دعوت انجوی‌نژاد از علی‌محمد دستغیب برای مناظره

دعوت انجوی‌نژاد از علی‌محمد دستغیب برای مناظره


حجت الاسلام انجوی نژاد شنبه شب (۲۶ شهریور) در جلسه هفتگی کانون رهپویان وصال با گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس و تحلیل فضای معنوی و وحدت گونه جبهه ها ضمن اظهار تاسف از وقایع تلخ اتفاق افتاده در شیراز علیمحمد دستغیب را که پس از انتخابات سال ۸۸ بازیچه‌ی ضد انقلاب داخلی و دشمنان خارجی شده است به مناظره دعوت کرد.


وی گفت : «من لذت نمی برم که ببینم دو تا گروه مذهبی  افتاده اند به جان هم و همدیگر را می‌زنند. خدمت بزرگترهای این شهر عرض می‌کنم این فاجعه است برای شیراز که دو تا گروه طلبه دارند همدیگر را به قصد کُشت می‌زنند، هر کدام می‌خواهد مقصر باشد.»

وی افزود:  آدمی که می تواند حرف بزند چرا باید سنگ بزند؟ من خدمت حضرت آیت الله سید علی محمد دستغیب  عرض می‌‌کنم ، مرجع عالیقدر بنده به عنوان طلبه‌ای کوچک در شان شما نیستم‌، هر کدام از طُل�'ابتان را که در شان من هستند بفرستید مناظره کنیم  که مردم همدیگر را نزنند! اگر ما باختیم، چشم، کانون را هم می‌دهیم به شما حوزه بزنید، مردم قضاوت کنند. در شان بنده یکی از شاگردانتان که خاک پایشان می‌شویم و در شان بنده هستند بفرستید جلوی مردم، ما مناظره کنیم.

مسئول کانون فرهنگی رهپویان وصال افزود: ما در مورد اصول اساسی انقلاب و ادعاهای شما که می‌گویید بچه‌های ما  بچه‌های جنگ و جبهه‌اند، ما شهید دادیم، طرفدار جمهوری اسلامی هستیم، ما در مورد این مسائل مشکوک شدیم و می‌خواهیم بحث کنیم ، چرا می‌زنید؟! من خدمت ایشان که مرجع هستند بحثی هم نداریم، احترام هم می‌کنیم، دست‌شان را هم می‌بوسیم خواهش می‌کنیم یکی از طلبه‌هایشان را بفرستند مناظره کنیم، مردم بشنوند ببینیم اصحاب انقلاب، طرفدار انقلاب، ما اشتباه می‌کنیم یا آقایان؟
وی ادامه داد : آخرش هم اگر باختیم  عمامه ام را می‌گذارم زمین می‌آیم در سنگر آقایان، چرا داریم همدیگر را می‌زنیم؟ حاج آقا چرا اجازه می‌دهید بچه‌هایتان اینجوری ملت را بزنند و این‌ها هم بزنند، فرق نمی‌کند.

انجوی نژاد گفت : چرا از مناظره فرار می کنید!  امشب اعلام می کنم بنده هم ،بچه بسیجی ، جبهه ای ، رزمنده ، برید مدارک بنده رو چک کنید  ، ما هم برای این مملکت خون دادیم ، شما هم خون دادید خیلی خب حالا بیایید  ببینیم چه کسی به خونی که داده وفادار است ، اگر ما داریم اشتباه می کنیم ما از این جهالت در بیایم و اگر شما دارید اشتباه می کنید مردم بفهمند .

خطیب نمونه کشور در بخش دیگری از سخنانش گفت : بنده مشکوک شده ام نسبت به اینکه شما واقعا در خط دفاع از جمهوری اسلامی باشید . جواب دارید یا ندارید تا چه وقت می خواهیم درب مسجد را ببندیم و پاسخگو نباشیم ؟ بنده در همین کانون کوچک خودم تا حالا چه وقت همچین کاری رو کرده ام ؟ خود ایشان بزرگواری کنند یک نفر را بفرستند تا همه از بلاتکلیفی در بیاییم .

وی با انتقاد از بی تدبیری بزرگان شهر گفت :  من آتش میگیرم می بینم دو تا گروهی که هر دوتاشون سینه زن امام حسین (ع) اند دارند همدیگر را می زنند به خاطر بی درایتی بزرگترهای ما . بنده دلم برای هر دو طرفی که کتک می خورند آتش میگیرد ، همه فرزندان امامیم چرا باید  همدیگر را بزنیم ؟ بیایید راجع به اصول و مبانی صحبت کنیم ، کدام عالم شیعی در کل تاریخ شیعه از مناطره طفره رفته ؟

وی در پایان با تکرار درخواست مناظره عنوان کرد : برادرا و خواهرا  بنده  عقلم را نمی توانم بفرستم تعطیلات. وقتی تعارض را تشخیص می دهم  باید اعلام کنم.  بنده تنها تریبونی که دارم اینجاست .و اگر به این تقاضای ما جواب ندهند نشان دهنده این است که حرف ندارند . الان هم می گویم هر کجای کشور باشم خودم  را می رسانم و هر برنامه ای داشته باشم کنسل می کنم وجنانچه از سوی آنها جوابی داده نشود مشخص است حرفی برای گفتن ندارند.


نظرات 1 + ارسال نظر
وبلاگ حقوقی سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 http://hoqooqi.blogsky.com

وبلاگ جالبی داری !! فکر میکنم که موضوعش باعث بشه بازدید کننده های زیادی داشته باشی ....


موفق باشی !! سبز سبز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد