فتنه گران؛ مطرح شدن حتی به قیمت بدنامی بیشتر



  منزل کروبی در چند شب گذشته شاهد تجمع های اعتراض آمیز مردم به هتاکی های اخیر او بود تجمع کنندگان در شعار های خود محاکمه و خلع لباس کروبی را مطالبه می کردند.  
سه شب قبل این اجتماع با فحاشی فرزندان کروبی به مقدسات نظام و تیراندازی به سوی مردم معترض همراه شد. گفته می شود در این تعرض به مردم چهار نفر زخمی شده اند. اما یکی از فرزندان این عنصر فتنه گر در مصاحبه با سایت ضدانقلابی جرس‌ ( ارگان برون مرزی سران فتنه) مدعی حمله به منزل او شد.

در شیراز نیز تجمع و عزاداری مردم در مقابل مسجد آتشی ها در اعتراض به هتاکی های جدید علی محمد دستغیب به ساحت مقدس ولایت فقیه پاسخی جز سنگ پرانی و چماق کشی اطرافیان وی و زخمی شدن حدود ده نفر از مردم معترض نداشت. تمایل به مطرح شدن و روی آنتن قرار گرفتن نکته ای است که جریان فتنه حتی به قیمت بدنامی بیشتر در داخل به دنبال آن است. در هفته گذشته خبرهایی از قصد میرحسین موسوی برای برگزاری مصاحبه مطبوعاتی در آستانه روز قدس منتشر شد. اما وی موفق به این تحرک نشد. همزمان با این تحرکات یک روزنامه نگار لبنانی مرتبط با دیپلمات های غربی در دیدار با یک خبرنگار قدیمی ایرانی گفته است: « غربی ها اخیراً توسط یکی از نزدیکان سران فتنه به او پیغام داده اند که با توجه به مشکلاتی که بر سر اجرای تحریم های ضد ایرانی وجود دارد، آنها تمایل دارند که پیش از پذیرش شکست قطعی، به نوعی ابتکار عمل را در دست گیرند و به بهانه ای این پروژه را کنار بگذارند و به همین دلیل بهتر است یکی از سران فتنه طی درخواستی از سران کشورهای غربی بخواهد که تحریم های ضد ایرانی را تعدیل کند تا با این اقدام هم اپوزیسیون تقویت شود هم آبروی غرب در این موضوع نرود.

اما رسانه های حامی جریان فتنه به وضوح سرخوردگی هواداران فراری را به نمایش گذاشته اند. هواداران در کامنت هایی که در این رسانه ها می گذارند همچنان از بی برنامگی سران فتنه برای این روز و اصلاحات آنان با یکدیگر می نالند و گاه حتی وعده وعیدهای این روزهای آنان را به تمسخر می گیرند.

بخش اعتدال نمای جریان فتنه به رهبری محمد خاتمی هم به نمایش استقلال عمل خود از دیگر سران فتنه ادامه می دهد. گفته می شود محمد خاتمی از امضای بیانیه مشترک با موسوی و کروبی به مناسبت روز قدس خودداری کرده است. حتی بر اساس برخی از اخبار وی با وساطت آقای سید محمود دعایی تلاش کرده است ملاقاتی با یکی از مسئولان عالی رتبه نظام داشته باشد. این تلاش سران فتنه برای مطرح شدن ظاهراً بر اساس یک سناریوی غربی طراحی شده است

 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد