نظرات وهابی ها درمورد انقلاب مردم مصر

صدای وهابیت در آمد
نظرات وهابی ها درمورد انقلاب مردم مصر
یک مخاطب دیگر در نظر خود اصرار تظاهر کنندگان برای انجام گفتگو بعد از تغییر رژیم حاکم را دلیلی بر وجود دستان پشت پرده برای ایجاد خلا قدرت و گسترش هرج و مرج در مصر دانست.در نظر ارسال شده دیگری به این شبکه وهابی آمده است. . .

گروهی از مخاطبان یک کانال تلویزیونی مروج وهابیت ؛ نظرات منحصر بفردی در مورد خیزش سراسری مردم مصر به این شبکه ارسال کردند. بنا بر این گزارش نظرات ارسال شده این گروه از مخاطبان این شبکه وهابی بر تقبیح حرکت مردم مصر و محکومیت آن متمرکز است. یکی از مخاطبین در پیام خود خیزش مصریان را نتیجه توطئه مشترک ایران و آمریکا دانسته و از جوانان مصری خواست در قبال این توطئه هوشیاری خود را حفظ کنند.
در یک نظر دیگر از مردم مصر خواسته شده است تا با حفظ تقوی زمینه را برای گسترش نفوذ صفوی (اصطلاح مورد استفاده در این شبکه برای اشاره به تشیع ملت ایران) فراهم نکنند.
به گزارش صراط نیوز ، یک مخاطب دیگر در نظر خود اصرار تظاهر کنندگان برای انجام گفتگو بعد از تغییر رژیم حاکم را دلیلی بر وجود دستان پشت پرده برای ایجاد خلا قدرت و گسترش هرج و مرج در مصر دانست.در نظر ارسال شده دیگری به این شبکه وهابی آمده است:"عبارت تظاهرات میلیونی(اشاره به تظاهرات میلیونی مردم مصر) یادآور تظاهرات میلیونی شیعیان برای بجا آوردن مناسک بدعت آمیزشان (احتملا مراسم عزاداری سید الشهدا) می باشد."همچنین یک فرد دیگر با هدف القای حکوم مصر به عنوان جکومت مسلمین ، خروج بر حاکم مسلمین را معصیت دانست.
در یک نظر ارسالی دیگر به این شبکه نیز از جنبش مقاوت اسلامی حزب الله در لبنان به حزب الشیطان حاکم در لبنان تعبیر شده است.
گفتنی است شبکه مذکور یکی ازکانالهای تلویزیونی فعال در جهت ترویج وهابیت می باشد و بطور پیوسته علیه عقاید حقه مکتب شیعه به نشر اکاذیب و شبهه پرداخته و ضمن فتنه گری درمورد مسایل داخلی کشورمان با تحریک قومیتهای داخل کشور از حرکات تجزیه طلبانه حمایت می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد