خاتمی با طرح ادعاهایی درباره رای مردم درصدد فرار از زندان نفرت ع

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به سخنان اخیر رئیس بنیاد باران گفت: اگر خاتمی واقعا به رای مردم اعتقاد دارد که معتقدم ندارد، باید می دید که مردم در انتخابات سال گذشته با حداکثر آراء مرجع قدرت را مشخص کردند.

طیبه صفایی، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون آموزش مجلس، در گفت‌وگو با شبکه ایران با اشاره به سخنان اخیر رئیس بنیاد باران گفت: اگر خاتمی واقعا به رای مردم اعتقاد دارد که معتقدم ندارد، باید می دید که مردم در انتخابات سال گذشته با حداکثر آراء مرجع قدرت را مشخص کردند.

وی با اشاره به اینکه خاتمی و سایر سران داخلی فتنه ولایت فقیه را نفی کرده و رای مردم و قانون را نپذیرفتند، تصریح کرد: مردم در 9 دی و 22 بهمن 88 انزجار خود را از این افراد اعلام و آنان را طرد کردند.

صفایی سخنان سران داخلی فتنه درباره قبول داشتن رای مردم را را در راستای عوام فریبی آنان دانست و گفت:  خاتمی برای چندمین بار عوام فریبی می کند و می خواهد با ادعای دفاع از مردم خودش را از انزوا خارج کند.

وی در عین حال تاکید کرد: مردم با بصیرت ایران اسلامی سران فتنه را شناخته اند و فتنه گران نیز نباید امیدی به عوام فریبی خود داشته باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه این گونه سخنان سران داخلی فتنه نشان می دهد نگاه آنان به مردم ابرازی است، عنوان کرد: در حال حاضر سران فتنه در زندان نفرت عمومی محبوس اند و می خواهند با اتخاذ این مواضع از این زندان خارج شوند.

صفایی خاطر نشان کرد: مردم ما با بصیرت هستند و دیگر خاتمی امکان عوام فریبی ندارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد