آخرین اخبار از همکاری آقازاده ها و اپوزیسون

 

 

مجموعه فعالیت های برخی آقازاده های خارج از کشور منجر به شکل گیری توافقاتی با اپوزسیون شده است. مجموعه فعالیت های برخی آقازاده های خارج از کشور منجر به شکل گیری توافقاتی با اپوزسیون شده است.
پس از عزیمت تعدادی از آقازاده ها به خارج از کشور و اهتمام آن ها برای شکل دهی به یک کمپ اپوزیسونی ،اخبار دریافتی حکایت از آن دارد که رایزنی هایی با مدیریت یکی از آقازاده های معروف با گروه های مختلف اپوزیسیون صورت گرفته و قرارهایی در زمینه چگونگی همکاری با یکدیگر گذاشته شده است.
تجمیع توان ها و پتانسیل های گروهها ،تقسیم کار درتک و پاتک،بهره گیری از ظرفیت رسانه های موجود،خروج از شرایط انفعال،شبکه سازی استعداد های نیرویی در داخل و خارج کشور،تعیین سوژه برای پرداخت هماهنگ علیه نظام جمهوری اسلامی و...ازجمله این توافقات با گروههایی همچون جمهوری خواهان،سلطنت طب ها و...می باشد

نظرات 2 + ارسال نظر
نیما چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 15:09 http://www.parsdvdshop1.com

وبلاگ خیلی خوبی داری، همین جور ادامه بده.

من روزی 1000 تا بازدید دارم، می خوای واسه بیشتر شدن بازدیدمون با هم تبادل لینک کنیم.

اگه مایل هستی منو با عنوان و آدرس زیر لینک کن بعد تو نظرات سایتم بگو با چه نامی لینکت کنم.

عنوان: .::هر فیلم 1000 تومان::.

آدرس: www.parsdvdshop1.com

دوست شما نبی خواه چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:04 http://www.pdf-ketab.com

2.46913578222.0490420442سلام
شاید اونی که میخواستی و تا حالا پیدا نکرده بودی تو سایت من باشه حتما یک سر بزن پشیمون نخواهی شد
ضمنآ اگه موافق بودی کد لوگو منو تو وب زیبات بگذارو به من خبر بده منهم با افتخارلینکتون میکنم


[قلب] منتظرت هستم [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد