علی‌محمددستغیب آلت دست منافقین است

مردم روزه دار شیراز:
علی‌محمددستغیب آلت دست منافقین است
معترضان ضمن سردادن شعارهایی، مراتب اعتراض خود را به این سخنان که در رادیو فردا متعلق به سازمان جاسوسی آمریکا نیز پخش شد، اعلام کردند.

اظهارات اهانت آمیز و توهم آلود یک روحانی آلت دست فتنه گران در شیراز باعث اعتراض و اعلام انزجار مردم مومن این شهر شد.
مردم روزه دار شیراز پس از اقامه نماز جمعه، ضمن برگزاری تجمع در مقابل مسجد قبا، نسبت به هتاکی های مکرر علی محمد دستغیب اعلام انزجار کردند. به گزارش «البرز»، معترضان ضمن سردادن شعارهایی، مراتب اعتراض خود را به این سخنان که در رادیو فردا متعلق به سازمان جاسوسی آمریکا نیز پخش شد، اعلام کردند. حجت الاسلام والمسلمین احمدی یکی از ائمه جماعات شیراز ضمن سخنانی نسبت به اظهارات انجام گرفته اعتراض کرده و گفت: واقعا شما با این حرف ها به دنبال چه چیزی هستید؟ آیا اگر جایگاه امام جمعه ای را به کسی ندادند باید هرچه خواست به زبان براند؟ چرا سخنان شما را رادیو فردا پخش می کند؟ چرا آب در آسیاب دشمن می ریزید؟
یادآور می شود اظهارات این روحانی آلت دست منافقین و فتنه گران همواره مورد توجه رسانه های اصلی ضد انقلاب در آمریکا و اسرائیل و انگلیس قرار دارد. پیش از این اعضای مجلس خبرگان تصمیم دسته جمعی به اخراج نامبرده گرفته بودند اما با مناعت طبع رهبر انقلاب و مخالفت ایشان با این اقدام، برکناری نامبرده منتفی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد