حمله شدید عضو حزب اعتماد ملی به خاتمی


حمله شدید عضو حزب اعتماد ملی به خاتمی

خاتمی نه تنها نمی تواند نقش رهبری اصلاحات را به عهده داشته باشد، بلکه در عرصه ی سیاست نیز نمی تواند نقش آفرینی نماید.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی از تشدید اختلافات سران فتنه و جدائی خاتمی از موسوی و کروبی خبر داد و گفت: ‌مواضع خاتمی به عنوان یک شخصیت رده چندم هیچ نقش و تأثیری در جریان های سیاسی کشور نخواهد داشت.
محمود رئوفی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به تلاش خاتمی جهت اعلام برائت از فتنه اظهار داشت: خاتمی در زمان کاندیداتوری و ریاست جمهوری اش از ابراز خط امامی بودن نیز ابا داشته است.
وی تصریح کرد:‌خاتمی شخصیتی محافظه کاری است که نتوانست از فرصت تاریخی دوران ریاست جمهوری اش استفاده کند.حتی نمی توان وی را با مصدق مقایسه کرد چرا که مصدق حداقل به اصول و آرمانها وفادار بود.
وی با تاکید بر اینکه خاتمی به اصول خودش نیز وفادار نیست،‌خاطر نشان کرد: خاتمی نه تنها نمی تواند نقش رهبری اصلاحات را به عهده داشته باشد، بلکه در عرصه ی سیاست نیز نمی تواند نقش آفرینی نماید.
رئوفی با اذعان به اینکه خاتمی هیچ نقشی در جغرافیای سیاسی کشور نخواهد داشت،‌گفت: خاتمی در این مقطع یک شخصیت رده چندم به لحاظ عملکرد محسوب می شود و فقط کارهای شخصی خود را در بنیاد باران دنبال می کند، بنابراین هیچ تأثیری نه تنها در نظام که در جریان اصلاحات نیز نخواهد داشت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد