استراتژی جدیدجریان فتنه در مقابله با اعتراضات مردمی

استراتژی جدیدجریان فتنه در مقابله با اعتراضات مردمی

زمانی که وقوع اعتراضات و تجمعات اخیر مردمی باعث شد  مهدی کروبی  در انتخابات گذشته همراه با کاندیدای وهن زده دیگر انتخابات نتوانستند به منویات خود در ایجاد انحراف در روز قدس نایل آیند و همچون سال گذشته شعار نه غزه،نه لبنان فقط مرم ایران سر دهند، به استراتژی جدیدی متوسل شدند و آن استراتژی استفاده از امکانات نظام علیه مردم است .

در همین زمینه کروبی توانست با تطمیع برخی محافظان خود وسو ءاستفاده از موقعیت، آنها را به تیراندازی به سمت مردم بی دفاع و مظلوم وادار نماید و حالا چون از عواقب این جنایت خونین خود می ترسد  جامه انزوا را در پیش گرفته ،  چرا که اعتقاد دارد بزودی خشم مردم ایران، او و اربابان خود فروخته اش را خواهد گرفت.

حامیان جریان فتنه هم که میبینند که خط اول هنجار شکنی آنهادچار ناکارآمدی شده و در لاک دفاعی فرو رفته است ، صلاح را بر دید و بازدید گذاشته و همچون  سناریوی گذشته خود  به دیدار با این شیخ مطرود و بی خردرفته و به وی دلداری داده اند و وی  را نسبت به ادامه راه منحوس خود ترغیب مینمایند .

حرکتی که مشابه آن پس از انزوای کروبی و موسوی بعداز راهپیمائی عظیم مردم در 22 بهمن  88رخ داد.

نظرات 1 + ارسال نظر
مونا دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:27 http://www.vatanniaz.com

.آیا به دنبال رونق فروش محصولات و یا تجارت خود هستید؟؟!! به سایت وطن نیاز مراجعه کنید و آگهی خود را رایگان به میلیونها بازدید کننده معرفی کنید
درج آگهی ویژه هفت ستاره رایگان در
بزرگترین ایستگاه تبلیغاتی و نیازمندی وطن نیاز با عضویت در سایت وطن نیاز ده هزار تومان اعتبار اولیه رایگان در یافت کنید و به کسب و کار خود رونق دهید
به وب سایت مراجعه کنید
http://www.vatanniaz.com
http://www.vatanniaz.com
http://www.vatanniaz.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد