اینجا دفتر مرکزی حزب مشارکت است صدای ما را از لندن می شنوید!

اعضای فراری سازمان مجاهدین(انقلاب) و حزب مشارکت پس از یک سال پنهانکاری و فریبکاری، اعتراف کردند که از خارج کشور و تحت نام دو حزب غیرقانونی مذکور فعالیت می کرده اند.

عناصر مذکور در بیانیه ای اعلام کرده اند که «شاخه برون مرزی سازمان مجاهدین انقلاب» را راه اندازی کردند و این در حالی است که نه سازمان یاد شده و نه حزب مشارکت، پس از آغاز اغتشاشات خیابانی دیگر دارای شاخه درون مرزی نیستند. با این حال طی یک سال و نیم گذشته و در حالی که اعضای مرکزیت دو گروهک غیرقانونی مذکور در بازداشت به سر می بردند یا اقدام به افشاگری علیه زد و بندهای مشارکت و مجاهدین کرده بودند، بیانیه های رادیکالی از خارج کشور در سایت ها منتشر می شد که صادرکنندگان آن ادعا می کردند در داخل حضور دارند و مشغول مبارزه چریکی هستند. کسانی چون توفیقی، مزروعی، حقیقت جو، امیر ارجمند(مشاور موسوی و مرتبط با سرویس های جاسوسی بیگانه) و... از جمله افراد حزبی یا ستادی فتنه هستند که در کنار ده ها تن از روزنامه نگاران زنجیره ای به خارج کشور گریخته اند و از آنجا تلاش می کنند «سازمان» فتنه را فعال و سرپا نشان بدهند. این عده در خارج کشور در همکاری کامل با گروهک های نفاق قدیمی تر قرار دارند.

بی بی سی با اشاره به انتشار خبر «فعالیت شاخه برون مرزی سازمان مجاهدین»، از قول «یک فرد نزدیک به اصلاح طلبان در خارج کشور که نخواست نامش فاش شود»، نوشت: اعضای این گروه در چند کشور خارجی به سر می برند و به زودی سخنگوی خود را معرفی می کنند. پیش از این از کسانی چون رهنورد هم خواسته شده به خارج کشور برود.

سند تازه از مزدوری بهاءالله و کدیور افندی برای موساد و ام آی 6

راظهارات یک عضو ارشد اخوان المسلمین که تبدیل به تیتر اول روزنامه کیهان شد، محافل ضدانقلاب را دچار سرگیجه و عصبانیت کرد.

این محافل طی هفته اول قیام مصر تلاش کرده بودند حرکت ملت مصر را اقتصادی و غیراسلامی توصیف کنند و همزمان اخوان المسلمین را جریانی که مخالف تأسیس «حکومت اسلامی» و «جمهوری اسلامی ایران» است، جا بیندازند. این در حالی است که تأسیس حکومت اسلامی و مبارزه با کفار جزو مرامنامه «اخوان » است.

با این حال، اظهارات غافلگیرکننده کمال الهلباوی در برنامه زنده شبکه بی بی سی که تمام رشته های شبکه رسانه ای ضدانقلاب را پنبه کرد، موجی از شوک را در این محافل به وجود آورده است. بلافاصله پس از انتشار مصاحبه «الهلباوی»، مجدداً بی بی سی و رادیو فردا و دویچه وله و رادیو فرانسه و... دهها شبکه و رسانه مشابه تلاش کردند با تحریف مصاحبه، چهره ای سکولار و مخالف ایران از اخوانی ها بتراشند.

در این میان و پس از آن که متن مصاحبه الهلباوی در تیتر اول روزنامه کیهان در سه شنبه هفته گذشته نشست، موجی از خشم و فحاشی را در رسانه های ضدانقلاب برانگیخت. کیهان این تیتر را برای مصاحبه الهلباوی انتخاب کرده بود؛ «با قدردانی از بیانات ولی امر مسلمین اعلام شد- اخوان المسلمین: آرزوی ما تشکیل حکومتی مانند ایران است». این عضو ارشد اخوان المسلمین، از حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان «امام خامنه ای» یاد کرده بود.

به دنبال انتشار این اظهارات روشنگرانه، رسانه های ضد انقلابی واکنش هایی از سر خشم و پرخاش نشان دادند چنان که «جرس» ارگان حلقه لندن و وابسته به زوج مهاجرانی- کدیور ضمن اشاره به سخنان الهلباوی و تیتر اول کیهان نوشت: الهلباوی برای این مداحی از حکومت ایران پول گرفته است چرا که می گوید «من از امام خامنه ای به خاطر مواضعش راجع به مصر تشکر می کنم. این موضعی است که همه مصری ها باید از آن قدردانی کنند و من امیدوارم در مصر نیز دولت خوبی مثل دولت ایران و رئیس جمهور شجاعی نظیر احمدی نژاد سرکار بیاید». او این جملات را گفت و بلافاصله تیتر یک کیهان شد.

مهاجرانی و کدیور ارتباطات گسترده ای با محافل صهیونیستی دارند و کدیور 2 بار به تل آویو سفر کرده است.

این رسانه بدنام که به عنوان پیاده نظام شبکه بی بی سی و سرویس جاسوسی انگلستان عمل می کند و رسماً از انگلیسی ها پول و امکانات دریافت می کند، در واکنشی توأم با سرگیجه، ابتدا سعی کرد انتساب الهلباوی به اخوان المسلمین را انکار کند و سپس اذعان کرد او «دو سال سخنگوی اخوان بوده» و «روابط حسنه ای با اخوان دارد». جرس آنگاه در توضیح بیشتری که دروغ بودن تحلیل ها و خبرهای قبلی شبکه عنکبوت را آشکارتر می سازد، اذعان کرد اعضای اخوان المسلمین پیش از این بارها در جشن های گرامیداشت دهه فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی در ایران شرکت کرده اند.

جرس آنگاه به اعتبار «کافر همه را به کیش خود پندارد» و از آنجا که کسانی چون مهاجرانی و کدیور در آمریکا و انگلیس هم از توبره و هم از آخور بهره مند می شوند، مدعی شده اخوانی ها از ایران پول می گیرند و هر عکسی که از رهبری و رئیس جمهوری ایران در هر گوشه از دنیا بالا می برند، برای پول گرفتن است! جرس در نهایت این سرگیجه تحلیلی مدعی شده الهلباوی عضو بخش محافظه کار اخوان المسلمین است!

افتضاح اخیر شبکه عنکبوت در حالی است که ارگان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ضمن حمله به اخوان المسلمین نوشت: اخوان المسلمین یک گروه بسیار متعصب ضدیهودی [ضد صهیونیسم] است و در آرم و لوگوی آن نوشته شده «الله غایت ماست، رسول[ص] رهبر ماست، قرآن شریعت ماست، جهاد راه ماست، شهادت در راه خدا بزرگترین امید ماست. الله اکبر». حسن البنا پایه گذار اخوان معتقد بود «طبیعت اسلام آن است که همواره مسلط باشد نه تحت تسلط دیگران. اسلام باید قدرت خویش را در سراسر جهان بسط دهد».

این رسانه صهیونیستی افزود: «محمد بدیع رهبر فعلی اخوان المسلمین می گوید «قصد ما آن است که آمریکا فرو افتد و مؤمنین باید صبور باشند و بدانند که آمریکا در سراشیب نیستی قرار گرفته است. آمریکائیان کفاری هستند که از اخلاق و ارزش های انسانی بی بهره می باشند و بنابراین حاشا که هدایت بشریت به دست آنان سپرده شود». آنها یک گروه تروریستی مانند فدائیان اسلام در ایران هستند که در سال 1981 پرزیدنت انور سادات را به خاطر صلح با اسرائیل به قتل رساندند. حماس شعبه ای از اخوان المسلمین است و می گوید اسرائیل باید نابود شود و یک حکومت اسلامی جایگزین آن گردد.»

ارگان وزارت خارجه اسرائیل یادآور شد: اخوان المسلمین علناً از جنگ حزب الله لبنان علیه اسرائیل جانبداری می کند و در تابستان سال 2006 هنگام جنگ دوم لبنان (جنگ 33 روزه اسرائیل علیه حزب الله)، محمد مهدی عاکف سرکرده روحانی اخوان المسلمین مصر در آن هنگام اعلام داشت که این گروه آماده است برای جنگ با اسرائیل ده هزار سرباز به لبنان بفرستد. آنها می گویند که تنها از راه جهاد و ایثار است که مسلمانان می توانند به مقصود برسند. آنها در راه باطل کردن پیمان صلح مصر و اسرائیل می کوشند و اسرائیل را کیان صهیونیستی که سرزمین های عربی و اسلامی را به تصرف درآورده، معرفی می کنند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد