گستاخی مجدد کشیش آمریکایی


گستاخی مجدد کشیش آمریکایی

در اقدامی گستاخانه و اهانت‌آمیز دیگر کشیش آمریکایی که پیشتر آتش کشیدن قرآنها را در روز 11 سپتامبر خواستار شده بود، این بار برگزاری راهپیمایی علیه اسلام را خواستار شد.

به گزارش روزنامه‌ی دارالخلیج چاپ امارات متحده‌ی عربی، کشیش تری جونز که از سوی روزنامه دارالخلیج " احمق فلوریدا" توصیف شد از طریق برخی رسانه‌های راستگرا و پستهای الکترونیکی اقدام به جمع آوری اعانه برای سفر به واشنگتن و ملاقات با اعضای کنگره کرد تا به اصطلاح خود آنها را از افزایش «خطر اسلام» آگاه سازد.
وی که ظاهرا گستاخ‌تر از پیش به نظر می‌رسد اعلام کرد: ما برای ادامه جنگی که علیه اسلام به عنوان " دین خطر و خشونت" آغاز کرده‌ایم نیازمند کمک مالی هستیم تا با نمایندگان و اعضای سنای آمریکا دیدار و آنها را از غفلت بیدار کنیم.
جونز درادامه درخواست خود برای برپایی یک راهپیمایی ضداسلامی در سراسر آمریکا به منظور آنچه بیدار کردن کلیساها و دولتهای محلی نامید، را تکرار کرد و از پیروان احتمالی خود خواست تا ماهیانه با جمع‌آوری اعانه کتابهای وی که به نام «اسلام از شیطان است» منتشر می‌شود خریداری و توزیع کنند و به این ترتیب مانع از گسترش اسلام در آمریکا شوند.

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:54 http://taktamp.iranblog.com/

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی داری اما آمار بازدید کمی داری میخوای آمارت بالا بره اونم کاملا رایگان.
این روزها تبلیغات خیلی گسترده تر شده به طوری که این تبلیغات توسط برنامه های اسپمر صورت میگیرد که میتواند بهترین راه افزایش بهره برداری از سایت یا محصول باشد در این راستا پی سی ول باز برای شما برنامه ای را آماده کرده که میتواند در بین سایتهای فارسی اولین و بهترین باشد خوب نرم افزار ارسال نظر تبلیغاتی به وبلاگ های فارسی (بلاگفا ، پرشین بلاگ ، میهن بلاگ ، بلاگ اسکای) این نرم افزار برای مدیران سایت ها ، وبلاگ ها ، صاحبان فروشگاه های اینترنتی ، بازار یابان و .. در راستای بالابردن کارایی و تبلیغات گسترده در بین وبلاگ های فارسی تهیه شده است.
قابلیت ها :
محیط کاربری ساده و فارسی
امکان ارسال کامنت به جدیدترین وبلاگ های بروز رسانی شده
پشتیبانی از چهار سرویس وبلاگ دهی فارسی پرطرفدار
قابلیت بروز رسانی خودکار در جهت رفع مشکلات احتمالی
قابلیت نمایش عناوین پست وبلاگ های موجود در لیست بروز رسانی
قابلیت ویرایش و اضافه نمودن امکانات جدید بر اساس نیاز کاربران
قابل اجرا بر روی ویندوز های XP ، Vista وSeven


حتما یه سری به ما بزن

<<<bodo2eshgh>>> سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:57 http://bodo2eshgh.tk

سلام وبلاگت واقعا مثل همیشه خوب و خوشگل بود. به من هم سر بزن. راستی اگه تو دوستات کسی بود برای وبلاگ نویسی بهم بگو. اخه میخوام نویسندگان وبلاگمونو زیاد کنیم و اکثر بچه های وبلاگ نویس رو جمع کنیم 1 جا مثلا 40 نفر بشیم وبلاگ نویسی کنیم.به نظر من که خیلی خوب میشه.بازم اگه کسی بود بهم بگو ممنون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد