ولایت فقیه راه نفوذ سلطه‌گران را بر این کشور تا ابد سد کرده است

اطلاعیه سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان به مناسبت 22 بهمن؛
ولایت فقیه راه نفوذ سلطه‌گران را بر این کشور تا ابد سد کرده است

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت 22 بهمن، اقشار مختلف ملت ایران را به حضوری گسترده در راهپیمایی این روز فرا خواند.

به گزارش خبرگزاری فارس، متن اطلاعیه سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان به مناسبت 22 بهمن به شرح زیر است:

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و همدلی و همراهی و تبعیت ملت رشید و فداکار ایران در این مسیر الهی با نثار خون بهترین جوانان برای به ثمر رسیدن این درخت نوپا همچون معجزه‌ای کم نظیر بر تارک تاریخ ایران اسلامی می درخشد.

امام روح‌الله که به فرموده خودشان وقف این ملت شده بودند، از پانزده خرداد 42 تا 22 بهمن 57 همه سختی‌ها و آوارگی‌ها را تحمل کردند تا اسلام ناب محمدی(ص) در یک نظام دینی تجلی یافته و حکومت طاغوت در این کشور برچیده شود و با پایه‌گذاری و تثبیت قانون اساسی جمهوری اسلامی و اصل گرانسنگ ولایت مطلقه فقیه و با نگاهی عمیق و هوشیارانه و راه نفوذ سلطه گران را بر این کشور تا ابد سد کردند.

اکنون 31 سال پرافتخار از آن خاطره شیرین و به یاد ماندنی سپری شده و پایه‌ها و ارکان نظام اسلامی مستحکم و آن نهال به درختی تناور و پرثمر تبدیل شده است.

انقلاب اسلامی ما با داشتن ویژگی‌های ممتاز و بی‌بدیل در عرصه‌های مختلف یک قدرت بی‌نظیر را در ایستادگی و مقابله با دشمنان فراهم کرده است که این امر نشأت گرفته از روحیه معنوی و اسلام خواهی و مقاومت و ایثار ملت بزرگ ایران است.

ملت ما در سایه صبر و پایمردی در عرصه‌های مختلف به دستاوردهای عظیمی دست یافته است. این پیشرفت‌ها که در عرصه‌های هسته‌ای،فضای نانو و دیگر فناوری‌های جدید بیشتر نمایان شده توانسته است یک الگوی مطلوب را برای ملت های دنیا ارائه کند.

در دهه چهارم انقلاب اسلامی ملت مسلمان و عدالت‌خواه ایران اسلامی با محور قرار دادن گفتمان پیشرفت و عدالت در مسیر تحقق چشم‌انداز 20 ساله کشور گام بر می‌دارد و تلاش و اراده این ملت بویژه جوانان و نوجوانان بر این است تا در سایه خودباوری و روحیه جهادی با نوآوری و شکوفایی در عرصه‌های مختلف، تمدن جدید اسلامی را بنا نموده و با عزت و اقتدار الگوی نظری و عملی متعالی را برای سعادت مردم به ارمغان آورند.

نقش‌آفرینی و حضور گسترده دانش آموزان که سنگر علم و تحصیل را به سنگر جهاد و شهادت در طول 8 سال دفاع مقدس تبدیل کردن و در عین حال لحظه‌ای ازکسب دانش و ادامه تحصیل غافل نماندند، برگ زرین دیگری در کارنامه این قشر عظیم جامعه است.

دانش آموزان و فرهنگیان بسیجی با قلبی مالامال از عشق به ایران و اسلام و نفرتی سرشار از ظلم و ستم ستمگران و چپاولگران منطقه‌ای و جهانی، اعلام می‌کنیم که همچنان برعهد خود با ولی فقیه زمان حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی) استوار و تبعیت از این عنایت الهی را تکلیف شرعی، ملی و قانونی خود می‌دانیم.

سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به نمایندگی از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی با حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن و همراهی ملت بزرگ ایران ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تجدید میثاق با آرمانهای بلند حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدر از عموم فرهنگیان و دانش آموزان عزیز دعوت می‌کند تا همراه با دیگر اقشار مردم ولایت مدار ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن برگی زرین دیگر و حماسه‌ای ماندگار و بیاد ماندنی را در تاریخ ایران اسلامی ثبت و دگر بار چشم طمع دشمنان کینه توز و فریب خوردگان آنان را کور و امیدشان را قطع کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد