خودکشی دسته جمعی اصحاب حلقه در لندن

خودکشی دسته جمعی اصحاب حلقه در لندن

حلقه ماسونی لندن دو سناریوی همزمان را علیه آیت الله هاشمی رفسنجانی به اجرا گذاشت. سایت جرس در این سناریوی دوسویه از یک طرف به ستایش از هاشمی رفسنجانی پرداخت و در مطلب دوم، با نسبت دادن خبری به دروغ تلاش کرد وی را همچنان همراه فتنه گران نشان دهد. این خبر دروغ البته رسوایی تازه ای را برای ارگان حلقه لندن به بار آورد.

جرس طبق خبر مذکور - به نقل از منابع خبری در تهران - مدعی شده بود هاشمی رفسنجانی در دیدار با جمعی از فضلا و طلاب حوزه علمیه قم که قبل از ماه محرم انجام شده گفته است «قانون اساسی اشکالات جدی دارد و باید اصلاح شود ... با وضع مدیریت کشور نتیجه ای جز سقوط در طالع آن متصور نیست و اگر در آینده شاهد نظام سکولار باشیم، دور از انتظار نخواهد بود.»

به دنبال این دروغ پراکنی دفتر اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت ضمن تکذیب صریح ادعای مذکور اعلام کرد: «چند سایت خارجی فارسی زبان خبری را در خصوص دیدار جمعی از فضلا و طلاب حوزه علمیه قم با آیت الله هاشمی رفسنجانی نقل کرده اند که اصل دیدار منتشر شده در آن، خلاف واقع بوده و اکیداً تکذیب می گردد و این امر قطعاً نشانگر یک توطئه جدید در خصوص القای اختلافات در بین مسئولان عالی رتبه و تفرقه بین مردم می باشد.»

جرس پیش از این هم در رسوایی های مشابهی نقش آفرینی کرده بود از جمله جعل نامه و انتساب آن به آیت الله آملی لاریجانی که با تودهنی جانانه رئیس قوه قضائیه مواجه شد. از این قبیل دروغ پراکنی ها به وفور در کارنامه کوتاه جرس ثبت شده است.

به دنبال این افتضاح و واکنش معنادار دفتر آقای هاشمی، جرس به اقدام فریبکارانه دیگری دست زد و به واسطه یکی از میرزا بنویس های خود - که معمولا به فرموده در رد و اثبات می نویسد - به ستایش از هاشمی رفسنجانی پرداخت. ابراهیم نبوی (طنزنویس فراری) در این مطلب سفارشی، مدعی شد منظور اکبر گنجی از عالیجناب سرخپوش قتل های زنجیره ای، هاشمی رفسنجانی نبوده است! وی همچنین مدعی شد کشور رو به فروپاشی است! و فقط هاشمی می تواند کشور را نجات دهد.

در پی انتشار مجدد این نوشته در سایت ضد انقلابی «بالاترین» کاربران بالاترین واکنش های جالبی نشان دادند؛ از جمله «چی شده نبوی باز افسار پاره کرده ... این آقای نبوی ابتدا گفتند آنها که در سال 67 اعدام شدند حقشان جز مرگ نبود. بعد هم پاچه گنجی را گرفت که چرا نگفتی رفسنجانی عالیجناب سرخپوش نبوده ... ابراهیم نبوی شنگول! تو که توبه کرده بودی و گفته بودی دیگه از مسکرات استفاده نمی کنی و حداقل وقتی مستی دیگه دست به قلم نمی زنی و اگر در زمان مستی دست به قلم زدی حداقل تئوری مزخرف منتشر نمی کنی و اگر هم کردی نمی فرستی روی وب، تو هم که قولت قول نیست ... این نبوی همان نیست که پارسال می خواست تهران اسب تروا پیاده کند! ببین ابراهیم خان جان! هنوز جای 22 بهمن پارسالم درد می کند؟!... البته دلارهای مهدی هاشمی هم باعث میشه آدم فعال تر قلم بزنه و بیشتر چرت و پرت تحویل مردم بده ... این آقای نبوی گویا فراموش کرده که شخص خود ایشان اولین کسی بود که در طی انتخابات مجلس ششم، و هنگامی که رفسنجانی رای نیاورد و او را در رده 30 ام قرار دادند، در روزنامه «جامعه» به ایشان لقب «ننه سی» داد و حالا مدعی رفسنجانی می شود! واقعا که یک فرد تا چه حد می تواند دروغ گو و حقه باز و مزدور باشد؟ به این دلقک باید گفت که برو عمو بساط حقه بازیهایت را در جای دیگری بینداز، اگر تو حافظه ات را از دست داده ای، هنوز هستند کسانی که سابقه کثیف تو را که در مقابل دانشگاه با زنجیر بصورت دختران و پسران جوان میزدی... از کی تا حالا ابراهیم نبوی «تحلیلگر» شده؟ تا جایی که خود ایشان هم مدعی است، کارش طنزنویسی بوده، اما «تحلیلگر» دیگر چه صیغه ای است؟... این آقا با اسب تروا در آن روز باعث شد صد نفر دستگیر بشن و پشت جنبش به زمین مالیده بشه، کسی نیست اونو بازخواست کنه؟... چه نوشابه ای باز می کنه این آقا ابراهیم... پروژه اسب تروا و کنفرانس مطبوعاتی به همراه مهاجرانی در این باره هنوز یادمون نرفته، باز خوبه نمی گذاری حافظه مون پاک بشه و داغ دلمون رو تازه می کنی»...

از سوی دیگر سایت ضدانقلابی خودنویس به قلم یکی از نویسندگان گویانیوز و با اشاره به رکوردشکنی حلقه لندن و سایت جرس در انتشار دروغ های شاخدار نوشت: اخیرا در اینترنت یک آگهی منتشر شده مبنی بر استخدام خبرنگار محقق برای تحقیق درباره سندیت اخباری که در اینترنت منتشر می شود. والله ما همه جور خبرنگاری دیده بودیم الا این جوری اش را. وقتی مخملباف به اسم نقل از «کارمند سابق بیت رهبری» متنی را منتشر می کند، به تشخیص خودمان باید به عقل سلیم مراجعه کنیم و ببینیم با عقل جور در می آید. من وقتی مقاله مخملباف زیر عنوان رازهای زندگی خامنه ای ]منتشره در گویانیوز[ را خواندم و به عقل سلیم مراجعه کردم، دیدم عقلم می گوید «من جای تو باشم چنین حرف های ابلهانه ای را منتشر نمی کنم که منتشر کردی و آبرویت رفت، کاسه کوزه را سر من نشکنی». آن خبر ادعا می کرد «آیت الله خامنه ای 170 عصای آنتیک دارد که یک میلیون و دویست هزار دلار قیمت گذاری شده است و...» وقتی از عقل سلیم درباره چنین خبری سوال می کنم نگاه چپ چپ به من می اندازد و با انگشت به گیجگاهش می زند و می گوید «می خواهی مخاطبانت بگویند عقل نداری؟! یا عقل توی سرت کم است؟!»؛ خبری مثل خبر ادعایی جرس که مدعی بود صادق لاریجانی نامه بسیار مهم و اعتراضی به رهبر جمهوری اسلامی نوشته است. یا آن یکی خبر جرس درباره سفر رهبری به قم و تمهید جانشینی پسرش! عقل سلیم در برابر چنین چیزهایی، با آدم قهر می کند و می گوید «مسخره بازی درآورده ای یا مرا احمق فرض کرده ای؟! مگر من خل و دیوانه ام که از این چیزها به من می دهی. برو کمی مغزت را پولیش بزن»! چرا باید عقل سلیم اهل خبر و نظر چنان خبرسازی های احمقانه ای را باور کند



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد