برنامه ریزی فتنه گران برای سالگرد رحلت امام

شنیده های موثق حاکی است که "میر حسین موسوی"  منزل "مهدی کروبی" رفته تا برای ایام سالگرد رحلت حضرت امام و چگونگی حضور در مرقد امام راحل البته در فضایی بدون حضور مردم وهمچنین فراهم کردن آشوب طلبی در ایام سالگرد انتخابات چاره جویی کنند
شنیده های شده که میر حسین صبح دیروز به منزل کروبی رفته تا برای ایام سالگرد رحلت حضرت امام و چگونگی حضور در مرقد امام راحل البته در فضایی بدون حضور مردم وهمچنین فراهم کردن آشوب طلبی در ایام سالگرد انتخابات چاره جویی کنند.


اخباردرز کرده از این ملا قات حاکی است طرفین گلا یه های فراوانی از خاتمی کرده ومعتقدند خاتمی در حال دور زدن آنها وزد وبند برآمده است.

دراین جلسه نامه ای از سوی کروبی وموسوی تهیه وامضا شد تا برای استانداری تهران ارسال شود تا در سالگرد انتخابات مجوز راهپیمایی به این حضرات داده شود تا مجددا فرصت پیدا کنند تا دروغ های بزرگ واتهامات اثبات نشده پارسال خود را امسال هم تکرار کنند.

دراین جلسه بحثی شده که باید به زیارت مرقد امام هم برویم تا خود را ارادتمند امام معرفی کنیم اما موسوی وکروبی از خشم واعتراض مردم علاقه‌مند به امام ونظام که این روزها در حرم امام حضور دارند نگران بودند لذا قرار گذاشتند که بعد از14 خرداد که حرم امام کاملا _ خلوت می شود به دور از چشم مردم به حرم امام خمینی بروند وعکس و فیلمی برای ثبت در تاریخ تهیه کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد