مردم با آرای خود با مدعیان اصلاحات برخورد و آنها را طرد کردند

محمد کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در پاسخ به سؤالی در خصوص تعریف واژه اصلاحات مندرج در احکام اسلام، اظهار داشت: بعد از حضور جریان مدعی اصلاحات در حکومت جمهوری اسلامی و شکلگیری حوادثی چون 18 تیر مردم از این جریان خواستند تا اصلاحات را تعریف کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری اصلاحات را معنا کردند اما اصلاح طلبان اصلاحات را به معنای دموکراتیزه و سپس سکولاریزه کردن و در نهایت حرکت به سمت حکومت لائیک که مشخصه آن جدایی حکومت از دین بود، تعریف کردند تا مردم دست رد به سینه این جریان بزنند.

انبارلویی با بیان اینکه گفتمان اصولگرایی بر پایه پیشرفت، وحدت و تاکید بر عدالت و خدمت به مردم شکل گرفت افزود: اصولگرایان دغدغه معیشتی مردم را همراه با وحدت و عدالت مطرح کرده و دنبال کردند و در مقابل اصلاح طلبان توسعه سیاسی را مد نظر قرار دادند تا مردم جریان اصولگرایی را انتخاب کنند.

سردبیر روزنامه رسالت خدمت به مردم را یک اصل در نظام جمهوری اسلامی بر شمرد و با بیان اینکه بعد از دوران اصلاحات مردم تمایل داشتند با مسئولان ارتباط بگیرند، تصریح کرد: اصولگرایان با محوریت عدالت خدمتگزاری به مردم در دستور کار قرار دادند؛ در نظام جمهوری اسلامی سالانه یک انتخابات برگزار می‌شود در حالی که در هیچ کدام از نظام های مدعی دموکراسی چنین وضعیت وجود ندارد.

انبارلویی با بیان اینکه دموکراسی به معنای مشارکت مردم در مدیرت کشور در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد اما سکولاریزم که حرف لیبرال‌ها است مورد تائید مسلمان‌ها نبوده و نیست خاطرنشان کرد: گرچه آقای خاتمی با بدنه افراطی جریان مدعی اصلاحات همگرایی نکرد اما متاسفانه موضع جدی در مقابل این جریان نیز نگرفت تا مردم مجبور شدند به جای خاتمی با مدعیان اصلاحات برخورد کنند و با ای خود آنها را از صحنه خارج کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد