حمایت249 نماینده از سخنان رهبرانقلاب

249 نماینده مجلس طی بیانیه‌ای با حمایت از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب، همه عناصر صدیق انقلاب را به معاضدت ملی و سیاست جذب حداکثری در عرصه سیاست داخلی کشور دعوت کردند.
به گزارش ایلنا پایان جلسه علنی امروز مجلس 249 نماینده طی بیانیه‌ای حمایت خود را از سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

در روزهای ماه رمضان که ماه رحمت و ضیافت الهی برای تقرب همه دل‌های مومن و مسلمان است، یکبار دیگر رهنمودهای رهبری به عنوان محور و جلوه‌گاه وحدت همه آحاد جامعه و مسوولان، نوعی بیدارباش برای همگان بود که با درک شرایط حساس کنونی قول و فعل خود را یکسره در جهت وحدت امت به کار ببندند.

مجلس شورای اسلامی، تبیین رهبری از جوهره منازعه استکبار آمریکا و صهیونیسم تا انقلاب اسلامی و منافع ملت را بسیار دقیق، آراسته و روشن می‌داند که مثل همیشه زنگارهای فریبنده دشمن را از صحنه سیاست زدود. آنها یکسره به دنبال فشار و تهدید هستند اما آهنگ دروغین مذاکره را برای بهبود وجهه بین‌المللی خود سر می‌دهند.

جمله کوتاه و پرمغز ایشان در بحث تهدید، راهگشای نسبت انقلاب اسلامی و استکبار در طول سال‌های گذشته، راه اصلی انقلاب را نشان داد که ما اهل مذاکره هستیم اما نه با آمریکا.
ملت این ندای استوار را مبنی بر حکمت و عزت می‌دانند و با تبعیت از این اندیشه عمیق دشمنان استکبار را به ستوه خواهد آورد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی منظومه پر ارزش رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را که در مقابله با دشمنان، وحدت و همدلی قوا، همفکری آنان در یافتن راه‌های توسعه کشور و تبدیل تحریم‌های زورگویانه آنها به فرصت اقتصادی است را ارج می‌نهند و همه عناصر صدیق انقلاب را به معاضدت ملت و سیاست جذب حداکثری در میان سیاست داخلی دعوت می‌کند و از رهبر حکیم انقلاب که با سخنان خود بار دیگر شفافیت و روشنگری امام خمینی را در اذهان متبادر نمودند سپاسگذاری می‌کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد