انقلاب مصر الگو گرفته از انقلاب اسلامی ایران است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:
انقلاب مصر الگو گرفته از انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: انقلاب مصر بی‌تردید الگو گرفته از انقلاب اسلامی ملت ایران و تدام آن، نویدبخش فجر دیگری است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، سردار احمد وحیدی در همایش تجلیل از بازنشستگان نمونه نیروهای مسلح که شب گذشته برگزار شد اظهار داشت: پیام اصلی انقلاب اسلامی ایران پیشرفت در جامعه است.

وی در ادامه افزود: دلیل ماندگار شدن انقلاب اسلامی و قوی شدن روز به روز آن طی کردن مسیر هجرت دائمی است.

وحیدی بیان داشت: انقلاب بزرگ جهان در حال شکل گرفتن است و امروز انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت 32 سال به دلیل متصل بودن به مکتب بی‌انتهای الهی قوی‌تر از سالهای اوایل انقلاب است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه امروز جلوه‌های جدیدی از انقلاب اسلامی در دنیا به وجود آمده است، بیان داشت: نهضت‌هایی که هم اکنون در کشورهای اسلامی شکل گرفته است ناشی از پیام‌هایی است که انقلاب اسلامی 32 سال پیش عنوان کرده است.

سردار وحیدی خاطر نشان کرد: انقلاب مصر تنها تغییر یک رژیم نیست بلکه تغییر و نقطه عطفی در روابط بین‌المللی است و به همین دلیل صهیونیست‌ها اظهار می‌کنند که در دروازه آتش قرار گرفته‌اند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: امروز وحشتی رژیم صهیونیستی، آمریکا و غربی‌ها را فرا گرفته که سعی دارند این وحشت را بروز ندهند.

سردار وحیدی در ادامه این مراسم به نقش بازنشستگان نیروهای مسلح در کشور اشاره کرد و گفت: ما در کشورمان بازنشسته نداریم و مکتب ما قیام و ایستادگی است و باید به جای جمله بازنشسته بگوییم باز ایستاده.

وی در ادامه افزود: پیشکسوتان نیروهای مسلح در ایجاد فرهنگسازی در کشور نقش عمده‌ای دارند و باید فرهنگ و ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس را در کشور رواج دهند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان داشت: امروزه جمهوری اسلامی ایران در تمامی حوزه‌ها پیشرفت‌های چشمگیری داشته است و دستاوردهایی که در وزارت دفاع ایجاد شده، دستاوردهای پیشکسوتان خدوم و عزیز نیروهای مسلح است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد