لعنت به نامه‌ای که بی‌موقع منتشر شود! + عکس

شبکه خبر دانشجویی ثارالله: گاف یکی از سران اصلاحات در ارسال نامه برای یکی از زندانیان آشوب‌های خیابانی سال گذشته، روند صدور نامه و بیانیه در میان این طیف را مشخص کرد.

به گزارش شبکه خبر دانشجویی ثارالله  یکی از سایت‌های حامی آقای موسوی و جریان ضدانقلاب، نامه‌ای از آقای خاتمی خطاب به یکی از بازداشت‌شدگان حوادث سال گذشته را منتشر کرد که تاریخ این نامه مربوط به ماه آینده است!

این نامه درحالی  منتشر شده که تاریخ امضا شده توسط سیدمحمد خاتمی، روز 17 مرداد امسال را نشان می‎دهد.

 این گاف رسانه‌ای که از سوی سایت‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته، نظر برخی کارشناسان مسائل سیاسی مبنی بر یک روند ثابت و از پیش تعیین شده برای سران این جریان را ثابت می‌کند.

این کارشناسان معتقدند که نامه‌ها و بیانیه‌های منتسب به آقایان موسوی، کروبی و خاتمی و سایر افراد وابسته به این جریان، از سوی خودشان نوشته نمی‌شود؛ بلکه این نامه‌ها توسط برخی اطرافیان که با رسانه‌های ضدانقلاب خارج از کشور در ارتباط هستند، از قبل تهیه می‌شود و سپس بنا به تاریخ‌ موردنظر، از سوی این افراد و با نام خودشان منتشر می‌شود.

به عنوان مثال، چند ماه پیش و با ارسال اشتباه یک ایمیل از سوی مجتبی واحدی، سردبیر سابق روزنامه آفتاب یزد که یک سال است به انگلیس سفر کرده و با بی‌بی‌سی همکاری می‌کند، مشخص شد که او بیانیه‌ای را برای مهدی کروبی تهیه کرده تا آقای کروبی به عنوان بیانیه خود برای یکی مناسبت‌های رسمی کشور منتشر کند.

البته اشتباهات بدیهی و جالب در بیانیه‌های آقای کروبی نظیر اشتباه نوشتن آیات قرآن و همچنین اعلام اینکه "من آماده رفتن به دیار فانی! هستم"، عدم تسلط کافی نویسنده این بیانیه‌ها به زبان فارسی را که نشان دهنده حضور مستمر و چندین ساله در کشوری غیر از ایران است، مشخص کرده بود.

این مساله درباره آقای موسوی هم مطرح شده است و از مسعود بهنود، یکی از بنیانگذاران تلویزیون دولتی انگلیس - بی‌بی‌سی فارسی - به عنوان نگارنده احتمالی بیانیه‌های او نام برده می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد