هاشمی در فرصت باقیمانده مواضعش را شفاف کند

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد "در این فرصت باقی مانده آقای هاشمی مانند گذشته زبان ملت باشد و حقایق را بازگو و مواضع خود را از ابهام خارج کند، چرا که در غیر این صورت مسیر و جریان شفاف انقلاب، معارض را تحمل نخواهد کرد."

آیت الله علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با شبکه ایران با حماسه مردمی ۹ دی ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: موج مردمی که از نهم دی سال گذشته در کشور به راه افتاد موجب متنبه شدن خواصی که گرفتار تحلیل‌های نادرست شده بودند، شد.

وی اضافه کرد که «ماهیت فتنه از روز اول برای اهل بصیرت روشن بود اما جمعی گرفتار ظاهر بینی و خوش بینی شده بودند.»

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: این عده با در نظر گرفتن سابقه فردی که در حال حاضر محور فتنه قرار گرفته است به او رای دادند و طبیعی بود تا زمان روشن شدن قضایای فتنه باید زمانی می‌گذشت.

به گفته آیت الله معلمی خوشبختانه اکثر افرادی که به کاندیداهای این جریان رای داده بودند آگاهی کامل پیدا کردند و هوشیاری لازم را به دست آورده‌اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه فتنه ۸۸ ملت را به نوعی واکسینه کرد، افزود: این مسئله موجب شد ملت ما در برابر فتنه‌های احتمالی در آینده ضد ضربه شود.

آزمایش سختی برای آقای هاشمی پیش آمده است

آیت الله معلمی در ادامه به سکوت آقای هاشمی در برابر اقدامات جریان فتنه ۸۸ اشاره کرد و گفت: آزمایش سختی برای آقای هاشمی پیش آمده است، وی نسبت به کاندیدای جریان فتنه تردید داشت اما ناخواسته گرفتار جریان فتنه شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز امیدواری کرد «در این فرصت باقی مانده آق

ای هاشمی مانند گذشته زبان ملت باشد و حقایق را بازگو و مواضع خود را از ابهام خارج کند، چرا که در غیر این صورت مسیر و جریان شفاف انقلاب، معارض را تحمل نخواهد کرد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد