امروز مزدوری جریان فتنه برای ملت ایران آشکار شده است

حجت‌الاسلام نکونام در گفت‌وگو با فارس:
امروز مزدوری جریان فتنه برای ملت ایران آشکار شده است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه فتنه گران قصد دارند که جریان فتنه را احیا کنند، گفت: ملت به آنها اجازه چنین کاری نداده و به مقابله با جریان‌های انحرافی انقلاب خواهد پرداخت.

حجت‌الاسلام ابراهیم نکونام نماینده مردم گلپایگان و رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: مسلما ملت ایران در راهپیمایی امسال نیز با اعجاز حضور خود در صحنه، استکبار جهانی و مزدوران داخلی آنها را مأیوس خواهند کرد.

وی افزود: ملت ایران همواره علی‌رغم همه مخالفت‌ها، فشارها و تحریم‌ها با حضور خود در صحنه متعدد حمایت از نظام، سد شکن صدور فرهنگ انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان بوده است.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس تصریح کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران یک انقلاب فرهنگی بود، لذا در کنار انقلاب فرهنگی ملت، همراهی مردم با شعارها و خط اصلی نظام و انقلاب یک عنصر اصلی در صدور پیام انقلاب اسلامی به شمار رفته است.

نکونام اضافه کرد: امروز حرکاتی انحرافی برای به انحراف کشاندن انقلاب و مردم از سوی کسانی انجام می‌شود که خود زندانی افکار عمومی هستند؛ امروز مزدوری جریان فتنه برای ملت ایران عیان شده است.

وی با تاکید بر این نکته که فتنه‌گران از سعه صدر نظام سوء استفاده کرده‌اند، خاطرنشان کرد: سران فتنه برای احیای خود و البته ابراز وجود برای سران خارج نشین فتنه به تکاپو افتاده‌اند، اما آنها باید بدانند که اثر گذاری انقلاب در دهه فجر و به نام روز 22 بهمن است.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در ادامه اظهار داشت: قطعا مردم با جریان فتنه که خود را تحت عناوین جعلی همدل و همراه انقلاب‌های منطقه‌ می‌دانند، برخورد خواهند کرد.

"ملت‌های منطقه امروز بر علیه کسانی همچون "حسنی مبارک‌ " و "بن علی " به عنوان دست‌نشاندگان آمریکا و مجریان سیاست استکبار قیام کرده‌اند، از این رو کسانی که خود ابزار دست استکبار و آمریکا هستند حق ندارند که خود را قیام کننده علیه استکبار معرفی کنند.

نکونام با بیان اینکه فتنه گران قصد دارند که جریان فتنه را احیا کنند، گفت: ملت به آنها اجازه چنین کاری نخواهد داد و قبل از اینکه مسئولان وارد شوند، ملتی که صحنه‌های حماسی زیادی را در 32 سال گذشته رقم زده، به مقابله با جریان‌های انحرافی انقلاب خواهد پرداخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد