آقازاده رئیس کمیسیون؛ هم کارمند مجلس هم دانشجوی مالزی

آقازاده رئیس کمیسیون؛ هم کارمند مجلس هم دانشجوی مالزی

آقازاده رئیس یکی از کمیسیون های مجلس همزمان با اشتغال بکار در مجلس شورای اسلامی در دانشگاه مالزی نیز مشغول به تحصیل شده است.


به گزارش خبرنگار سیاسی مشرق، در حالی که مسئولان وزارت علوم، وزارت امور خارجه و کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی بر لزوم تحصیل دانشجویان ایرانی در  داخل کشور تأکید دارند، شنیده شده فرزند رئیس یکی از کمیسیون‌های مهم مجلس برای تحصیل به مالزی رفته است.
فرزند رئیس یکی از کمیسیون های مجلس که ظاهرا با رانت پدر، کارمند دفتر هیئت رئیسه مجلس است، همزمان در مقطع کارشناسی ارشد در یکی از دانشگاه‌های مالزی نیز مشغول تحصیل است و علی رغم اشتغال بکار در حال تردد میان تهران و کوالالامپور می باشد.

این در حالی است که حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس پیش از این گفته بود: مجلس شورای اسلامی به شدت به‌دنبال محدود کردن تحصیل فرزندان مسئولان اعم از وزرا و نمایندگان است.

هم اکنون 75 هزار دانشجوی ایرانی در خارج از کشور تحصیل می‌‌کنند. از میان این 75‌هزار دانشجو حدود سه هزار نفر آنها آقازاده هستند. از این تعداد دانشجوی تحصیلکرده در خارج از کشور 80‌درصد در دوره کارشناسی و 20 درصد آنها در دوره تحصیلات تکمیلی تحصیل می‌کنند که نکته قابل توجه آن است که عمده آقازاده‌های تحصیل‌کننده در خارج در مقطع کارشناسی‌ارشد و دکترا مشغول تحصیل هستند.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد