خواهر مرد عبا شکلاتی هم به میدان آمد

خواهر مرد عبا شکلاتی هم به میدان آمد

فاطمه خاتمی خواهر محمد خاتمی که یکی از سران فتنه بشمار میرود، جلسات سیاسی و سخنرانی خود علیه نظام را تحت پوشش شرح دعای مکارم الاخلاق در اردکان شروع کرده است.

با عنایت به گزارشات مردمی و نگرانی خواهران مومن محله جنت آباد اردکان از حضور فاطمه خاتمی در تکیه اعظم میدان هفت حوض ، شنیده ها حاکیست وی باسن قریب به 75 سال و عدم سواد قابل توجه علمی و دینی ، علی الظاهر به تفسیر و شرح دعای مکارم الاخلاق می پردازد ولیکن  به نظام و رهبری و نیروهای امنیتی تاخته و از جریان فتنه سبز و زندانیان سیاسی بشدت دفاع میکند.
وی مانند یک بلندگوی داخلی جریان منافقین و شبکه های ضد انقلابی voa و bbc و صدای امریکا، در فضای این تکیه حسینی ، بشدت از عملکرد نظام در برخورد با جریان ضد اسلامی انقلابی فتنه سبز انتقاد کرده و و نظام شاهنشاهی را با نظام مقدس جمهوری اسلامی مقایسه کرده است.
پرداختن به آویزه های نخ نما شده همچون گرانی های کمر شکن و سیاهنمایی علیه خدمات دولت مکتبی احمدی نژاد از دیگر سخنان وی میباشد.
وی در جایی دیگر از سخنان خود به دستگیری و بازداشت بیشمار و فله ای  فرزندان انقلاب و امام و یاران برادر خود و میرحسین موسوی اشاره کرده و از قوه قضاییه و نیروهای فداکار و مخلص انتظامی و امنیتی بشدت انتقاد و آنان را محصول والدین بی نماز و لا ابلی دانسته است.
لازم به ذکر هست ، هیات امناء و دست اندرکاران تکیه اعظم میدان هفت حوض ، سابقه خوب انقلابی ندارند و مدتهاست که این تکیه در عوض پرداختن به کارهای فرهنگی و عبادی و مذهبی به پاتوق ضدانقلاب اردکان و هجمه و تئوری پردازی جهت سرکوب انقلابیون اردکان تبدیل شده است و درصورت عدم پیگیری و تعطیلی جلسات فتنه در این محل ، به ذکر نام و سوابق دست اندرکاران این هیات خواهیم پرداخت.
در انتخابات سال 84 هم فاطمه خاتمی بارها از تریبون مساجد گفته بود که حضرت ابوالفضل را در خواب دیده که گفته به پسرم دکتر مصطفی معین رای بدهید. البته گافهای مضحک  زیاد وی در بین عوام و خواص اردکان شهرت دارد  و مردم این شهر  رفتار  وی را به جهت بیسوادی و مضحک بودن به  کروبی تشبیه میکنند.
یادآور میشویم که گروهکهای الحادی و التقاطی و ضدانقلاب هم با تفسیر غلط قرآن و ادعیه به تاخت و تاز و حمله علیه نظام مقدس و امام و رهبری می پرداختند ، به حدی که از دل انها گروهکهای تروریستی مثل فرقان و مجاهدین خلق و.... بیرون آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد