نیروهای خودسر در مقابل رهبری هم خواهند ایستاد!

یکی از  سران فتنه : نیروهای خودسر در مقابل رهبری هم خواهند ایستاد!

محمد خاتمی، رئیس جمهور پیشین ایران،و یکی از سران فتنه که به دستور سازمانهای جاسوسی کشور های متخاصم، به همراه دیگر همدستانش (موسوی و کروبی و ...  )  بیش از یک سال است جلوی رهبری و تمامیت نظام ایستاده است و هیچ هدفی را به غیر از تغییری (بخوانید براندازی) که ادعا میکردند نبوددنبال نمی کردند  ؛ حالا که نتوانسته به نیات خود برسد با تغییر استراتژی، راه خود رابا هماهنگی قبلی  از جریان فتنه عوض کرده تا بتواند به  ماموریت خود از زاویه دیگری ادامه بدهد .از این رو وی در آخرین دیدار خود با انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران   اظهاراتی داشته که قابل توجه می باشد  و ظاهرا در آینده این سخنانش بازتاب و ابعاد گوناگونی را در رسانه های فتنه خواهد داشت.

وی  در قسمتی از سخنانش گفته که:  نیروهای موسوم به خودسر "!!!به نام دفاع از انقلاب و خالص سازی آن، اقدام به حذف اصلاح طلبان و بسیاری از اصولگرایان کرده و در مقابل نظام و رهبری! هم خواهند ایستاد."

 خاتمی، روز دوشنبه ۲۹ شهریور، در دیدار با اعضای شورای عمومی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: "اگر کسی طرفداری از دموکراسی و جامعه مدنی می کند، چماق ها بلند می شود و می گویند اینها غرب زده اند. خطاب به آنها می گویم که نه! این شمایید که منحرفید و اشکال دارید. اشکال در بینش و برداشت فاشیستی و توتالیتری از اسلام است، در حالی که ما بینش علوی!!!! از اسلام داریم."

وی در ادامه  انگشت اتهام خود را به سمت نیروهای بسیج و سپاه گرفته و گفت :اگرچه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای هرگونه ارتباط میان این نیروی نظامی و لباس شخصی ها را رد کرد و آنها را "نیروهای خودسر" نامید اما مخالفان دولت می گویند این افراد با دسترسی به ادوات و اسلحه های نظامی!! "آزادانه" و در "امنیت کامل"!! به کار خود ادامه می دهند و به اعتقاد مخالفان، این افراد از طرف سپاه پاسداران حمایت و تغذیه می شوند.

 جریان فتنه که در یک سال گذشته با به کار بردن تمامی ترفندهای تجویز شده از طرف سرویس های اطلاعاتی کشور های متخاصم نتوانست به اهداف پلید خود برسد ، مجددا با ورود به صحنه جدید رویاروئی با نظام و ولایت از زاویه دیگر، رنگ عوض کرده و در ماموریت های جدید خود سعی دارد که پروژه سپاه هراسی و بسیج هراسی را به عنوان  نیرو های خودسر را بیندازند و با نسبت دادن خودسری به این نیروها و تضعیف آن ،تحرکات جدیدی را راه بیاندازند .

یکی از مجریان پیاده سازی این پروژه نیز انجمن به اصطلاح اسلامی دانشگاه تهران است که اخیرا اردو ئی, برای هماهنگی در همین راستا ؛ در یکی از شهرهای شمالی با هزینه بیت المال برگزارنمود .

از این رو در آینده شاهد هوچی گری سایت های حامی در ادامه همین پروژه هستیم .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد