طرح لو رفت،دلجویی کنیم!





پس از افشا شدن خبر طرح تعرض فیزیکی به کروبی درجوان این حزب با ارسال نامه ای به کروبی از وی دلجویی نمود

پس از افشا شدن خبر طرح تعرض فیزیکی به  کروبی در جوان آنلاین توسط حزب غیر قانونی مشارکت این حزب با ارسال نامه ای به کروبی از وی دلجویی نمود.

  پس از برگزاری جلسه ای بین اعضای شاخه جوانان حزب منحله مشارکت مبنی بر بررسی طرحهای موجود برای نجات فتنه و زنده و فعال نمودن آن در صحنه سیاسی کشور و مطرح شدن طرح تعرض فیزیکی به کروبی توسط برخی اعضاء این حزب منحله و افشاء شدن این طرح توسط  جوان آنلاین  اعضای غیرقانونی این حزب در اقدامی پیش دستانه طی نامه ای به کروبی از وی دلجویی نمودند.
این حزب غیرقانونی در نامه خود با توصیفاتی مبالغه آمیز سعی نمود به نوعی خبر منتشر شده را لاپوشانی نموده و خود را از افشا شدن این طرح مبرا نشان دهد.
البته لازم به ذکر است پس از افشا شدن این خبر بسیاری از عناصر دوم خردادی از جمله موسوی خوئینی ها، سید کاظم موسوی بجنوردی، موسوی لاری، سراج الدین موسوی، غلامحسین کرباسچی و یاسر هاشمی رفسنجانی و همچنین میرحسین موسوی و رهنورد نیز ضمن حضور در منزل کروبی با وی دیدار کردند.
 یکی  منبع آگاه در خصوص این دیدارها خبرداد که اکثر افراد دیدار کننده با کروبی ضمن روحیه دادن و تشویق نمودن کروبی، وی را به ادامه ساختار شکنی ها و هتاکی ها دعوت کردند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد