اظهارات گلشیفته فراهانی درباره جعفر!

اظهارات گلشیفته فراهانی درباره جعفر!
جعفر! ایران است و مشکل او هم در ایران ولی این محدود به ایران نخواهد شد! مانند سلول سرطانی مشکل جعفر مشکل همه دنیاست ! مشکل همه فیلم سازها و مشکل همه هنرمندان است . بنا بر این همان شعر بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند . . .
گلشیفته فراهانی که پس از رفتن از ایران در فیلم های هالیوودی به ایفای نقش پرداخته و موفق به کشف حجاب شده بود! در مصاحبه با شبکه ی صدای امریکا در فرانسه ، به دفاع از جعفر پناهی پرداخت .
به گزارش صراط نیوز فراهانی در حمایت از این فیلم ساز وابسته به غرب به VOA گفت : من نمی دانم مشکل کجاست؟ مشکل هست و همه دنیا را در بر می گیرد، امروز مثل 50 سال گذشته نیست که هرکس به فکر کشور خودش باشد .
وی که قصد داشت به شدت خود را احساساتی نشان دهد ادامه داد: جعفر! ایران است و مشکل او هم در ایران ولی این محدود به ایران نخواهد شد! مانند سلول سرطانی مشکل جعفر مشکل همه دنیاست ! مشکل همه فیلم سازها و مشکل همه هنرمندان است . بنا بر این همان شعر بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند . . .
این بازیگر پاریس نشین در ادامه در جمله ای زیبا! افزود: ما از هم جدا نیستیم اگر کسی مشکل دارد اگر کسی در زندان است اگر کسی ناراحت است و اگر کسی گرسنه است عدم آزادی عدم آزادی کره زمین است!
گفتنی است گلشیفته فراهانی با حضور در سینمای هالیوود و بازی در یک فیلم به ایفای نقش یک مسلمان تروریست پرداخت .
پیش از این در افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم فجر مسعود کیمیایی به دفاع از جعفر پناهی پرداخته بود .
لازم به ذکر است جواد شمقدری معاون وزیر ارشاد چندی پیش در دفاع از گلشیفته گفت: اگر فراهانی مشکلی از لحاظ حقوقی و قضایی نداشته باشد؛ نباید نگران ورود به ایران باشد که در پی همین اظهارات این بازیگر هالیوود از شمقدری تقدیر کرد .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد