سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیست

سفر تاریخی و جریان ساز رئیس جمهور اسلامی ایران به بیروت، رژیم صهیونیستی و آمریکا و محافل ضدانقلاب ورشکسته را به تلاطم و دست و پا انداخته است

سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی مقارن با استقبال گرم و کم سابقه ملت لبنان از دکتر احمدی نژاد، از قول یک عضو کنیسه اسرائیل خواستار ترور رئیس جمهور ایران شد. 

این سایت در نوشته ای که عجز از آن می بارد، به خیال خود برای کاهش اهمیت سفر می نویسد: در حالی که توجه رسانه های همگانی دنیا متوجه جریان نجات معدنچیان شیلی است، احمدی نژاد وارد بیروت شد و در مسیر فرودگاه توسط هزاران کودک دبستانی مورد استقبال قرار گرفت. یک عضو پارلمان اسرائیل می گوید احمدی نژاد باید از صفحه گیتی نابود شود. 

این سایت که از استقبال وسیع مردم لبنان خشمگین به نظر می رسید مدعی شد: «حکومت ایران نفوذ خود در لبنان را با پول خریده»! اما توضیح نداد که چرا وقتی سران و دولتمردان آمریکا و انگلیس و فرانسه و ... -با وجود هزینه های هنگفت- وارد لبنان می شوند با بی اعتنایی بلکه نفرت عمومی مردم لبنان و هر کشور دیگری مواجه می شوند؟ 

با این حال صدای آمریکا ضمن حاشیه سازی و بمباران تبلیغاتی علیه سفر تاریخی دکتر احمدی نژاد اذعان کرد: این سفر، قدرت نمایی ایران در عرصه جهانی است.
سایت صدای آمریکا نوشت: «سفر احمدی نژاد به لبنان نگرانی واشنگتن را برانگیخته است. واشنگتن سعی دارد همراه متحدان عربی اش، ایران را بر سر برنامه جهانی منزوی کند. آمریکا به سیاستمداران غربگرای لبنان در دولت شکننده ائتلافی درباره تاثیر سفر احمدی نژاد هشدار داده بود و آنها هم گفتند که از این سفر ناراحتند و این در حالی است که استقبال گرم و پرشور از احمدی نژاد، از سوی دو حزب، حزب الله و امل تضمین شده است. حزب الله یک جنبش سیاسی- اجتماعی شیعه و قدرتمندترین گروه نظامی در لبنان و دشمن بلامنازع اسرائیل است.» 

صدای آمریکا از قول خبرگزاری رویتر تاکید می کند: احمدی نژاد با این سفر به جهان نشان می دهد که ایران قدرتی منطقه ای و بازیگری عمده در عرصه جهانی است که باید با او با احترام رفتار شود. 

در همین حال سایت رسمی گروهک منافقین، ضمن گزارشی که توام با فحاشی به جمهوری اسلامی ایران بود، نوشت: لبنان، عمق استراتژیک رژیم است. 

در این میان و مقارن با استقبال گسترده ملت لبنان و اعتراف رسانه ها به قدرت نمایی و محبوبیت جمهوری اسلامی، آنچه قابل توجه -و البته ترحم- است، نامه از سر استیصال شماری از عناصر ضدانقلاب فراری و خارج نشین می باشد که از ملت لبنان خواسته بودند از رئیس جمهور اسلامی ایران استقبال نکنند که پاسخ خود را دیروز در خیابان های بیروت دریافت کردند. 

این حامیان رژیم صهیونیستی که در میان آنها عناصر سلطنت طلب، شبه اصلاح طلب و لائیک دیده می شوند، مدعی شده اند جانبداری احمدی نژاد از یک گروه در لبنان! به تنش داخلی در لبنان می انجامد. اجازه ندهید او شما را بازی دهد. ما با همه احترامی که برای استقبال کنندگان در ضاحیه بیروت و جنوب لبنان قائلیم، وی را سزاوار سرزمین لبنان نمی دانیم. 

این نامه را عناصر ورشکسته ای چون فاطمه حقیقت جو، نوشابه امیری، مهدی جامی، یاسر میردامادی، علی اکبر مهدی ، ابراهیم نبوی، محمدجواد اکبرین، مهرنوش پارسی پور، عبدی کلانتری، نیره توحیدی و چند نفر دیگر امضا کرده اند که عموما در جرس، رادیو زمانه، روزنت و برخی رسانه های مشابه فعالیت می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد