حزب اعتماد ملی هیچ نقشی در فراخوان راهپیمایی 25 بهمن نداشته

رسول منتجب نیا درگفتگو باریفنادرمورد  اعلام فراخوان برای راهپیمایی 25 بهمن ماه از سوی "گرامی مقدم "سخنگوی حزب اعتماد ملی اظهار داشت : پس از پلمب شدن دفتر مرکزی این حزب هیچگونه فعالیت رسمی نداشته وساختار آن بهم ریخته است 

وی افزود : شورای مرکزی که مرکب از 61 نفر است جلسه ای برگزار نکرده و طبعا مصوبه ای نیز نداشته .

منتجب نیاز افزود : سخنگوی حزب تا زمانی سخنگوست که مصوبات شورای حزب را اعلام کند نه نظر شخصی خود یا فرد دیگری .

رسول منتجب نیا با بیان انیکه شورا هیچ جلسه و مصوبه ای را اعلام نکرده گفت : اگر بپذیریم که گرامی مقدم سخنگوی اعتماد ملی است در زمانی باید اظهار نظر کند که شورای حزب جلسه برگزار کرده باشد.

وی با تاکید بر رد نظرایشان گفت : من اعلام می کنم که حزب اعتماد ملی در این مورد نظری ندارد و آقایان نظر شخصی خود را اعلام کرده اند نه نظر حزب.

منتجب نیا افزود : نه سخنگو و نه قائم مقام حق ندارند از زبان یک تشکیلات گسترده و فراگیر بدون طی کردن مراحل اظهار نظر کند.

وی در خصوص فراخوان و بیانیه کروبی گفت :موضع ما همان موضع اولی بود که در 22 بهمن از مردم دعوت کردیم و بنده به عنوان مسوول یکی از مبادی راهپیمایی از مسجد امام جعفر صادق (ع)‌همراه با علما و مردم مساجد مسیر را طی و از انقلاب و آرمانهای امام (ره ) دفاع کردیم ، ما همه ساله اینکار را انجام می دهیم ، موضع ما دفاع از انقلاب و آرمانهای امام در چارچوب قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی است .

منتجب نیا در باره مواضع حزب پس از انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت : دفتر حزب اعتماد ملی مدتی کوتاه پس از انتخابات پلمب و جلسات آن نیز به طبع این تعطیلی برگزار نشد و ما هیچگونه نشستی نداشتیم تا موضعی اعلام کنیم .

وی اظهار داشت حزب بجز یکی دو مرتبه اطلاعیه مناسبتی که برای برخی ایام داده شد هیچ جلسه و موضعی نداشتیم . اگر در اینده قرار شد حزب فعال شود آنوقت شورای مرکزی پس از برگزاری جلسه مصوبات خود را اعلام می کند.

رسول منتجب نیا در مورد سایت سحام نیوز گفت : ‌سحام نیوز ابتدا به عنوان سایت حزب اعتماد ملی تاسیس شد و مسوولیت آن بر عهده "گرامی مقدم" بوده که پس از تعطیلی حزب خوب بود این سایت تعطیل می شد و فعالیت نمی کرد .

وی افزود : هرکسی می تواند سایت مستقل داشته باشد مثل خود من و متاسفانه سایت سحام نیوز همچنین فعال است و من به عنوان قائم مقام حزب اطلاعی از گرداننده یا گردانندگان آن ندارم .

قائم مقام حزب اعتماد ملی با انتقاد از عملکرد این سایت گفت : انتظار داریم این سایت شخصی شود ، اعضای حزب نباید بدون دلیل پاسخگوی مطالبی باشند که نه اعضای شورا و نه قائم مقام از اخبار و تحلیلهای آن اطلاع ندارند بنا براین چگونه می توانند پاسخگوی آن باشند .

من چند ماه یکبار و در صورت داشتن دسترسی و فرصت به سایت سری می زنم اما غالبا از مطالب آن بی اطلاع هستم و کار گردانندگان آن را صحیح نمی دانم ، سایتی که به نام حزب فعال باشد ، در زمان تعطیلی حزب قطعا باید تعطیل شود.

وی ادامه داد : راه اندازی سایت شخصی هزینه سنگینی ندارد ، این سایت می تواند شخصی باشد که در این صورت مسوول مطالب و تحلیلهای آن کسانی هستند که آن را مدیریت می کنند نه افراد بی اطلاع .

منتجب نیاز مواضع کروبی پس از انتخابات را نظر شخصی وی اعلام کرده و صحت و سقم آن را نیز باید خودشان بگویند ، نظر ایشان شخصی است و حزب در این قضایا مواضعی نداشته چرا که حزبی نبوده که بخواهد موضع گیری کند.

وی افزود :‌ من از موضع خود سخن می گویم و نمی توانم در مورد مواضع ایشان سخن بگویم ، من شخصا پایبند مواضع امام ونظام جمهوری اسلامی و آرمانهای انقلاب هستم هر کسی عقیده خود را دارد و پاسخگوی عملکرد خود است .

منتجب نیا نقش ضد انقلاب در جریان فتنه را پر رنگ خوانده و گفت : وقتی حرکتی اعتراض آمیز بوجود می آید طبیعی است گروهها و جریانهای مختلف وارد عمل شوند ، این اعتراض زمانی که به سطح جامعه پهن می شود افراد فرصت طلب از هر گروه و با انگیزه های مختلف از فضا به نفع خود استفاده می کنند و هر کس در راستای عقاید خود وارد عمل می شود.

وی راهپیمایی 22 بهمن را یک اصل دانسته و افزود : من مردم را به شرکت در آن دعوت کرده و این روش سی و چند ساله من است و تا زنده هستم آن را ادامه خواهم داد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ ارتباطی بین سایت سهام نیوز و حزب اعماد ملی نیست افزود : حزبی که تعطیل است پس هیچ نشست و مصوبه ای ندارد .

قام مقام حزب اعتماد ملی در خصوص فراخوان 25 بهمن گفت : من آن را رد

می کنم و حزب جلسه ای برگزار نکرده تا تصمیمی گرفته شود و فراخوان اعلام کند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد