اگر با سران فتنه برخورد می‌شد امامزاده می شدند

رییس قوه قضاییه گفت: اینکه گفته شود دستگاه قضایی با فتنه‌گران تسامح کرده غیر منصفانه است .

به گزارش جهان به نقل از ایلنا، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در دیدار با نخبگان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و دانشجویان به مسئله برخورد با سران فتنه اشاره کرد و افزود: از دوستان درخواست داریم که به صورت کارشناسی سخن بگویند البته دستگاه قضایی معصوم نیست و ممکن است خطایی رخ داده یا تسامحی شده باشد اما بی‌شک در مورد فتنه‌گران هیچ تسامحی نشده است.

رئیس قوه‌قضاییه اظهار کرد: به بیش از هزار پرونده در رابطه‌ با فتنه‌گران رسیدگی شده است . عده‌ای محکوم شده و در حال سپری کردن مجازات خود هستند و نمی‌توان این را تسامح با فتنه‌گران دانست.

وی با تاکید بر اینکه بحث برخورد با سران فتنه به مصلحت کل نظام باز می‌گردد گفت: مصالح نظام وابستگی به ولی‌ فقیه دارد و این تصمیم تنها به من بستگی ندارد و تصمیم‌گیری در رابطه با این مطالب فراتر از قوه‌قضاییه است و مکرراً در لفافه این مطلب را گفته‌ام.

آیت‌الله لاریجانی این تصمیم مصلحت‌آمیز در برخورد با سران فتنه را صحیح دانست و گفت: اگر با سران فتنه برخورد می‌شد آنها امام زاده شده بودند. کسانی که آرای‌شان کمتر از آرای باطله‌شان بود ، برخی از روشنفکران پشت آنها ایستاده و از آنان حمایت کردند‌ درحالی که هیچیک از این روشنفکران، روحانیون را قبول ندارند اما امروز از این افراد حمایت می‌کنند. پیداست که این افراد، افرادی نبوده‌اند که آرای حقیقی داشته و آن را برایشان ساخته بودند و اگر در حال حضار با آنها برخورد شود امام‌زاده می‌شوند.

آیت‌الله لاریجانی مجددا با تاکید بر اینکه باید قوه‌قضاییه را مبرا از آن دانست که با فتنه‌گران به صورت تسامحی برخورد کرده است خاطرنشان کرد: دستگیری افراد برای قوه‌قضاییه مقوله خاصی ندارد و در این ارتباط نیز در زمان لازم اقدام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد