سایت سران فتنه؛ آدم کشی که شرارت نیست!

سایت سران فتنه؛ آدم کشی که شرارت نیست!

 پایگاه اینترنتی ضدانقلاب روزآنلاین که در ماههای گذشته برای حمایت از سران فتنه به هر کاری دست زده است، در آخرین اقدام خود، به حمایت از گروگان گیران چابهار پرداخت.

 سایت روزآنلاین که توسط تیم مشترکی از چند عنصر ضدانقلاب و شماری از اعضای فراری حزب مشارکت اداره می‌شود، در گزارشی به قلم کاوه قریشی با تلاش برای متهم کردن نظام به «رشد فرهنگ گروگان گیری»(؟!) و بدون اشاره به جنایات گروههایی مانند جندالشیطان در سیستان و بلوچستان نوشت: «به اعتقاد فعالان بلوچ، خشونت در جامعه بلوچستان به امری عادی تبدیل شده است. رحیم بندوئی، فعال سیاسی و کارشناس مسائل بلوچستان در مصاحبه با «روز» ادعا کرد: جمهوری اسلامی فرهنگ گروگانگیری را در بلوچستان نهادینه کرده است!
 
 روز آنلاین که پیش از این هم در ایام اوج جنایات ریگی در سیستان به گفت‌وگو با وی پرداخته و برای تطهیر او تلاش کرده بود، «شرور» بودن گروگان گیران را رد کرد و ادامه داد: «رحیم بندوئی می‌گوید: از آنجایی که گروگان‌گیران اقدام به سرقت اشیای سرنشینان اتوبوس نکرده و به طور مشخص افرادی را دستچین کرده‌اند، به نظرم بعید به نظر می آید که آنها جزو اشرار بوده باشند.»
 
وی توضیح نداد که آیا اقدام به قتل افراد مصداق شرارت نیست؟! و این سؤال را هم بی پاسخ گذاشت که گروهک یاد شده با توجه به کمک‌های مالی کلانی که به اعتراف خود از سرویس‌های اطلاعاتی غرب دریافت می‌کند چه نیازی به پول همراه گروگان‌ها دارد؟!
 
گروهک جندالشیطان که عبدالمالک ریگی رهبر آن در یک عملیات اطلاعاتی بی سابقه توسط سربازان گمنام امام زما‌ن(عج) به دام افتاد و اخیراً اعدام شد، در یک ائتلاف استراتژیک با سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل به سر می‌برد و بارها با مقام‌های آمریکایی و فرماندهان ناتو دیدار کرده بود. 
 
اعترافات ریگی نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها به او ماموریت داده بودند هماهنگ با فتنه گران در تهران، برای ناامن کردن مناطق مرزی در جنوب شرق ایران تلاش کند.
 
روز آنلاین در ادامه گزارش خود کمی هم برای چند شرور که ادعا می‌کرد در آستانه اعدام هستند اشک تمساح ریخت و نوشت: «بنا بر گزارش روز پنج شنبه «انجمن فعالان حقوق بشر بلوچستان»، سه شهروند بلوچ به اسامی ناصر شه‌بخش فرزند زمان خان، لعل محمد شه بخش فرزند کریم و خالد شه بخش فرزند یوسف به خاطر داشتن نسبت با رهبر یک سازمان مسلح مخالف رژیم حدود شش ماه قبل دستگیر شده‌اند و اکنون با خطر اعدام مواجه هستند.»


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد