراه شد.

با این حال امروز یک منبع آگاه با تائید خبر 10 روز پیش جهان به خبرنگار مهر گفت: بر اساس کیفرخواستی که پیش از این توسط دادسرای انتظامی قضات صادر شده بود ، شعبه یک دادگاه انتظامی قضات پس از طی مراحل رسیدگی قانونی در خصوص بررسی مسئولیت 3 نفر از مسئولین ارشد دادستانی تهران در پرونده حوادث سال گذشته بازداشتگاه کهریزک ، حکم تعلیق قضایی افراد فوق را صادر و به نامبردگان ابلاغ کرد.

بر اساس این حکم که وفق نظر کارشناسان قضایی و وکلا در تاریخ احکام قضایی قبل و بعد از انقلاب اسلامی بی سابقه است ، افراد یاد شده باید از سمت هایشان عزل شده و در خصوص اتهامات مطروحه در پرونده مسئولیت خویش را پذیرفته و خارج از مصونیت قضایی مانند شهروندان عادی پاسخگو باشند.

این حکم تعلیق قضایی بر اساس پرونده های مشروح جداگانه و در تاریخ 24 مرداد ماه 1389 صادر گردیده است.

لازم به یادآوری است که پیش از این و در تاریخ 9 تیر 1389 سازمان قضایی نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه ای از صدور حکم قصاص نفس عاملان قتل در بازداشتگاه کهریزک خبر داد. این سازمان همچنین با اشاره به صدور کیفرخواست علیه 12 نفر از متهمان پرونده بازداشتگاه کهریزک توسط دادسرای نظامی تهران از رسیدگی به اتهامات متهمان با رعایت مقررات قانونی در جلسات متعدد دادگاه با حضور شکات، متهمین و وکلای آنان و همچنین صدور نهایی احکام قضایی برای آنان خبر داده بود.

اتقان نظر و رسیدگی قاطع دستگاه قضایی از دو مسیر جداگانه یعنی دادسرای نظامی و نیز دادگاه انتظامی قضات در خصوص تخلفات و جنایات صورت گرفته در حوادث سال گذشته کهریزک سندی ارزشمند بر استقلال دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران و اهتمام ملی بر اجرای قانون و عدالت بدون هر گونه تاثیر پذیری از فشارها ، حاشیه سازی های داخلی و جو سازی بدخواهان خارجی است.

صدور این احکام همچنین نشانه عزم جدی نظام بر برخورد با متخلفان و متجاوزان به حقوق شهروندی در هر سطح و مقامی است و اینکه هر زمان برای دستگاه قضایی تخلف احدی از مسئولان قوا و از جمله قوه قضائیه اثبات شود ، قاطعانه با متخلف برخورد خواهد شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال گذشته به محض اطلاع از انتقال بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات به کهریزک دستور تعطیلی فوری آن را صادر و به دفعات حوادث صورت گرفته را تخلف و جنایت خواندند.

ایشان همچنین در ملاقات های متعدد با خانواده های کشته شدگان این حوادث ضمن تفقد از آنها دستورات لازم برای هدایت پرونده در مسیر صحیح ، مجازات مجرمان و مقصران و نیز احقاق حقوق بازماندگان را صادر فرمودند. بی گمان در این رسیدگی بی سابقه در تاریخ قضایی کشور که بررسی اتهام و تخلف مهمترین مقامات قضایی مرکز کشور را شامل شده است ، دستورات قاطعانه رهبر معظم انقلاب تاثیر برجسته ای داشته و موجب قوت قلب برای دست اندرکاران سیستم قضایی کشور و همچنین امیدواری هر چه بیشتر برای احقاق حق شهروندان بوده است.

ایشان در دیدار خانواده های فوق یادآور شده بودند که «عنوان مجرمانه اگر ثابت شود حاشیه امنی برای هیچکس نیست.»

فحاشی بی‌بی‌سی به سبک زندگی ایرانیان

راه‌اندازی نیروگاه بوشهر و پیشرفت‌های چشمگیر علمی ایرانیان به قدری برای رسانه‌های غربی غیرقابل انکار است که دست به فرافکنی رسانه‌ای و تهمت‌زنی روی آورده‌اند.
به گزارش خبرنامه دانشجویان ، هم زمان با راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر، سایت وابسته به دولت بریتانیا همچنان علیه ملت ایران دروغ پراکنی کرده و انواع صفات زشت را منتسب به مردم ایران کرده است.

بی‌بی‌سی فارسی که ادعای رسانه مردمی و زبان گویای مردم ایران را به یدک می کشد، در جدیدترین اقدام خود مردم ایران را کینه ورز، دروغ گو، چشم چران، دورو و متقلب، بی مسئولیت و غیرقابل اعتماد، عقب افتاده، غیر قابل تطبیق با دنیای مدرن، توخالی و از خود راضی و تحقیر کننده سایر ملل و اقوام خواند.

 این القاب زشت از سوی سایتی منتشر می شود که هدف تاسیس خود را ارائه تصویر درست از ایران و پرکردن خلا رسانه ای عنوان کرده است.

به نظر می رسد راه اندازی نیروگاه بوشهر و پیشرفت های چشمگیر علمی ایرانیان به قدری برای رسانه های غربی غیرقابل انکار است که دست به فرافکنی رسانه ای و تهمت زنی روی آورده اند.

هرچند وحدت و همبستگی ایرانیان در بحران های گوناگون چون جنگ تحمیلی و عبور از فتنه 88 و بحران های اقتصادی و تحریم ها مثال زدنی است با این حال رسانه ضد انقلاب بی بی سی در تحلیل کامل تحولات تاریخی ایران! می نویسد: ایرانیان مردمی که اتحاد و همبستگی بندرت داشته اند و صدمات زیادی از تفرقه دیده اند و مردمی که غرق در اعتقادات هستند و دوست و دشمن را تشخیص نمی دهند، نامید.

نوبت شمای این هفته بی‌بی‌سی فارسی این سوال را مطرح می کند که ایرانیان را به چه صفتی می شناسید؟ و در میان نظرات خود زشت ترین صفات را منتسب ایرانیان می کند.

با اینکه ایرانیان اغلب در میان سایر ملل، به میهمان نوازی و خانواده دوستی شهره اند با وجود این، بی‌بی‌سی می نویسد: ایرانیان توخالی و از خود راضی و بر خلاف نظر برخی دوستان اصلا مهمان نواز نیستند و فقط هدفشان از کشاندن مهمان به خانه نمایش دادن امکانات مالی به دیگران است!

ماجرای مهدی کروبی و فرار از امتحان مجلس خبرگان

کروبی برای بازسازی وجهه دینی خود به دست نوشته بیست سال قبل یک روحانی مقیم حوزه علمیه قم متوسل شد ونظر وی را در سایت شخصی خود منتشر کرد.
به گزارش جهان به نقل از رسالت کروبی که طی یک سال گذشته به واسطه اتهام زنی ناروا به نظام و طرح ادعاهای دروغ تقلب و همنوایی با مخالفان نظام به شدت در میان افراد متدین و علاقه مند به نظام و امام وجاهت خود را از دست داده است به حربه جدیدی متوسل شد. 

در سال69 و قبل از انتخابات مجلس خبرگان مهدی کروبی با رایزنی توانست گواهی تحصیل در حوزه علمیه را از برخی دوستان خود بگیرد که یکی از مهمترین گواهی ها مربوط به آقای یوسف صانعی بود که در آن قید شده بود آقای کروبی فردی مجتهد و دارای صلاحیت علمی و تقوایی است اما شورای نگهبان آن زمان علی رغم این اطلاعیه که معلوم بود چگونه صادر شده است برای اطمینان از صحت معلومات حوزوی کروبی وی را دعوت به دادن امتحان نزد فقهای شورای نگهبان کرد، اما کروبی که آن زمان رئیس مجلس بود ناگهان اعلام کرد که پای وی شکسته و در بیمارستان بستری است و قادر به شرکت در جلسه امتحان نیست اما همان زمان شورای نگهبان اعلام کرد حاضر است در بیمارستان از وی امتحان به عمل آورد اما کروبی که می دانست موضوع از چه قرار است قید امتحان و کاندیدا شدن در مجلس خبرگان را زد. 

اکنون که کروبی به خاطر رفتارهای نسنجیده به چهره ای محبوب ضد انقلاب و مورد بغض و اعتراض چهره های متدین تبدیل شده است دست به دامان فردی شد که چند ماه قبل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه ای عدم صلاحیت وی را برای تصدی امر مرجعیت اعلام کرده است تا شاید برای بازسازی چهره وی کمکی کند!

رهنورد:در این دولت جای چند همسری نیست!

زهرا رهنورد به این بهانه که در این دولت، جامعه همواره در فقر ونداری بوده است نسبت به تصویب لایحه حمایت از خانواده که به زعم او لایحه چند همسری است اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار جهان وی در یادداشتی خواستار خروج لایحه حمایت از خانواده از دستور کار مجلس شد و نوشت: هم اکنون زنان نه تنها از تبعیض و از قوانین قیم مآبانه رنج می برند، بلکه لایحه تخریب خانواده نیز بر مشکلات مالی و به طور خاص بر مشکلات زنان افزوده شده است. 

وی در ادامه با لحن سوالی نوشت: در شرایط فعلی یعنی در روند دولت نهم و دهم که خانواده ها در چند سال اخیر به دلایل فقر اقتصادی و مسائل طبقاتی یا نابسامانی های سیاسی  روبرو هستند چرا دولت نهم لایحه به اصطلاح حمایت از خانواده و به زعم من و سایر معترضان لایحه انهدام خانواده را به مجلس داده است و چرا مجلس در وضعیت بحرانی فعلی کشور لایحه مذکور را در دستور کار قرار داده است؟ 

وی که پیش از این آیات قصاص در قرآن را غیر اخلاقی دانسته بود اینبار درخصوص چند همسری در اسلام نوشت: روح آیات و هم شواهد تاریخی حاکی از آنست که آیات مربوط به چند همسری ناظر به زمانه ایست که حرمسراهای شهوترانها، حاکمان و طبقات مرفه بیداد می کرد و آیات فوق برای مهار چند همسری است نه توصیه و حکم چند همسری و سایر خوش گذرانی های مرتبط ضمن اینکه همانجا ایده ال خانواده تک همسری ذکر شده است.

پاسخ جالب نوکیا به شکایت فتنه گران

اخیرا عیسی سحرخیر که به اتهام شرکت در فتنه پس از انتخابات در زندان به سر می برد، از شرکت نوکیا زیمنس به دادگاهی در آمریکا شکایت کرد که نوکیا هم روز گذشته در بیانیه ای به این شکایت نامه پاسخ داد.

به گزارش جهان در پاسخ این شرکت آمده است که "دعوی سحرخیز در جایی اشتباه، علیه طرف اشتباه و بر اساس فرض‌های اشتباه اقامه شده‌است."

گفتنی است برخی از متهمین حوادث سال گذشته، اطلاع یافتن مقامات امنیتی کشور از فعالیت پنهان آنها و در نتیجه دستگیری و زندان رفتن شان را ناشی از فروش تجهیزات الکترونیکی، از طرف شرکت نوکیا به به این نهادها دانسته اند.

10 استراتژی "فتنه دوم" فاش شد

این جریان که در جریان اتفاقات سال گذشته از کوچکترین موضعگیری یا روشنگری خودداری کرد و نظام و اصولگرایان حامی و منتقد دولت را در مقابله با آشوب ها تنها گذاشت، اینک می رود که با ایجاد جبهه ای جدید در کنار جبهه اول فتنه، هزینه سنگین دیگری به نظام تحمیل کند.
سایت خبری الف نوشت:جریان انحرافی، تبلیغات خود برای سوء استفاده از مهدویت را تشدید کرده است.
در حالی که جریان انحرافی، پس لرزه های آگاهی بخش سومین بی اعتنایی و تمرد از مواضع مراجع یا ولایت در کناره گیری از مناصب دولتی را تجربه می کند، اخبار منتشره از تشدید تبلیغات مبتنی بر سوء استفاده از مهدویت این گروه حکایت می کند.
روز جمعه امام جمعه موقت تهران با اشاره به لقلقه زبان بودن مهدویت بدون مرجعت و رهبری گفته بود: "کسی که دم از امام زمان (عج) بزند اما فقاهت و مرجعیت ‌و رهبری ‌را قبول نکند و بخواهد در مقابل نظرات او نظر بدهد، از امام زمان(عج) خبری ندارد".
از سوی دیگر، منابع خبری روز گذشته گزارش دادند، جریان انحرافی که شایستگی حضور در منصب رده دوم اجرایی را نداشته است، از هم اکنون برای حضور در مناصب بالاتر خیز برداشته است. تبلیغات پیامکی و اینترنتی حامیان این گروه تحت عنوان "عاشقان یار" و اشارات مکرر به امام زمان (عج) از ویژگی های این تبلیغات گسترده است.
در همین زمینه، ترویج نظریه ها و توهمات عجیب و غریب و منتسب کردن برخی افراد به شخصیت های آخرالزمانی، با استفاده از پیامک، سایت، ایمیل و پوستر نیز تشدید شده است.
این تبلیغات در راستای سرپوش گذاشتن بر آشکارشدن عقاید انحرافی فرقه مذکور در بی اعتنایی به دین فقاهتی و "دور زدن" مرجعیت و ولایت انجام می شود.
همزمانی سوء استفاده از مقوله مهدویت برای اقناع اقشار مذهبی نسبت بی توجهی های متعدد به نظرات مراجع (استراتژی شماره 1)، با تشدید تلاش برای ایجاد تشکل های روحانی جدید همانند "و.و" در مقابل و علی رغم نهی تشکل های ریشه دار روحانی و کلید زدن پروژه روحانیت در برابر روحانیت (استراتژی شماره 2)، در کنار تلاش های ظاهرا فرهنگی موازی برای جلب هنرمندان و استفاده از جایگاه اجتماعی آنان (استراتژی شماره 3) و تاکید ابزاری بر مقوله هایی همچون آزادی و وطن پرستی و ... (استراتژی شماره 4)، از طرحی پیچیده و چندلایه برای غبارآلود کردن فضای سیاسی فکری حکایت می کند.
از سوی دیگر، تیم رسانه ای فرقه با ایجاد یا "هماهنگ سازی" چندین رسانه حامی دولت نما، تجاری یا ظاهرا بی طرف، از هم اکنون به ریزش آتش سنگین بر منتقدان و مرعوب کردن آنان تحت عناوینی همچون دفاع از دولت، دفاع از ایران و ... مشغول شده است (استراتژی شماره 5). جذب چندین مجری صدا و سیما از گروه های مختلف سیاسی و اقتصادی برنامه سازی شبکه های مختلف - بدون اطلاع اکثریت آنان از اهدف پروژه - نیز در راستای هماهنگ سازی چراغ خاموش بدنه رسانه ای رادیو تلویزیون برای استفاده در موقع مقتضی صورت گرفته و در حال انجام است (استراتژی شماره 6). تخریب مبلغان و مداحان هیات های مذهبی باهدف تحدید حوزه نفوذ آنان - که تا پیش از پرده برداری از چهره عقیدتی جریان، موضع حمایتی یا غیرتهاجمی داشتند - (استراتژی شماره 7) از دیگر استراتژی های آشکار شده فرقه است.
از سوی دیگر، ارعاب محفلی حامیان اصولگرای دولت مبنی بر به بی راهه رفتن کشور و از دست رفتن اصولگرایی پس از به پایان رسیدن دوره ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد در صورت همراهی نکردن آنان (استراتژی شماره 8)، تلاش برای شیفت دادن و همراه کردن بدنه عدالت خواه روستاها و شهرهای کوچک و متوسط از طریق تهیه و توزیع فیلم های رییس جمهور محبوب که در آنها بر چهره های جریان مذکور تاکید شده است (استراتژی شماره 9)، تلاش برای جذب بخشی از بدنه ریزش کرده حامیان محور موسوی – هاشمی انتخابات گذشته (استراتژی شماره 10) با: انتشار اخبار جهت دار در حمایت و دفاع از برخی چهره های کمتر حساسیت زای این محور در سایت های حامی (1-10)، برائت علنی از اصولگرایی توسط برخی چهره های مشاور (2-10)، القای "این همانی" و مشترک نشان دادن دو جریان انحرافی در هدف نقد قرار گرفتن از سوی جریان اصولگرا به کمک عوامل رسانه ای (3-10) و چندین استراتژی دیگر از جمله تلاش برای فریب ایرانیان مقیم، تلاش برای جلب توجه رسانه ها و ماندن بر موج رسانه ای با اظهار سخنان دوپهلو، مهره گزینی و مهره چینی در نهادهای خاص و ... با هدف مشترک ایجاد فشار اجتماعی، عادی نشان دادن اقدامات ضدامنیتی و اخلال در خنثی کردن تلاش های ضدانحراف نیز در دستور کار این جریان قرار گرفته است.
گفتنی ست، سوء استفاده از مقوله مهدویت برای پیشبرد اهداف انحرافی و ضربه زدن به نظام، مرجعیت و ولایت پیش از این نیز در تاریخ انقلاب سابقه داشته است. با این تفاوت که در پروژه فعلی، سوء استفاده از مهدویت با سوء استفاده ابزاری از برخی مفاهیم ارزشمند که در قالب ایران گرایی مجعول، آزادی خواهی ابزاری، تشکل های روحانی نوساخت و... تجسم یافته، همراه شده است.
این جریان که در جریان اتفاقات سال گذشته از کوچکترین موضعگیری یا روشنگری خودداری کرد و نظام و اصولگرایان حامی و منتقد دولت را در مقابله با آشوب ها تنها گذاشت، اینک می رود که با ایجاد جبهه ای جدید در کنار جبهه اول فتنه، هزینه سنگین دیگری به نظام تحمیل کند.
نشانه های آشکارشده از عمق تکان دهنده طرح چند لایه مذکور، پروژه جدید را در مقایسه با تلاش های گذشته فتنه گران، در سطحی پیچیده تر، ماهرانه تر و با نفاق بیشتر قرار می دهد.

اموال دانشگاه آزاد اموال دولتی است

معاون امور اوقافی و خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه گفت:در بحث وقف اموال دانشگاه آزاد، اشکال در اموال بود، اشکال این بود که اموال دانشگاه آزاد مال دانشگاه آزاد نبود و البته شخصی هم نبود.
محمدرضا کائینی،با اشاره به شرایط وقف یک موسسه خصوصی به ایلنا، گفت: یک موسسه خصوصی باید از بابت وقف اهلیت داشته باشد، بدین‌معنا که در اساس‌نامه موسسه ذکر شده‌باشد که این موسسه قابل وقف شدن است، در غیر این صورت باید اساس‌نامه آنها اصلاح شودو به علاوه موسسه باید اموال غیرمنقول مشخصی را داشته باشد و در وقف این اموال مشهود باشد.

او با اشاره به وقف دانشگاه آزاد گفت: در بحث وقف اموال دانشگاه آزاد، اشکال در اموال بود، اشکال این بود که اموال دانشگاه آزاد مال دانشگاه آزاد نبود و البته شخصی هم نبود.

او افزود: ما هنوز هیچ سندی از دانشگاه آزاد ندیدیم که بگوید این اموال مال من است و من می‌خواهم آن را وقف کنم، هیات امنایی در آن‌جا بود که یک ریال هم از اموال شخصی خود آن‌جا نگذاشته و اگر هم گذاشته‌ اصلا مبلغ غابل توجهی نبوده‌است، پس اموال شخصی نبود.

کائینی با اشاره به اینکه در زمان ریاست جمهوری هاشمی‌رفسنجانی، بسیاری از استانداران و مردم زمینی را در اختیار دانشگاه آزاد قرار دادند،گفت: پس اینها همه کمک‌های دولت بوده‌است، یعنی اینها اموال دولت بوده‌است و بخشی هم، از درآمد دانشگاه خریداری شده است. پس حتی بخش دوم هم از اموال دانشگاه نیست، البته شاید این بخش قابل وقف باشد، اما باید منتظر آخرین نظر فقهی گروهی که برای تحقیق در این‌باره انتخاب شده‌اند باشیم.

او تاکید کرد: اما قبل از شنیدن نظر فقهی این دوستان، ما به عنوان نهاد متولی و مجموع متخصص در امور وقف، اعلام کردیم این وقف اشکال دارد.

معاون امور اوقافی و خیریه در پایان با بیان اینکه صرف خواندن صیغه وقف کفایت نمی‌کند، گفت: نمی‌شود همین‌طور گفت، صیغه وقف را خواندم و اموالم وقف شد، گرچه وقف نامه را هم اداره اوقاف دارد، توسط هیات امنا امضا هم شده‌است، اما وقفی که باطل شده‌است باید باطل شود.

جمله خصوصی رهبر انقلاب درباره فتنه88

حضرت آقا یک جمله خصوصی فرمودند و گفتند من تاسف می‌خورم که چرا عده‌ای نمی‌خواهند بفهمند که قصه، قصه انتخابات نیست بلکه آنها به دنبال براندازی هستند و من با تمام توان در مقابل آن می‌ایستم. 

عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه پس از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 9 دی سال قبل بود که زمزمه تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی به گوش رسید، گفت: اینها نشان می‌دهد که دشمنان کشور امیدهای زیادی به فتنه سال قبل بسته بودند.
 
آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان چهارشنبه شب در بیست و پنجمین محفل انس تیم‌های اضطراری و امداد درمان دوران دفاع مقدس و اعضای بسیج جامعه پزشکی که در مسجد الازهراء(س) دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، سپاه پاسداران را ضامن بقای کشور دانست و گفت: اینکه حضرت امام(ره) فرمودند که اگر سپاه نبود، کشور نبود، یک مدال افتخاری است که تا ابد بر تارک سپاه می‌درخشد.
 
خاتمی خاطرنشان کرد: فتنه سال گذشته نیز بار دیگر این حقیقت را ثابت کرد که اگر سپاه نبود، کشور هم نبود و این بصیرت پاسداران بود که کشور را از خطر حتمی رهانید.
 
وی با بیان روایتی از پیامبر اکرم (ص) در مورد 3 نگرانی ایشان پس از خود، "گمراهی بعد از راه یافتگی " را بدترین نوع گمراهی دانست و خاطرنشان کرد: در تاریخ اسلام دو بار این گمراهی اتفاق افتاد که یکی پس از پیامبر، با کنار گذاشتن علی (ع) صورت گرفت و دیگری پس از شهادت امام موسی کاظم(ع) بود که عده‌ای پول‌پرست، منکر شهادت ایشان شده و گفتند امام کاظم(ع) غایب شده و همان امامی است که ظهور خواهد کرد و جریان واقفیه را تشکیل دادند.
 
امام جمعه موقت تهران با اشاره به پایبندی ملت ایران به ولایت فقیه گفت: هر چند در زمان رژیم گذشته همه گروه‌ها اعم از ملی‌مذهبی‌ها،‌ کمونیست‌ها و منافقین نیز در مقابله با رژیم شاه شرکت داشتند، اما طاغوت زمانی سرنگون شد که ولی فقیه در جلو و مردم پشت سر او حرکت کردند و این پایبندی به ولایت فقیه مردم تنها مربوط به پس از انقلاب و قانون اساسی نیست.
 
خاتمی با اشاره به عدم پایبندی ملی‌مذهبی‌ها و نهضت آزادی به خط امام(ره) به ذکر یک خاطره از مرحوم ربانی شیرازی پرداخت و افزود: ایشان گفتند وقتی امام(ره) در فرودگاه مهر‌آباد بودند یکی از افرادی که امروز در زندان به سر می‌برد و جزء طراحان فتنه سال گذشته است، به من گفت هر چند شما توانستید طاغوت را سرنگون کنید اما اداره کشور را بلد نیستید و ما آن را از شما خواهیم گرفت.
 
وی با تاکید بر اینکه اما ولایت فقیه توانست قدرت مدیریت خود را بر مسند بنشاند، تصریح کرد: جنگ در هر کشوری همراه با بحران است اما در طول 8 سال جنگ تحمیلی علیرغم بمباران شهرها و تهران به برکت مدیریت امام راحل(ره) کشور حتی یک روز رنگ بحران را ندید و این درحالی است که اگر هر مدیریتی غیر از ولایت فقیه بر سر کار بود کشور دچار آسیب می‌شد.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان با بیان اینکه هر چقدر ما از فتنه سال گذشته فاصله می‌گیریم عمق آن برای ما روشن‌تر می‌شود، اظهار داشت: اگر موضع استکبار را تا قبل از 9 دی سال قبل و پس از مقایسه کنید، می‌بینیم که تا قبل از 9 دی دائم حمایت از سران فتنه و اغتشاشگران را در دستور کار داشتند ولی پس از آنکه سیل خروشان ملت در این روز به میدان آمدند، لحن آنها عوض شد و از همان موقع زمزمه تحریم‌های جدید علیه ایران به گوش رسید و اینها نشان می‌دهد دشمنان کشور امیدهای زیادی به فتنه سال قبل بسته بودند.
 
خاتمی افزود: چند روز پس از انتخابات 22 خرداد، حضرت آقا یک جمله خصوصی فرمودند و گفتند من تاسف می‌خورم که چرا عده‌ای نمی‌خواهند بفهمند که قصه، قصه انتخابات نیست بلکه آنها به دنبال براندازی هستند و من با تمام توان در مقابل آن می‌ایستم.
 
وی با بیان اینکه به لطف خدا آن گمراهی که پیامبر را نگران کرده بود در بین ملت ما اتفاق نیفتاد، گفت: به همین دلیل بود که رهبر انقلاب فرمودند عموم مردم ما در این فتنه از نخبگان و خواص جلوتر رفتند و من می‌خواهم بگویم مردم حتی از برخی نخبگان حوزوی و دانشگاهی نیز پیشی گرفتند.
 
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مردم هیچ گاه سرسپرده جناحی نبودند و همیشه الهی عمل می‌کنند، خاطرنشان کرد: ملت ایران به موضوع ولایت فقیه فقط به عنوان یک رهبر سیاسی نگاه نمی‌کنند بلکه ایشان را یک حجت شرعی و رهبر دینی می‌دانند و با اشاره ولی فقیه است که وارد صحنه می‌شوند چرا که مردم به این درک رسیده‌اند که راه سعادت‌شان حمایت از ولایت فقیه است.
 
خاتمی نگرانی دوم پیامبر را فتنه‌های لغزنده یا مضلات‌الفتن عنوان کرد و گفت: در حقیقت فتنه به جریان باطلی گفته می‌شود که لباس حق پوشیده اما برخی فتنه‌ها عادی هستند و با اندک تحملی انسان می‌تواند به آن پی ببرد ولی برخی فتنه‌ها گمراه‌کننده ‌اند و موجب سردرگمی افراد می‌شوند که از مصادیق بارز این فتنه، 3 جریان مقابل علی (ع) بود چرا که چهره‌های سرشناس و اصحاب پیامبر در آن حضور داشتند که مردم را به اشتباه می‌انداخت.
 
وی با بیان اینکه ما تاکنون در انقلاب با 6 فتنه روبرو بودیم فتنه کمونیست‌ها، ملی‌مذهبی‌ها، بنی‌صدر و منافقین را از جمله فتنه‌هایی دانست که برخی با هزینه زیاد از سوی مردم برطرف شد، تصریح کرد: اما دو فتنه از فتنه‌های تاریخ انقلاب جزو مضلات‌الفتن یا همان فتنه‌های لغزنده بود که یکی از این فتنه‌ها، فتنه باند مهدی هاشمی بود که در متن آن شخصی قرار داشت که پیش از انقلاب به عنوان یکی از رهبران مبارزات محسوب می‌شد و تا مدت‌ها نیز مردم او را "قائم مقام رهبری و آیت حق " صدا می‌کردند اما دیدیم که خط خود را از امام(ره) جدا کرد، مایه دلخوشی بیگانگان شد و در آخرین موضع‌گیری‌هایش حتی نظام اسلامی را نامشروع اعلام کرد.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان ادامه داد: او کسی بود که در همین مجلس خبرگان قانون اساسی اعلام کرد لازم نیست رئیس‌جمهور را مردم انتخاب کنند بلکه باید رئیس‌جمهور با انتخاب ولی فقیه و تحت نظر او کار کند اما شاهد بودیم که همین شخص در آخر عمر حتی تشریفاتی‌ترین نقش را هم برای ولی فقیه قائل نبود.
 
خاتمی فتنه سال گذشته را یکی دیگر از فتنه‌های لغزنده تاریخ انقلاب دانست و گفت:‌در این فتنه کسانی به مبارزه با نظام اسلامی پرداختند که تمام آبرو وحیثیت‌شان را از امام(ره) داشتند و در انتخابات هم با القابی مانند "نخست‌وزیر امام(ره) " تا توانستند از ایشان خرج کردند. اما دیدیم که برای آرمان‌های امام(ره) که همان نظام اسلامی است، شمشیر را از رو بستند.
 
وی ادامه داد: کسانی که فریاد امام امام‌شان گوش فلک را کر می‌کرد، امروز به امیدی برای آمریکا، ‌اتحادیه اروپا و رژیم صهیونیستی درجهت براندازی نظام اسلامی تبدیل شدند اما به برکت وجود ولی فقیه بصیر این حرکت هم نتوانست مردم را به دنبال خود کشیده و از خط انقلاب منحرف کند.
 
امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: کسانی که با مسیر ولایت همراه بودند به ساحل نجات رسیدند و آنها که از این خط مقدس بریدند، به دام شیطان افتادند.
 
خاتمی نگرانی سوم رسول خدا(ص) را شکم‌پرستی و شهرت‌پرستی دانست و گفت: این نگرانی و خطر همیشه در تاریخ اسلام بوده و این موضع ثروت‌های بادآورده که رهبر معظم انقلاب در سال 76 فرمودند، می‌بینیم که در تمام فتنه‌ها به نحوی مدیریت کرده است.
 
وی همچنین به موضوع بدحجابی در جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: کیست که این بدحجابی افسارگسیخته را ببیند و منکر سازماندهی منظم آن شود؟ چرا که برخی برنامه‌های حساب شده در راستای همان مضلات‌الفتن در این عرصه در حال انجام است.
 
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان با بیان اینکه این موضوع امروز برای تمام مسئولین، ‌آحاد جامعه و جوانان جای نگرانی دارد، افزود: ما هم طرفدار کار فرهنگی و اجرایی هستیم اما نباید به خاطر خوش‌آمدن این و آن و اینکه در آینده هم قدرتی داشته باشیم، دین و ارزش‌ها را فدا کنیم.
 
خاتمی با تقبیح هر گونه سکوت در برابر گناهان اظهار داشت: ‌نباید به گناهکاران چراغ سبز نشان دهیم و ا‌ز آن بدتر پول بیت‌المال را به نام هنر، به حلقوم افراد هرزه بریزیم و این را یک خطر بزرگ برای انقلاب می‌دانیم.
 
وی با بیان اینکه این موضوعات برای ما جای نگرانی دارد، راه حل آن را غیرت دینداران، عفت زنان و نیز مدیریت مسئولان کشور عنوان کرد.
 
در بیست و پنجمین محفل انس تیم‌های اضطراری و امداد درمان دوران دفاع مقدس و اعضای بسیج جامعه پزشکی، سرلشکر فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار علی فضلی جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین، صادق محصولی وزیر رفاه، علیرضا مرندی نماینده مجلس و برخی معاونین وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز حضور داشتند که حاضرین پس از برگزاری مراسم، روزه خود را افطار کردند.



خاک برسرمان! برنامه ریزی هم نمی توانیم بکنیم!

رقیب ناکام آراء‌باطله:
خاک برسرمان! برنامه ریزی هم نمی توانیم بکنیم!
... کروبی جزو تصمیم گیران و سناریست ها قلمداد نمی شود بلکه اغلب در جلسات مذکور، نقش سیاهی لشکر یا بدلکاری که باید خود را به در و دیوار بکوبد، به او واگذار می کنند!

رقیب ناکام آرای باطله در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد فتنه گران قادر به برنامه ریزی دوباره برای ادامه جنبش نیستند.

کروبی در دیداری که مخاطبان آن «گروهی از جوانان اصلاح طلب» عنوان شده اند، تصریح کرد ادامه جنبش به برنامه ریزی نیاز دارد اما در شرایط کنونی، نمی توانیم یکجا جمع شویم و برنامه ریزی کنیم.
وی البته در توجیه بی کفایتی برای احیای دوباره فتنه و آشوب، سرکوب را بهانه کرده اما متعرض این حقیقت نشده که برنامه ریزی فتنه گران در طول 14ماهه پس از انتخابات، علی الدوام حالت کاهنده و نقض غرض داشته به نحوی که در22بهمن و سپس روز کارگر و سالگرد انتخابات، با امحای مطلق فتنه و آشوب مواجه شدند.

کروبی در عین حال توضیح نداده که چرا نظام باید برای براندازی و آشوب طلبی- به نیابت از آمریکا و اسرائیل- اجازه فعالیت و گردهمایی بدهد.

این نامزد سرمایه باخته در انتخابات، برای روحیه دادن به افراد سرخورده گفته است «اصولگرایان در میان خود دچار اختلاف شدیدی شده اند.» او همچنین درباره اختلافات شدید خود با دیگر فتنه گران، منکر ماجرا شده و می گوید «اختلافی وجود ندارد حتی برعکس، در این دوران سخت تلاش می کنیم با همدلی و همراهی امور را پیش ببریم.»

شایان ذکر است کروبی اگرچه ماهها قبل از انتخابات از سوی خاتمی و موسوی و حزب مشارکت و سازمان مجاهدین و کارگزاران دور خورده بود و در انتخابات نیز نتوانست اعتماد بیش از 330هزار نفر (کمتر از یک درصد 40میلیون شرکت کننده) را کسب کند اما بلافاصله پس از انتخابات و با مشاهده برنامه ریزی سران فتنه برای القای تقلب و ایجاد آشوب، فرصت را برای موج سواری و پوشاندن بی اعتمادی مطلق مردم به شخص خود مناسب یافت و تلاش کرد با رفتارهای انتحاری، آب رفته را به جوی بازگرداند. با این اوصاف، دم زدن او از برنامه ریزی- در حالی که اغلب به حلقه های اصلی برنامه ریزی افراطیون راه داده نشده- نوعی کلام مطایبه آمیز است و چه نظام اجازه تجمع برای برنامه ریزی بدهد و چه این اجازه را ندهد، کروبی جزو تصمیم گیران و سناریست ها قلمداد نمی شود بلکه اغلب در جلسات مذکور، نقش سیاهی لشکر یا بدلکاری که باید خود را به در و دیوار بکوبد، به او واگذار می کنند.


شوک تاریخی سبزها پس از گاف تاریخی تاج زاده

رسانه های وابسته به جریان فتنه برای کاهش پس لرزه های اظهارات تاج زاده مدعی شده اند که وی تحت فشار و شکنجه !؟ این حرف ها را ادا کرده حال آن که ویدئوی منتشره نشان می دهد وی در فضایی آرام و دوستانه با دیگر اعضای حزب متبوع خود این سخنان را بر زبان می راند...

 انتشار ویدئویی سخنان مصطفی تاج زاده مبنی بر رد وقوع تقلب در انتخابات، با شوک و حیرت 48ساعته در محافل سیاسی و رسانه ای ضد انقلاب مواجه شد. این محافل البته با سپری شدن یک روز از انتشار ویدئو، تلاش کردند با حاشیه پردازی، متن این رویداد مهم را کتمان کنند.
در این ویدئو که در شبکه جهانی یوتیوب منتشر شده، تاج زاده به محسن صفایی فراهانی و عبداله رمضان زاده- دو عضو دیگر مرکزیت مشارکت- می گوید: برای بنده که تجربه انتخابات رو دارم، می دونم که در انتخابات تقلب نشده.

وی همچنین می گوید: ممکنه که یکی دو میلیون عقب جلو بشه ولی ما نتیجه انتخابات رو باختیم. حالا به جای 25 میلیون و 14 میلیون، شده باشه 24 میلیون و 15 میلیون مثلاً. ما انتخابات رو باختیم.
این اظهارات از آن جهت واجد اهمیت می باشد که تاج زاده به عنوان یکی از سمبل های مبارزه و مقاومت در میان فتنه گران شناخته می شد که مدام در جنگ روانی برای این جریان تلاش می کرد تقلب در انتخابات را به مخاطبان ساده دل القا کند. و طبیعتاً سخنان اخیر وی می تواند هم به لحاظ استدلالی و هم به لحاظ روحیه، باعث آشفتگی و سرخوردگی بیشتر در میان نیروهای میدانی فتنه شود.

رسانه های وابسته به جریان فتنه برای کاهش پس لرزه های اظهارات تاج زاده مدعی شده اند که وی تحت فشار و شکنجه !؟ این حرف ها را ادا کرده حال آن که ویدئوی منتشره نشان می دهد وی در فضایی آرام و دوستانه با دیگر اعضای حزب متبوع خود این سخنان را بر زبان می راند اما حتی اگر این ادعای فشار و شکنجه! همه پذیرفتنی بود، باز هم فرو ریختن اسطوره خیالی وی قابل توجیه نیست.

در همین حال برخی سایت های ضد انقلاب مدعی شده اند این فیلم در زندان به صورت یواشکی و مخفیانه برداشت شده که اتفاقاً اگر این ادعا را هم بپذیریم، بر سندیت بیشتر فیلم و از سر اختیار و باور بودن اظهارات تاج زاده تاکید می کند.

از سوی دیگر سایت صهیونیستی بالاترین با لحنی تلخ نوشت: ابطحی، عطریانفر، الویری و... اینک تاج زاده! باز هم فیلمی از اعترافات یکی از شیران در بند بعد شکنجه منتشر شده است. تاج زاده می گوید که تقلب بیش از 1 میلیون امکان ندارد اما از کجا معلوم؟!

ادعای شکنجه تاج زاده در حالی است که وی ماه ها در مرخصی تفریحی! به سر می برد و سعی می کرد ادای پهلوان پنبه ها را از خود درآورد.

در همین حال سایت خبری «شرق» در گزارشی از سخنان تاج زاده در یک محفل دوستانه پیش از بازگشت به اوین خبر داد و نوشت: او در این سخنان از تقسیم نقش ها در میان گروه های طراح فتنه خبر می دهد. به گزارش یکی از افراد حاضر در محفل مذکور، تاج زاده می گوید در جلسه سران جبهه اصلاحات تصمیم بر این شده است که اصلاح طلبان با تقسیم رهبری این جریان، به دو شاخه رادیکال و معتدل اهداف تعریف شده خود را پیش ببرند. براساس این تقسیم کار طیف معتدل با اتخاذ مواضعی نزدیک به دیدگاه های نظام تلاش خواهد کرد خود را به حاکمیت نزدیک و از این فرصت برای مشروعیت بخشیدن به جریانی که نقاب میانه روی بر چهره دارد نهایت استفاده را نماید.
براساس این گزارش، تاج زاده می گوید براساس طرح هایی که از طریق یک اطاق فکر ارائه شده، جریان اصلاحات با تقسیم رهبری به دو شاخه رادیکال و معتدل فرصت می یابد تا ضمن ادامه حرکات تند و رادیکال، از طرف دیگر امکان رایزنی برای کسب امتیاز از نظام توسط شاخه معتدل خود را فراهم کند. ما در حقیقت با این کار داریم تئوری معروف سعید حجاریان یعنی فشار از پایین و چانه زنی از بالا را به مرحله اجرا درمی آوریم.

تاج زاده در جواب سوال یکی از حضار مبنی بر این که چرا اعضای اتاق فکر و سران اصلاحات به این نتیجه رسیده اند که رهبری خود را به دو شاخه تقسیم کنند، پاسخ می دهد: واقعیت امر این است که ماجرای اختلاف شدید رهبران اصلاحات بر سر موضوع رهبری این جریان بعد از قضایای انتخابات، عمده ترین دلیل این دستور بوده است.

وی در تشریح بیشتر این تصمیم می افزاید: «با افول و ناتوانی جنبش سبز در تحقق خواسته های از پیش تعیین شده، خاتمی به عنوان یکی از بزرگان و بنیان گذاران این جریان، وارد گود رهبری جریان شد و حاضر نبود اضمحلال حرکتی را که 8 سال برای آن زحمت کشیده و به تعبیر خودش فرزند وی بود را بپذیرد؛ اما طرف دیگر یعنی موسوی و کروبی که آنها نیز مدعی حرکت بودند و معتقد بودند که جریان را خودشان به راه انداخته اند و نام و آبروی خود را برای آن هزینه کرده اند آن را تقدیم خاتمی ای نمایند که بزرگترین هنر او نظاره جریانات از خارج گود بوده است. این اختلافات تا جایی ادامه پیدا کرد که خاتمی در دیدارهای مختلف چه خصوصی و چه عمومی انتقادات صریحی از موسوی و کروبی و اقدامات آنها می کرد تا این که یک عده از عقلای جریان اصلاحات به فکر ایجاد یک اتاق فکر افتادند و گفتند در شرایط فعلی اختلافات میان سران سمی مهلک برای جریان سبز است و باید برای رفع این قضیه با طرف های اختلاف صحبت و رایزنی کرد. و قرار شد یک استراتژی جدید اتخاذ شود تا در آن براساس تقسیم کار انجام شده هر سه فرد را در رأس جریان قرار بدهیم تا از کل ظرفیت های موجود برای تحقق خواسته هایمان بهره مند شویم»

ترس سران فتنه از یک تشییع جنازه

سران فتنه در مراسم تشییع پیکر یکی از موسسان مجمع روحانیون مبارز غیبت کردند.
در حالی که کروبی اصرار داشت در مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام سید تقی درچه ای از اعضای هیئت موسس مجمع روحانیون مبارز شرکت کند اما از چند روز قبل تعدادی از دوستان کروبی به صورت حضوری و تلفنی از وی می خواستند از حضور در این مراسم خودداری کند زیرا فضای مردمی و مذهبی شهر ری به گونه ای است که در صورت حضور در این مراسم با خشم و اعتراض مردم رو به رو خواهد شد.شنیده ها حاکی است علی رغم اینکه کروبی روز چهارشنبه مصمم به حضور در این مراسم بود اما اخبار رسیده و توصیه ها باعث شد کروبی صبح روز پنج شنبه از حضور در این مراسم منصرف شود. علاوه بر کروبی که از دوستان قدیم مرحوم درچه ای بود خاتمی رئیس شورای مرکزی و موسوی خوئینی ها دبیر مجمع روحانیون مبارز هم از بیم نگرانی اعتراضات مردمی ترجیح دادند در مراسم شرکت نکنند و تنها عده قلیلی از اعضای مجمع در مراسم شرکت کرده و بدون حضور در منزل آن مرحوم شهر ری را سریعا ترک کردند. آخرین خبر اینکه عصر دیروز (جمعه) مراسم ترحیم مرحوم درچه ای در مصلی شهر ری برگزار شد.مجید انصاری وعلی اکبر محتشمیار حامیان موسوی در انتخابات سال گذشته به هنگامی که می خواستند وارد مصلی شوند با اعتراض شدید مردم روبرو شده وناچار به ترک مراسم قبل از ورود شدند.

از نوری زاد منافق تا نوری زاده ضدانقلاب

محمد نوری زاد با بدرقه جمعی از وابستگان گروهک ها و نیز رضا خاتمی و نعیمی پور به زندان بازگشت. وی پیش از این بازگشت به زندان ترجیح داد با رادیو فردا (ارگان رسمی سازمان سیا) و «جرس» (ارگان حلقه ماسونی لندن) علیه نظام مصاحبه کند. نوری زاد در این مصاحبه های ریاکارانه مدعی شد خیرخواه نظام و رهبری است و از سر خیرخواهی حرف می زند! وی ادعا کرده که نگران ارزش های انقلاب و اسلام است اما توضیح نمی دهد که اگر چنین است چرا بازیچه گروهک های قسم خورده و ضدانقلاب و رسانه های اصلی شیطان بزرگ شده و در خدمت آنها علیه نظام و رهبری فحاشی می کند؟!

رویکرد منافقانه نوری زاد که ریشه در برخی آلودگی ها، عقده ها و جاه طلبی های ناگشوده دارد، در حالی است که وی به تازگی با شماری از سران گروهک آمریکایی نهضت آزادی (گروهکی که حضرت امام تصریح می کرد اگر سرکار باقی می ماند، سیلی بر اسلام و ایران می زدند که تا قرنها سر بلند نمی کردند) ملاقات کرد و دیدار مشابهی نیزبا عناصر بدسابقه ای چون غلامحسین کرباسچی و عبدالله نوری داشت. او به تازگی هم به خانه تاج زاده رفت تا کلکسیون دوستان خیانتکار در حق ملت و نظام را کامل کند.
لحن نوشته های اخیر نامبرده آن قدر ضدانقلابی است که با لحن بیانیه گروهک تروریستی منافقین و نهضت آزادی یا تحلیل های صدای اسرائیل و صدای آمریکا و بی بی سی هیچ تفاوتی نمی کند که البته با توجه به خیرخواهی! نوری زاد، لابد باید احتمال داد گردانندگان این رسانه ها، مسلمان شده اند یا اینکه آقای نوری زاد، امثال نوری زاده را پشت سر گذاشته و سر به آستان امثال شیمون پرز ساییده است! «و اذا قیل لهم لاتفسدوا فی الارض قالوا انما نحن مصلحون.»

جریان فتنه مرد

«یان لی اندرسون» خبرنگار نیویورکر پس از بازگشت از ایران، در مصاحبه با خبرگزاری بی‌بی‌سی، از شکست جریان فتنه و اقتدار ایران در مسیر پیشرفت خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران «یان اندرسون» خبرنگار «نیویورکر»،بعد از سفر اخیر خود به ایران در مصاحبه با رادیو ملی آمریکا اعلام کرد: من در این سفر با جمعی از سران و اعضای فتنه و همچنین محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران دیدار کردم و شکست این جریان و اعتماد به نفس بالای احمدی نژاد و اقتدار دولت را به چشم دیدم.

وی در این مصاحبه تصریح کرد: من در این سفر اعتماد به نفس بالایی را در احمدی نژاد دیدم که تاکنون هیچ گاه آن‌را احساس نکرده بودم؛ وی بسیار آرام و متین رفتار کرد.

اندرسون افزود: جریان فتنه دیگر هیچ حضور سیاسی در ایران ندارد و کاملاً سرکوب شده است.

گفتنی است، اندرسون که یکبار دیگر نیز شش ماه پیش از انتخابات در دسامبر 2008 به ایران سفر کرده بود در این مصاحبه تأکید کرد: دیگر خبری از جریان شکل گرفته شده پس از انتخابات در ایران نیست.

دستپاچگی مافیای قدرت و ثروت دانشگاه آزاد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرگستر؛ انتشار خبر غیر شرعی خوانده شدن وقف اموال دانشگاه آزاد باعث سر درگمی مافیای دانشگاه آزاد شده است .

این مافیا که ظاهرا در برابر دستور مقام معظم رهبری کلیه اقداماتش را برای وقف اموال دانشگاه آزاد متوقف نموه بود ، با مواجهه با خبر مذکور به قدری هراسان گردیدکه مجبور شد راز بزرگ و نهفته ی خود را افشا نماید .

این راز نیز مربوط به اقداماتی مخفیانه می شود که متولیان دانشگاه آزاد با محوریت هاشمی رفسنجانی ،سید حسن مصطفوی و موسوی بجنوردی انجام داده و طی آن اقدام به جمع آوری نظرات فقهی برخی افراد پیرامون مجاز بودن وقف اموال دانشگاه آزاد کردند .

 

یاد شدگان که علیرغم تلاش فراوان با استفاده از شگرد "اخذ فتوا به نفع خود" و با توسل به ارائه اطلاعات ناقص و توجیه جهت دار علماءتنها موفق به اخذ نظر چند تن کردیدند ، مجبور شده اند که این اقدام پنهانی خود را که بر خلاف دستور مقام معظم رهبری صورت گرفته است ، آشکار و نتایج آن را برای متاثر نمودن آیت آلله آملی لاریجانی بر ملا نمایند .

اخبار واصله حاکی از آن است که مافیای مذکور در راستای مقابله با مردود شدن وقف اموال دانشگاه ازاد راهبردهای زیر را در سر لوحه کار های خود قرار دهند.

1-      رایزنی با آیت الله آملی لاریجانی وسوءاستفاده از اختلافات اخیر دولت و قوه قضائیه :

در این راهبرد تلاش می شود که خبر منتشره در مطبوعات پیرامون مردود شدن موضوع وقف شیطنتی از سوی دولت تلقی گردد تا آقای لاریجانی مجبور گردد در برابر این حرکت مطبوعاتی موضع گرفته و مسئله را کتمان نماید .

2-      ارائه مقالات حقوقی و برخی نظرات فقهی پیرامون مجاز بودن وقف اموال دانشگاه آزاد به آیت الله آملی لاریجانی :

در این راهبرد مافیای قدرت قصد دارد تا نتایج اقداماتی راکه بر خلاف نظر مقام معظم رهبری طی این مدت انجام داده است برای آیت الله آملی لاریجانی ارسال نماید . شنیده شده است مقالاتی حقوقی را همراه با چند نظر فقهی تهیه و قصد دارد تا آنها را برای رئیس قوه قضائیه که از سوی رهبر معظم انقلاب مسئولیت فقهی و حقوقی بررسی موضوع وقف دانشگاه آزاد را بر عهده دارد ، ارسال نمایند .

3-          تحریک آیت الله صادق لاریجانی برای بر گزاری مناظره فقهی وحقوقی :

این راهبرد تلاش دارد تا به هر نحو ممکن موافقت آیت الله آملی لاریجانی را برای موافقت با برگزاری مناظره بین اعضای کمیسیون فقهی وحقوقی جلب نماید تا پس از آن افرادی نظیر دکتر مهر پرور و موسوی بجنوردی با اعضای کمیسیون مذکو مناظره نمایند با این امید که بتوانند نظرا ت آنها را تغییر دهند .

4-      تغییر ریاست دانشگاه آزاد

هم اکنون اتاق فکر مافیای دانشگاه آزاد به این نتیجه رسیده است که تغییر ریاست دانشگاه آزاد می تواند به نحو شایسته ای توجه افکار عمومی رااز موضوع وقف دانشگاه آزاد منحرف نماید .

 مافیای مذکور که تاکنون از مدافعان پر وپا قرص آقای جاسبی  در ادامه تصدی مسئولیت دانشگاه آزاد محسوب می شده است با تغییر رویکردی قصد تعویض وی را دارد تا به زعم خود هم نزد افکار عمومی وجهه پیدا نموده و در ظاهر مطابق نظر مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت تغییر در دانشگاه آزاد حرکت نماید وهم اینکه موضوع وقف را ازکانون توجهات دور نمایند تا به این وسیله بتواند فرصت بیشتری را برای پیدا کردن راهکار مقابله با مردود اعلام شدن موضوع وقف بدست آورد.

در همین زمینه مذاکراتی با حمید میر زاده به عنوان اصلی ترین گزینه برای تصدی مسئولیت دانشگاه آزاد به عمل آمده است ولی مشار الیه تا کنون به جهت داشتن مشکلات خانوادگی از این پیشنهاد سر باز زده است .

 میر محمدی نیز گزینه دیگری برای تصدی سر پرستی دانشگاه آزاد می باشد.

5-       جنجال سازی و فضا سازی سیاسی پیرامون موضوع وقف

 با توجه به نفرت و دلزدگی مردم از بروز حوادث تلخ پس از انتخابات و تاکید افکار عمومی بر وجود آرامش وامنیت در فضای سیاسی کشور ، مافیای دانشگاه آزاد سعی دارد که به بهانه طرح موضوع وقف اموال ،تنش هایی رادر فضای سیاسی کشور ایجاد نماید با امید این که مسئولین علاقمند به حفظ آرامش کشور ، به صورت جدی وارد عرصه چالش زای تعیین تکلیف دانشگاه آزاد نشوند . در همین راستا ارائه مفالات و تحلیل های مستمر و مختلف در رسانه های همسو با مافیای مذکور در دستور کار قرار گرفته است.

6-       سیاسی جلوه دادن موضوع مخالفت با وقف

یکی دیگر از راهبردهای مافیای دانشگاه آزاد ، سیاسی جلوه دادن موضوع  مخالفت با وقف اموال دانشگاه آزاد و انتصاب آن به دولت می باشد .

به این روش مافیای مذکور می تواند از اختلاف سلائق و عقاید طبیعی دولت با دیگر قوا استفاده و حمایت قوای قضائیه و مقننه را در تقابل با این موضوع به سمت خود جلب نماید .

استفاده از این راهبرد تا حدی زیادی در گذشته نیز توانسته منویات مورد نظر مافیای مذکور را تامین نماید.


آثار کاظمینی بروجردی در خدمت منافقین

گروهک منافقین به منظور تئوریزه کردن شعار مخالفت با نظام ولایی اقدام به انتشار و توزیع گسترده کتابی از آثار کاظمینی بروجردی کرده است.

به گزارش شبکه ایران، سیدمحمد کاظمینی بروجردی یکی از روحانی نماهایی است که با اقداماتی نظیر نامه نگاری به اتحادیه اروپا درصدد جوسازی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.


وی یکی از مدعیان ارتباط با امام زمان(عج) است که در ده سال گذشته برنامه های تحریفی و خرافاتی زیادی را در یکی از مناطق جنوبی و سنتی تهران اجرا کرده است لذا به دلیل طرح برخی مطالب عوام فریب موفق به گردآوری عده ای هوادار نیز شده است.


بر اساس گزارش آتی نیوز، گروهک منافقین به منظور تئوریزه کردن شعار مخالفت با نظام ولایی اقدام به انتشار و توزیع گسترده کتابی از آثار کاظمینی بروجردی کرده است که در آن موضوعاتی نظیر "رد حقانیت ولایت فقیه"، "عصاره ماهیت حکومت فقها و ولایت فقیه"، "منشأ نظریه سیاست ما عین دیانت ماست"، "ناکامی مرجعیت اصیل غیرسیاسی در جلوگیری از تشکیشل حکومت فقها" به کنکاش گذاشته شده است.


بنا بر این گزارش، بحث و بررسی در خصوص "تأثیر منفی مرجعیت بی تفاوت بر تداوم حکومت جعلی فقها"، "مناظره با رهبران ولایت فقیه"، "مقایسه دیکتاتوری با نمادهای استبدادی تاریخ"، "بی عدالتی طی سه دهه حکومت ولایت فقیه" از دیگر موضوعات طرح شده در این کتاب است.


در پیش گفتار این کتاب آمده است: درود می فرستم بر اکثریت مطلق هموطنانم در داخل و خارج ایران که قربانی بی عدالتی هستند.


گفتنی است، کاظمینی بروجردی با حکم دادگاه ویژه روحانیت به اتهام اقدام علیه امنیت ملی، ارتباط با بیگانگان و برخی اظهارات دروغین در خصوص ارتباط با امام زمان بازداشت و به زندان منتقل شد.


انتقاد تند موسوی به آیت‌الله هاشمی

مدتی پیش رسانه‌ها به برخی ابهامات در مدیریت جنگ توسط میرحسین موسوی پرداختند که با واکنش تند وی مواجه شد. موسوی بلافاصله در سخنانی تهدید به افشاگری کرد که البته تا امروز از آن افشاگری خبری نشده است.

اخیراً میرحسین موسوی با کروبی دیدار داشته است که در آن دیدار ضمن انتقاد شدید از مدیریت آیت‌الله هاشمی در جنگ می‌گوید: همه می‌دانند که یکی از علل ناکارآمدی جنگ نحوه اداره شخص هاشمی و اشتباهاتش بود که نمی‌توانست جنگ را به خوبی اداره کند.

وی ضمن گلایه شدید به هاشمی رفسنجانی گفته است: این‌ها به هیچ کس رحم نمی‌کنند و به دنبال آن هستند که اشتباهات خود را درباره مدیریت جنگ به گردن دیگران بیاندازند.

موسوی ادامه داد: همه می‌دانند که یکی از علل ناکارآمدی جنگ نحوه اداره شخص آقای هاشمی و اشتباهات وی بود که نمی‌توانست جنگ را به خوبی اداره کند.

وی در ادامه ضمن ارائه آمار و ارقامی تصریح می‌کند که از 6 میلیارد دلار درآمدی که داشتیم 4 میلیارد آن هزینه جنگ می شد؛ اما امروز مدعی‌اند که ما کمکی برای ادراه جنگ نمی‌کردیم.

موسوی در بخش دیگری از سخنانش تاکید می‌کند که من حرف‌های زیادی برای گفتن درباره جنگ دارم اما صبر می‌کنم تا اینها هرچه دارند رو کنند و ببینم تا کجا پیش می‌روند آن وقت ناگفته‌های خود درباه جنگ را رو می‌کنم.


کروبی باز هم اخراج شد

کروبی این بار با واکنش مردم متدین شهرری روبرو شد و مجبور به فرار از این شهر شد.


کروبی که چندی پیش گفته بود حتی سر قبر پدرم هم نمی توانم بروم! این بار با واکنش از سوی امت حزب الله شهرری روبرو شد و مجبور به فرار از این شهر شد. روز گذشته نفر پنجم انتخابات سال گذشته بدون قرار قبلی در مراسم ختم مرحو حجت الاسلام سید تقی موسوی درچه ای از اعضای مجمع روحانیون مبارزحاضر شده بود که با واکنش مردم متدین شهرری روبرو شد و در نهایت با اعتراض مردم که شعار می دادند " حرم عبدالعظیم جای منافقین نیست" مجبور شد با اعوان و انصارش شهرری را ترک کند.

لازم به ذکر است اعتراض مردم شهرری محدود به کروبی نبود و با شعار دادن علیه مجید انصاری و محتشمی پور که از افراد بسیار موثر در ایجاد توهم تقلب در سران فتنه بود این دو را نیز مجبور به خروج فوری از مراسم ختم و خارج شدن از شهرری کرد.البته برخی رسانه های همسو با این جریان خبر کذب برخورد فیزیکی با این دو را نیز منتشر کرده اند.
گفتنی است قرار بود خاتمی نیز در این مراسم شرکت کند اما به دلیل احتمال برخورد مردمی با خود از شرکت در مراسم ختم آن مرحوم خودداری کرد.


روزه نگیرید به بدن خیانت می شود

سایت اینترنتی بالاترین که به پاتوق مجازی طرفداران موسوی تبدیل شده است، طی دو مطلب جداگانه، با طرح ادعاهایی مبنی بر مضر بودن روزه برای مغز انسان، از سبزها خواست که در ماه رمضان روزه نگیرند.
 
در حالی که پزشکان به نتایج چشم‌گیری درباره تاثیرات روزه بر صحت و سلامتی بدن دست یافته‌اند،‌ سایت بالاترین در مطالب اخیر خود مدعی شد روزه گرفتن خیانت در حق بدن است! 
 
این تریبون رسانه‌ایی اقلیت سبز که نقش هماهنگ‌کننده سایت‌های سبز را ایفا می‌کند، ضمن منع کردن طرفداران میرحسین موسوی از روزه گرفتن در ماه رمضان، نوشت: بزرگترین ایراد روزه، نرسیدن آب به بدن است که بزرگترین خیانت در حق بدن محسوب می‌گردد؛ زیرا بی‌آبی بدن حتی می‌تواند باعث از بین رفتن همیشگی تعدادی از سلول‌های مغز شود. 
 
پیش از این نیز طرفداران میرحسین موسوی در حاشیه راهپیمایی روز قدس سال گذشته، با روزه خواری آشکار در ماه مبارک رمضان، موجبات اعتراض و انتقاد شدید افکار عمومی و علمای دینی را فراهم کردند. 
 
علیرغم ادعای سبزها مبنی بر مضر بودن روزه، بسیاری از کارشناسان و پزشکان نامی جهان با استناد به آزمایش‌های علمی، فواید قابل توجهی را برای روزه برشمرده‌اند. 
 
لکسی سوفورین، دانشمند روسی در این زمینه می‌نویسد: درمان از طریق روزه فایده ویژه‌ای برای درمان کم خونى، ضعف روده‌ها، التهاب بسیط و مزمن، دمل‌های خارجی و داخلى، سل، اسکلیروز، روماتیسم، نقرس و... دارد، هرچند معالجه از طریق امساک اختصاص به بیماری‌های فوق ندارد بلکه بیماری‌هایی که مربوط به اصول جسم انسان است و با سلول‌های جسم آمیخته شده همانند سرطان سفلیس، سل و طاعون را نیز شفا می‌بخشد