فتنه گران خوشحال نباشند شمشیر عدالت در راه است

سجاد سلامت- اتفاقاتی که در روزهای اخیر بر سر قضیه مسدود شدن وبلاگ حسین قدیانی و موضوع برخورد قوه قضائیه با وی رخ داد بر خلاف نیات شوم بدخواهان و اصحاب فتنه نه تنها نشانی از اختلاف نبود بلکه حکایتی از یک انتظار واحد در میان دو نسل است .
دو نسل از انقلاب . نسلهایی که حاضرند جان بر سر آرمانها نهند.
انسداد سایت قدیانی را می بایست حکایت سوء برداشتهایی دانست که از دلتنگی های فرزند شهیدی پدید آمده است . هموکه پدرش را در راه دفاع از ایران و اسلام از دست داده اما مظلومیت پدر گویا پایانی ندارد . مظلومیتی که در گذر فتنه روزگار بار دیگر پرده از  چهره کریه متذوران زدود و او را به نظاره اهانت های وقیحانه به مقدساتی واداشت که چندی پیش پدر جان خود را برای آن بذل کرده بود؛ ولایت.
بچه های جبهه فرهنگی انقلاب  اگر می نویسند نه از سر بدخواهی ، که عطر محرم مشام جانشان را حلاوتی تازه بخشیده و صیحه ی آسمانی سید و سالار شهیدان در گوش زمان ((و إنّى لمْ أخرج أشِراً و لا بَطراً و لا مفْسِداً و لا ظالماً و إنّما خرجتُ لطلب الإصلاح فی أمة جدی(ص) أرید أنْ آمر بالمعروف و أنهى عن المنْکر  )) عزمشان را راسخ تر کرده تا در مقام ناصحی صدیق تریبونی باشند برای طرح مطالبات به حق امت حزب ا... . مگر نه این است که خون حسین افشاگر امویان هر عصر است و آیا فتنه گرانی که تیشه به ریشه انقلاب زدند از امویان معتبر ترند؟!
برای نسل انقلاب و پس ازآن که در کوران فتنه های سالهای اخیر آبدیده شدند  طبقه و نژاد و قدرت وجه اشتراک نیست بلکه اعتقاد و ارادت به مقام والای ولایت محور اتحاد  و به راستی اینانند پیروزان میدان جهاد صغیر و کبیر (( حزب ا.. هم الغالبون )) .
بی شک حسین قدیانی یکی از هزاران چشم منتظر به اقدام عاجل دستگاه قضا در برخورد با فتنه گران است که ماهها انتظار ، کاسه صبر جوانشان را ترک دار کرده است وگرنه کیست که فراموش کند عاشورای ۸۸ را با آن هم وقاحت ؟ کیست که فراموش کند هتک حرمت به خیمه عزای حسین(ع) را؟
بحمد ا.. بصیرت ریاست محترم دستگاه قضا شاهدی بر این مدعاست که مسئولان نیز پیگیر مطالبات مردم اند . مردمی که همواره به شاهین عدالت اطمینان داشته اند.شاهین عدالتی که امروز به دست دانشمندی جوان و یار با بصیرت رهبر قراردارد که همو نیز بارها داد سخن از شکایت فتنه گران بالا برده و بعنوان رئیس دستگاه قضا سهم بسیار مهمی در افشای این جریان نفاق آلود داشته است و هرگز حرف حق را فدای مصلحت سنجیهای روزمره نکرده است  کما اینکه در آخرین نوبه از سخنان خود در جمع شورای عالی قضایی گفت:(( در جریان فتنه بعد از انتخابات دیدیم که کسانی گاه شبیه بنی‌‌امیه عمل کردند و قرآن بر سر نیزه کردند و در  روز عاشورا با شعار یا حسین بر تنها حکومت شیعی جهان شوریدند و از ولی زمانه سرپیچیدند و جریان منافقانه‌ای راه انداختند و حال بیانیه می‌دهند که در عاشورا مظلوم واقع شده‌اند. ))
اما به هرحال مردم بصیر و انقلابی که حماسه هایی نظیر ۹دی را آفریدند انتظاراتی از دستگاه قضایی دارند و خواستار توجه به مطالبه بر حق خود که همانا رسیدگی به پرونده سران فتنه است می باشند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد