گاو

گفت: محسن کدیور بعد از بازگشت از دومین سفر خود به اسرائیل، نامه سرگشاده ای خطاب به هاشمی رفسنجانی و علیه رهبر انقلاب نوشته است.

گفتم: خواسته از خجالت نتانیاهو دربیاد!
گفت: چند گروه ضدانقلاب دیگر هم به وی اعتراض کرده و گفته اند، نوشتن این نامه بعد از سفر به اسرائیل، احمقانه بوده است زیرا جمهوری اسلامی دشمنی اسرائیل با خود را افتخار می داند و از نامه کدیور ناراحت نمی شود.
گفتم: یکی از سایت های وابسته به مارکسیست ها نوشته این اقدام کدیور از روی ناچاری بوده و خودش هم می دانسته که چند هفته بعد از سفر به اسرائیل نباید این نامه را می نوشت.
گفت: پس چرا نوشت؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! یارو رفت دکتر و گفت؛ آقای دکتر، همه به من میگن گاو. دکتر پرسید از کی تا حالا؟ گفت؛ از همون وقت که گوساله بودم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد