کاتب خاتمی: موسوی، التماس نکن!

کاتب خاتمی: موسوی، التماس نکن!
 زمزمه منافقانه وحدت و آشتی از سوی برخی عناصر فعال در فتنه 88، باعث هراس و نگرانی جریان های ضدانقلاب شده است.

به دنبال انتشار مقاله ای مزورانه از سوی «ا-ف» (از اعضای اصلی جریان فتنه در ستاد موسوی که در لندن به سر می برد) درباره لزوم مذاکره و آشتی در درون کشور، سایت گویانیوز به نقل از یکی از عناصر فراری نسبت به این زمزمه ابراز نگرانی کرد. بابک داد کاتب ویژه خاتمی در دوران ریاست جمهوری و از همکاران روزنامه زنجیره ای سلام می نویسد: ماه ها از بیانیه هفدهم مهندس موسوی در دی ماه 88 می گذرد. در آن بیانیه که مورد انتقاد بسیاری هم قرار گرفت، آقای موسوی تلویحا خواهان مذاکره مخالفان با مقامات حکومت برای حل مناقشات شده بود. اما قبل از هر چیز خواهان به رسمیت شناخته شدن «بحران داخلی» توسط حاکمیت شده بود.حکومت بعد از صدور این بیانیه، مطابق معمول آن را ناشی از ضعف و زبونی جنبش سبز انگاشت و به هیچکدام از آن شروط وقعی ننهاد. بلکه بر شدت برخوردها، اعدام های ناگهانی و دستگیری های بیشتر افزود.

اینک و بعد از گذشت نزدیک به هشت ماه از آن بیانیه نافرجام، زمزمه های مأیوس کننده ای از اردوگاه منسوب به آقای موسوی (سایت کلمه) شنیده می شود که دمیدن دوباره در بادکنک نازک و بی ثبات «مذاکره» است. آقای ]ف[ در این سایت، بر لزوم آشتی ملی و مذاکره با حاکمیت تأکید نموده و از «عزیزان!» دو طرف مناقشه خواسته است به مذاکره و صلح بپردازند. ظاهرا بهانه وی برای تکرار بی نتیجه این پیشنهاد، تهدیدات دشمن خارجی عنوان شده است. جالب اینکه حکومت هر بار بعد از شنیدن پیشنهاد آشتی و مذاکره، بر شدت خود افزوده و نشان داده گامی به عقب برنخواهد داشت. رجوع کنید به حوادث تلخ دی و بهمن ماه گذشته و عاشورا، اعدام های فوری معترضان و دستگیری های دوباره و... که بیانیه هفدهم میرحسین موسوی چگونه با شدیدترین وجهی پاسخ گرفت.

وی اضافه کرد: این مرتبه هم، به محض احساس ضعف جنبش در چند مصاحبه و مقاله و هنوز چند روز از انتشار پیشنهاد آقای ]ف[ در سایت کلمه نگذشته، می بینیم که تندی مأموران حکومتی در برخورد با سران جنبش سبز فزونی یافته است.

این آشوبگر فراری تصریح کرد: گویا برخی دوستان ظاهرا هنوز درنیافته اند که از حاکمیت اخراج شده اند و دیگر به هیچ قیمتی قادر نخواهند بود بر سر خوان حاکمیت بنشینند. گاهی مانندهای این آقایان از موضع حق به جانبی مثل عقلانیت و سیاست ورزی مدرن(!) اسرار درون خویش را فاش می کنند غافل از این که علاقه اپوزیسیون به سران جنبش دقیقا به دلیل همین خروج آنها از حاکمیت است. از دید حاکمیت هم این موضع فقط ناشی از ضعف اپوزیسیون و صرفا بهانه ای برای بازگشت رانده شدگان تلقی می شود. اگر مسئولانه سخن گفته شود هرگز از سایت متعلق به آقای موسوی (کلمه) نمک ناامیدی بر دل های خونین مخالفان پاشیده نمی شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد