راه برای فرار سران فتنه از محاکمه

راه برای فرار سران فتنه از محاکمه

پس از اعلام دستگاه قضایی مبنی بر تکمیل و آماده شدن پرونده سران فتنه و ارسال آن به دادگاه، اتاق فکر جریان فتنه 9 راه را برای فرار سران این جریان از محاکمه پیشنهاد کرده است.

پس از اعلام دستگاه قضایی مبنی برتکمیل و آماده شدن پرونده سران فتنه (موسوی، کروبی و خاتمی) و طرح آن در محاکم قضایی، وحشت و سرگردانی سراسر اردوگاه فتنه را فرا گرفته است.

بر اساس گزارش جنبش سرخ حسینی، تکاپو و تمسک عوامل پشتیبانی این جریان فاسد به مجامع، محافل وموسسات به اصطلاح حقوق بشری و چاره جویی‌هایی برای وارد کردن فشار روانی به نظام از جدیدترین اقدامات این گروه می‌باشد و برای اینکه بتوانند جمهوری اسلامی را از بازداشت و محاکمه سران فتنه منصرف نمایند‌، برنامه مفصلی نیز با عنوان شانتاژ و فشار مضاعف تدارک دیده شده که به شرح زیر است:

1- فراخوان اراذل و اوباش وخانواده معدمین و گروهکها به اعتراض در قالب الله اکبر (دوشنبه شب) و به شکل نوین یعنی از ساعت 10 الی 11 شب. (دعوت رسمی مهاجرانی)
2- تهدید نظام در فضای مجازی به اغتشاش آفرینی در هنگام بازگشایی دانشگاه‌ها.
3- برگزاری میتینگ وتجمع‌های حمایتی توسط مواجب بگیرهای آنطرف آب.
4- وادار سازی چهره ها و بعضی از مسئولین کشور‌های متخاصم با ایران به موضع‌گیری.
5- برگزاری مصاحبه‌ها و شلوغ کاری رسانه‌ای در شبکه‌های ماهواره‌ای.
6- ایجاد تحرک وملاقات‌های بیشتر برای سران فتنه. 
7- فضا سازی و شایعه پراکنی و غبار آلود کردن جو جامعه.
8- اقدامات تهاجمی با بیانیه و سخنرانی ویا مصاحبه‌هایی که ابتکار عمل را به فتنه بدهد.
9- رایزنی‌های پنهان از طریق ذوحیاتین و مصونیت گرفتن برای سران فتنه.
گفتنی است، با وجودیکه سران فتنه در بازار گرمی‌هایشان اعلام می‌دارند که برای زندان رفتن آماده‌اند وترسی از بازداشت ندارند، معذالک با توصیه خودشان، سلسله اقداماتی را در پیش می‌گیرند و به نوعی زمین و زمان را به هم می‌دوزند تا از گرفتار شدن بدست عدالت بگریزند.
همچنین یکی از عوامل مارک‌دار فتنه در تحلیلی در رابطه با بازداشت سران فتنه گفت: "رژیم در برنامه‌ریزی خود، زمانی را انتخاب کرده است که ما در بدترین وضعییت قرار داریم و قادر نخواهیم بود عکس العمل لازم را از خود بروز بدهیم."


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد