سخن از دفن انقلاب از دوره اصلاحات آغاز شد


سخن از دفن انقلاب از دوره اصلاحات آغاز شد

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: سخن از دفن انقلاب و اندیشه‌های امام(ره) از دوره اصلاحات شروع شد و در فتنه اخیر به اوج خود رسید.


محسن یحیوی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص فرمایشات رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان گفت: فرمایشات رهبری در جمع اعضای این مجلس کامل و گویا بود و ایشان خواهان وحدت عملی به جای شعاردهی هستند.
وی رهبری ادامه داد: برای ایجاد وحدت باید بر نکات مشترک تاکید کرد و در جهت نیل به تفاهم قوا و رعایت قانون اساسی و تکالیفی که در قانون مشخص شده باید تلاش کرد.
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با عنوان اینکه تاکید رهبری بر وحدت عملی بیانگر عدم تفرقه‌انگیزی بعضی از مسئولان است، افزود: نباید مسئولان خارج از وظایف مشخص شده در قانون اساسی حرکت کنند و سایر دستگاه‌ها را به دلیل حرکت در چارچوب قانون اساسی زیر سئوال برند.
وی با ذکر این که برخی از اعمال خارج از قانون موجب ایجاد بدبینی در مردم و مسئولان می‌شود، اظهار داشت: رهبری در این باره به طور شفاف موضع‌گیری کردند و مسئولان نیز باید این سخنان را آویزه گوش خود کنند.
این فعال سیاسی ادامه داد: اخیرا یکی از روسای قوای کشور نافی قوه دیگر شده بود و رئیس‌جمهوری از این فرمایش رهبر کبیر انقلاب که "مجلس در رأس امور است " تخطی و دولت را در رأس امور اعلام می کند؛ و مطرح کردن این مسائل به جای وحدت انگیز بودن، تفرقه‌انگیز است.
وی تصریح کرد: باید مسئولان بالا رتبه نظام با دقت بیشتری در حرکات خود در جهت تامین نظر رهبری تلاش کنند.
یحیوی افزود: با نادیده گرفتن نکات مثبت و تکیه بر نکات منفی و بزرگنمایی کردن آن نکات، مردم نسبت به نظام و مسئولان بی‌اعتماد می‌شوند.
وی در خصوص آن بخش از فرمایشات رهبری که عنوان کردند «عده‌ای در برخی مقاطع سخن از دفن انقلاب می‌زدند»، گفت: در دوره اصلاحات این مسائل مطرح شد و در طول یک سال گذشته و بعد از بروز فتنه بعد از انتخابات به خاطر فرصت‌طلبی برخی اشخاص و آلت دست قرار گرفتن آنها شعارهایی از این قبیل مطرح شد.
عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: حضور پرشور مردم، تکیه بر شعارهای حضرت امام و حمایت رهبری نشان داد که اظهارکنندگان دفن انقلاب به حاشیه رفتند و فرمایشات بنیانگذار انقلاب همچنان پابرجا و حاکم بر کشور خواهد بود.
وی درباره آن بخش از فرمایشات رهبری که بر شناخت مسائل فرعی و اصلی تاکید کردند نیز گفت: عدم توجه به مسائل ریز، فراموش نکردن مسائل کلان کشور، عدم سنگ اندازی در مسیر یکدیگر و تاکید بر نکات مشترک و مثبت در راه تحقق انقلاب از مواردی است که در این راستا مد نظر ایشان است.
این کارشناس مسائل سیاسی در پایان با عنوان این که اشکالات کوچک در عمل، برای هرکسی پیش می‌آید افزود: هیچ کس به دور از خطا و اشتباه نیست و خطاها وقتی که مسائل جزئی بر مسائل کلان انقلاب لطمه می‌زند نباید مستمسک قرار گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد