نشانه‌روی جریان فتنه به سوی قوه قضائیه

نشانه‌روی جریان فتنه به سوی قوه قضائیه

جریان فتنه ناکام از پیشبرد اهداف خود به سمت و سوی قوه قضائیه نشانه‌روی کرده است.

سایت جرس که به بنگاه دروغ پراکنی برون مرزی جریان فتنه شهرت یافته است، اخیرا به نقل از آن‌چه که "منابع موثق " می‌نامد یک "نامه تاریخی " را با عنوان "سه پیشنهاد مهم رئیس قوه قضائیه به رهبری " منتشر کرد.
دراین باره گفتنی است؛ سوای از مطالب بی‌محتوا و تکراری که طی یک سال اخیر مشابه آن بارها از سوی شاخه‌ی مجازی جریان فتنه با استمداد از بوق های خبرپراکنی بی‌بی‌سی و رادیو فردا و.... منتشر و تکرار شده؛ این نکته حائز اهمیت است که چرا در این برهه، نوک هجمه ضدانقلاب و به خصوص جریان فتنه به سمت وسوی رئیس قوه قضائیه نشانه گیری شده است؟
به نظر می رسد با مروری بر حوادث و اخبار ماه های اخیر بی شک مواضع صریح و قاطعانه شخص ریاست محترم قوه قضائیه درباره باطل بودن وقف دانشگاه آزاد و شفاف سازی فضای عمومی نسبت به ماهیت جریان فتنه از جمله دلائل اصلی این نشانه‌روی‌ است.
البته نگاهی اجمالی به سیر عملکرد جریان فتنه و عوامل رسانه‌ای آن از دیگر عوامل این تهاجمات سازمان یافته می توان به ناکامی جریان فتنه و وابستگان به آن ها در پیشبرد اهداف این جریان از طریق دستگاه قضایی، سخنان صریح سخنگوی قوه قضائیه در انحلال دو تشکل همسو با جریان منحرف فتنه ، تصمیم قاطع قوه قضائیه در برخورد با سران فتنه و اعمال مجرمانه آن‌ها، نامه پراکنی برخی عناصر همسو با جریان فتنه به منظور فضاسازی منفی علیه اقدامات دستگاه قضا، مأیوس شدن جریان فتنه از ژست سیاسی مشروع و قانونی نشان دادن اقدامات ضدامنیتی خود، شکست دشمن در نمایش اختلافات آشکار میان مسئولین نظام و لذا تلاش مذبوحانه برای القای وجود اختلاف پنهان میان آنان ، موفقیت روز افزون و همگرایی هر چه بیشتر دستگاه های انتظامی، امنیتی و قضایی در دفع شر فتنه، از دست رفتن پایگاه اجتماعی جریان فتنه و تلاش برای بازیافت حیات جعلی این جریان اشاره کرد.
بدون تردید عشق و ارادت آیت‌الله صادق آملی لاریجانی نسبت به ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری بر دشمنان این نظام نیز پوشیده نمانده است.هم چنان سخن گران سنگ شهید بزرگوار بهشتی مظلوم در گوش مردم مسلمان ایران طنین انداز است که "به آمریکا بگویید از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر! "


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد