اعتراف اسرائیلی ها به متجاوز بودن خودشان

رئیس احزاب اپوزیسیون رژیم‌صهیونیستی طی سخنرانی با اشاره به شکاف ایجاد شده در جامعه این رژیم‌، گفت که اسرائیل هم اکنون به یک دولت متجاوز تبدیل شده است.
به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی "یدیعوت‌آحارونوت "، یک روز پس از آنکه حزب کادیما [حزب اپوزیسیون کابینه اسرائیل] تصمیم گرفت تا با هرگونه لایحه حزب "اسرائیل بیتنا "[حزب وزیر امور خارجه اسرائیل] درباره ایجاد کمیسیون پارلمانی برای تحقیق درباره منابع مالی احزاب چپگرا مخالفت کند، "زیپی لیونی " رهبر احزاب اپوزیسیون اسرائیل طی سخنرانی در دانشگاه "بار ایلان " موضع خود را اعلام کرد.

لیونی گفت که اسرائیل در چشمان مردم جهان به یک جذامی تبدیل شده است و در جامعه اسرائیل شکاف ایجاد شده و مردم آن در حال تبدیل به تکه تکه‌های کوچکتری هستند. وی صراحتا گفت که امروز تل‌آویو تحت محاصره بین‌المللی قرار گرفته است.

زیپی لیونی ادامه داد: اسرائیل هم اکنون به یک دولت متجاوز تبدیل شده است که قادر نیست خارجی‌ها را تحمل کند و به کابینه‌ای تبدیل شده که تلاش می‌کند مخالفان را خاموش کند.

رهبر احزاب مخالف کابینه رژیم‌صهیونیستی اضافه کرد: کابینه اسرائیل بلند حرف می‌زند[حرف می‌زند] اما در پایان روز به اسرائیل، ‌ارزش‌هایش و قدرت عمل ارتش اسرائیل آسیب می‌رساند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد