کروبی: من دستور دادم؛ چرا دستگیرم نمی کنید

کروبی روز گذشته در دیدار با خانواده «محمد داوری» سردبیر سایت سحام نیوز و یکی از مهمترین کسانی که در ماجرای "دروغ بزرگ تجاوز در کهریزک" نقش داشت گفت: امیدوارم هر چه زودتر فضایی فراهم گردد تا آنچه دربازداشتگاه ها بر مردم و جوان های این کشور گذشته است روشن شود.

 

به گزارش سرویس سیاسی جهان، وی با بیان اینکه داوری کارمند من بوده است ادامه داد: طی این یکسال تلاش کردند تا به زور از محمد داوری اعتراف نمایشی بگیرند که موفق نشدند. 

رقیب اصلی آرای باطله در انتها با اشاره به اینکه من به داوری دستور دادم تا ماجرای کهریزک را دنبال کند، تلویحاً از دادستانی خواست که بجای داوری او را دستگیر کنند و گفت: همه مسئولیت ها به عهده من بوده و محمد داوری در این میان به عنوان کارمند حزب صرفاً اجرای دستور کرده و به دستور من مسئول فیلمبرداری و تهیه گزارش از افرادی بود که به حزب مراجعه می کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد