دانشجویان جدیدالورود طعمه جدید فتنه گران

دانشجویان جدیدالورود طعمه جدید فتنه گران

 

اخیراً برخی گروه‌های دانشجویی منتسب به جریان فتنه در دانشگاه تهران قصد دارند با توجه به پذیرش دانشجویان جدیدالورود، اقدام به جذب آنان کنند.

 

 جریان فتنه پیش از این قصد داشت با دستاویز قرار دادن مطالبات صنفی و برخی خواسته های دانشجویان بهانه ای برای ایجاد آشوب در دانشگاه ها فراهم کند که در این خصوص ناکام ماند.

بنا بر اخبار رسیده در ادامه فعالیت و اقدامات غیر قانونی طرفداران وابسته به جریان انحرافی فتنه و با توجه به پیش رو بودن آغاز سال تحصیلی جدید و فعالیت مجدد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، مسئولین دانشگاه تهران قصد دارند به منظور آشنایی دانشجویان جدید‌الورود با فضای دانشگاه اقدام به برگزاری یک دوره اردوی دانشجویی از تاریخ 27 شهریور تا 3 مهر کنند.

بر همین اساس برخی از گروه‌های دانشجویی منتسب به جریان فتنه در دانشگاه تهران قصد دارند با توجه به فضای به‌وجود آمده از این فرصت استفاده کرده و با ابزارهایی نظیر برگزاری اردوی دانشجویی و بروشورهای مختلف، اقدام به جذب دانشجویان جدید‌الورود کنند.

همچنین برخی از تشکل‌های افراطی نیز قصد دارند با حضور پررنگ در این اردو و انتشار نشریات و توزیع سی دی هایی با محتوای تحریک‌آمیز فضای ذهنی دانشجویان را مشوش کنند.

گفتنی است قبلا خبرهایی از تصمیمات برخی از سران فتنه برای فعال کردن برنامه‌های خود در درون دانشگاه‌ها با هدف احیای موج فتنه (اغتشاش) در رسانه‌ها منتشر شده بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد