شکست‌در‌انتخابات‌رابایدپذیرفت

شکست‌در‌انتخابات‌رابایدپذیرفت
احمد ناطق نوری نماینده مردم نور و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به لزوم حفظ وحدت در کشور، گفت: تا آنجایی که آسیبی به وحدت کشور وارد نمی‌شود باید سعی کنیم که ائتلاف داشته و آرامش را بر جامعه حاکم کنیم چرا که حفظ وحدت به مصلحت کشور است.

وی با اشاره به اینکه برای نظام وحدت و یکپارچگی ملت بسیار حائز اهمیت است، افزود: امام راحل نکته‌ای دارند که باید همگان به آن توجه کنند، ایشان فرمود‌ه‌اند که رمز موفقیت‌ شما وحدت است و محل افتراق شما باعث اضمحلال شما خواهد شد.

نماینده مردم نور در مجلس تصریح کرد: اگر از یکدیگر جدا شدیم، دیگران در صفوف ملت رخنه خواهند کرد لذا هر گروه و یا دسته‌ای که باعث اختلاف در جامعه باشد، عامل رخنه دیگران در جامعه خواهد بود و این خود یک فتنه است.

ناطق نوری اضافه کرد: همانطور که امام (ره) و مقام معظم رهبری بر نشر وحدت تاکید دارند، باید سعی و تلاش‌ ما نیز در جهت نشر وحدت در جامعه باشد البته اساسا موفقیت ملت تا امروز با وجود وحدت در جامعه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: به تاریخ که نگاه می‌کنیم، به وضوح می‌بینیم که هر زمان کشورمان در موضوعی شکست خورده است این شکست زمانی بوده که تفرقه در کشور حاکم بوده است، هر کس باید حداقل تا این حد آگاهی داشته باشد که در شرایط حساس کنونی که تمام دنیا با ما دشمنی دارند، نباید در جهت به هم خوردن وحدت و انسجام جامعه تلاش کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: ما نیامده‌ایم وکیل، وزیر یا آقا بالاسر باشیم، بلکه آمده‌ایم که به تکلیف خود عمل کنیم، تکلیف ما این است که انسجام ملت را حفظ کنیم تا زیر دست دیگران نباشیم.

ناطق نوری اضافه کرد: انتخابات یک دموکراسی است و اگر شکست خوردیم باید بپذیریم که شکست خورده‌ایم. اگر کسی هم می‌گوید که تخلف یا تقلب شده، این ادعا نیاز به دلایل دارد که این دلایل باید به مراکز مربوطه ارائه شده و آنها دلایل ارائه شده را بررسی خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد