ترور شخصیتی آیت الله مهدوی کنی توسط جریان حامی فتنه

ریان حامی فتنه ترور شخصیتی آیت الله مهدوی کنی را در دستور کار خود قرار داده است.

 نویسنده وبلاگ زن امروز در پست تازه خود از تکاپوی رسانه‌ای جریان فتنه علیه یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری پرده برداشته است.
نویسنده وبلاگ زن امروز نوشت: اخیراً یکی از هواداران افراطی جریان فتنه با درج یادداشتی در سایت شخصی خود به طور شتاب زده علیه فرزند آیت‌الله مهدوی کنی مطالبی درج نموده و به طور زودهنگام و ناشیانه پروژه تخریب حضرت آیت الله مهدوی کنی را برملاساخته و کلید زده است.
وی که در جریان فتنه با ذوق زدگی به حمایت از سران نگون بخت فتنه پرداخته و با نگارش نامه های توهین آمیز علیه مسئولین عالی رتبه نظام و چهره های موجه، موجبات طرد خود از سوی پدرش را فراهم کرد؛ در حرکتی شتابزده و در حالی که گروه موثری از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری اقبال خود را برای ریاست حضرت آیت الله مهدوی کنی در این مجلس اعلام داشته اند با حمله به فرزند این شخصیت انقلابی، پرده از تلاش جریان حامی فتنه برای مقابله و ترور شخصیت آیت الله مهدوی کنی برداشت.

این هتاکی به فرزند آیت الله مهدوی کنی که در سایت ضدانقلابی جرس با آب و تاب فراوان مورد تمجید و تحسین قرار گرفته است بدان امید صورت پذیرفته که نمایندگان محترم مجلس خبرگان در آستانه اجلاسیه نهم این مجلس، در تصمیم قاطع خود برای ایجاد تغییر در ریاست مجلس خبرگان دچار تردید شوند. طرح حمله به چهره های ولایتمدار و ثابت قدم انقلابی، روشی است که طی سال های دوران اصلاح طلبی و هم چنین پس از فتنه بسیار شاهد آن بوده ایم و پیش بینی می شود در هفته های منتهی به اجلاسیه نهم بیشتر شود.

با افزایش نارضایتی و اعتراض امت حزب الله از عملکرد نزدیکان آقای رفسنجانی و نقش آفرینی برخی از اطرافیان وی در جریان حوادث تلخ انتخاباتی سال گذشته و سکوت و اقدامات معنادار آنان در برابر تحرکات براندازنه فتنه گران؛ در این برهه نمایندگان محترم مجلس خبرگان در برابر آزمایش و امتحانی بزرگ در برابر مردم شهیدپرور و انقلابی ایران قرار گرفته اند؛ از این رو بسیاری از دلسوزان و نخبگان سیاسی کشور بر این باورند که ایجاد تغییر و جابجایی در ریاست مجلس خبرگان رهبری می تواند منافع ملی کشورمان را بیشتر مورد توجه قرار دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد