انقلاب اسلامی ایران عامل رهایی دیگر ملت‌ها از زیر یوغ استعمار

بیانیه سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت 22بهمن؛
انقلاب اسلامی ایران عامل رهایی دیگر ملت‌ها از زیر یوغ استعمار است

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج مستضعفین با انتشار بیانیه ای ضمن گرامیداشت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ملت خداجوی ایران اسلامی دعوت کرد تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن بار دیگر پایبندی و وفاداری خود را به انقلاب اسلامی ثابت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، در بخشی از این بیانیه آمده است: یاد و خاطره ایثارگری و جانفشانی آحاد مردم در به ثمر رسیدن نهضت اسلامی که منجر به انقلاب شکوهمند اسلامی شد پاینده و جاوید باد، ملتی که با وحدت و یکپارچگی و از جان گذشتگی خود، رژیم ستمشاهی پهلوی را که تا بن دندان مسلح بود و از حمایت مستکبران جهان برخوردار بود ساقط کرد و به تمام آزادگان دنیا نشان داد که هیچگاه ظلم پایدار نخواهد ماند و با همت و تلاش می توان به قله‌های استقلال و آزادی و خوداتکایی رسید.

این بیانیه در ادامه می‌افزاید: ملت ایران اسلامی در حالی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را امسال گرامی می‌دارند که ملتهای مسلمان برخی کشورها با تأسی از انقلاب اسلامی علیه حاکمان ظالم خود به پا خاسته و خواستار خارج شدن از زیر یوغ سردمداران وابسته خود هستند. ملتهایی که با درک عمق انقلاب اسلامی ایران حرکت توفنده خود را آغاز کرده‌اند تا به هدف نهایی خود برسند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: بسیجیان سلحشور ایران اسلامی همگام با اقشار مختلف مردم در راهپیمایی بزرگ و دشمن شکن 22 بهمن حضور یافته و با اعلام برائت از مشرکین و ابرقدرتهای پوشالی مشت محکم و بی بدیلی بر دهان و پیکر زورگویان خواهند زد تا استکبار جهانی بداند که ملت ایران اسلامی هرگز از آرمانهای انقلاب خود دست نخواهند کشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد